Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

ברשותי ניסאן Note שנת 2007.

לפני מספר חודשים במהלך נסיעה התנתק הפלסטיק בבית הגלגל הימני (זה שיושב מול ומעל הגלגל) והתחכך בגלגל, דבר שגרם לו להיקרע במרכזו.

הלכתי למוסך בו אנו מטפל ברכב, המכונאי חיזק את חלק הפלסטיק עם מספר ברגים ואמר שכשהפלסטיק יקרע לגמרי אפשר להיפטר ממנו.

העניין החזיק חודש בערך ואז במהלך נסיעה שוב נוצר מצב בו הפלסטיק התחכך כנגד הגלגל ונקרע עוד יותר.

החור שנוצר היה גדול וגרם לרעשים חזקים (HMMM) במהלך נסיעה מהירה.

סגרתי את החור עם חתיכת פלסטיק שחוברה בניטים - אך עדיין יש רעשים חזקים במהלך נסיעה, ככה הנראה מהרוח הנכנסת לבית הגלגל.

בבית הגלגל השמאלי קיים הפלסטיק המקורי וממנו אין רעשים כלל.

 

מה הייתם ממליצים לעשות?

האם לקנות פלסטיק מקורי ולהרכיב במקום הישן (ואם כן, איך נקרא החלק הזה והיכן קונים כזה?)

או שאולי כדאי לפרק את הפלסטיק הזה ולנסוע בלי (במצב כזה יש גישה לפנים מכסה המנוע מהגלגל).

למען ההבהרה - לא מדובר על מגיני בוץ.

 

אני מצרף תמונה של החלק הנ"ל.

 

תודה מראש 8)

2015-02-16 15.29.25.jpg

2015-02-16-15.29.39.jpg

פורסם

החלק נקרא ביטנה לגלגל, אין שם טעם לקנות כזה מקורי.

אני גם מסכים עם המוסך שלך שאתה יכול גם לחיות בלעדיי הביטנה הנ"ל.

קובי

פורסם

הבטנה או מגן הרפש מגן מפני השפרצות מים ולכלוך שלא יגיע לאן שלא צריך.

מניסיון עם חדירות מים ולכלכוך כל מיני מקומות ונזקים בגלל מגן רפש חסר זה לא עניין נדיר.

פורסם

אם תפקיד הבטנה להגן מפני חדירת מים ובוץ לתוך בית המנוע אז אני מניח שמדובר בחלק חיוני.

לפי תגובת המכונאי הבנתי שהפלסטיק הזה עולה בארצנו כמה מאות שקלים. אולי שווה להזמין מחו"ל.

ידוע לכם איך נקרא החלק באנגלית?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הפאץ' ששמתי גורם לרעשי רוח חזקים בנסיעה מהירה ואין ספק שהחלפת החלק מתבקשת.

עשיתי היום טלפון לאחד המוסכים המוכרים בפורום ושאלתי מה עלות החלק.

לטענתו יהיה קשה למצוא חלק כזה מפירוקים ובקרסו מוטורס עלותו כ-700 ש"ח.

ב-Ebay מצאתי אותו במחיר זול בהרבה, אך המוכר לא מציין מה עלות המשלוח

http://tinyurl.com/nx348b5

 

דנידין, איפה אפשר להשיג חלק כזה בארץ ב-400 ש"ח?

פורסם

עדכון: בבדיקה במוסך מצאו שהמיסב של הגלגל האחורי היה בסוף חייו. לאחר שהוחלף, הרעש נעלם לגמרי 8)

פורסם

חיברתי אליו עם ניטים פאץ' מפלסטיק עבה שסוגר את החור ואטמתי את הרווחים עם סיליקון.

כרגע נראה אטום ויציב למדי. נראה איך יחזיק לאורך זמן.

×
×
  • תוכן חדש...