Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין בסי4 שנתון 2007 ככה

עכשיו אני ממש מתלבט בין הדגמים.

ראיתי שיש דגם עם מנוע 2000, דגם עם מנוע טורבו 1600

ודגם שנקרא vtr(שהוא ממש יפה לפי דעתי)ששם יש אפשרות לידני למרות שאני מעדיף אוטומט אבל הבנתי שהתיבה ממש מסרסרת את המנוע ועדיף ידני.

עכשיו בקשר לתיבה האוטומטית AL4 הידועה, כמה עולה לשפץ את הגיר במקרה הצורך ואשמח לדעת צריכת דלק של הדגמים(גם לידני) ובעיות ידועות, תודה.

פורסם

ה-VTR מגיעה רק עם במרכב שלוש דלתות ורק עם גיר ידני.

החמש דלתות אם אני לא טועה מגיעה רק כאוטומט. דעתי על התיבה היא שהיא, איך נאמר, לא בשביל כל אחד. מה שאני כן יכול להגיד שזה היא דווקא ממש לא מסרסת את הגיר. דווקא להיפך, התגובות טובות והמנוע מרגיש איתה די חי (מנסיון על פיג'ו 207 עם מנוע 1.6 והתיבה הנ"ל).

תעשה נסיעת מבחן ותראה אם אתם מסתדרים.

 

יש גם דגם VTS, נראה בדיוק כמו ה-VTR וגם מגיע עם תיבה ידנית אבל עם מנוע 2.0 ליטר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אז ככה, יש מספר דגמים, בתור בעל vts לשעבר אוכל לומר רכב מדהים ביופיו,חזק מאוד 180כס ,ואמין. גיר ידני 5 הילוכים. אחזקה סבירה ואפילו זולה. 3 דלתות אם זה משנה. שאר הרכבים מגיעים רובם בתצורה של 5 דלתות וגיר אוטומט AL4 הידוע לשמצה!, הגיר הידני חלום! ,ממליץ בחום על ה vts אם תמצא כזאת,מעבר לכך הרכבים האלה אינם מחזיקים מחיר כלכך טוב וניתן לקנות במחיר סביר מאוד.

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
ה-VTR מגיעה רק עם במרכב שלוש דלתות ורק עם גיר ידני.

החמש דלתות אם אני לא טועה מגיעה רק כאוטומט. דעתי על התיבה היא שהיא, איך נאמר, לא בשביל כל אחד. מה שאני כן יכול להגיד שזה היא דווקא ממש לא מסרסת את הגיר. דווקא להיפך, התגובות טובות והמנוע מרגיש איתה די חי (מנסיון על פיג'ו 207 עם מנוע 1.6 והתיבה הנ"ל).

תעשה נסיעת מבחן ותראה אם אתם מסתדרים.

 

יש גם דגם VTS, נראה בדיוק כמו ה-VTR וגם מגיע עם תיבה ידנית אבל עם מנוע 2.0 ליטר.

בvtr שזה מנוע 1600 יש גם אוטומט וגם ידני ופי מה שראיתי ביד 2.

 

תגידו מבחינת אביזור של הvtr הוא שווה ערך לדגם המפואר של סי4?(אם אני לא טועה זה sx)

אהה וכמעט שכחתי איך היא בצריכת דלק בנסיעה רגועה?

פורסם

לאבא שלי הייתה בעבר 5 דלתות דיזל ידנית

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

פורסם

תלוי על איזה רכב אתה נופל, אם אתה מוצא רכב שמור ושגיר עבר שיפוץ, יש לך ראש שקט לכמה שנים.

 

בסיטרואן C5 הגיר al4 עשה לי את המוות אחרי ים בעיות (230K) אלף ק"מ ומכרתי

בפיז'ו 407 שברשותי, כבר שנה וחצי בלי שום בעיה בגיר שמפגין אמינות טובה מאוד, הכל תלוי בבעלים קודמים.

פורסם

הבנתי, ממש נדלקתי על הvtr ומתלבט קשות בין ידני לאוטומט, יש הבדל ברמת האיבזור מבחינה בטיחותית?

והבנתי שאתם אומרים שדווקא הגיר האוטומט לא מסרס את המנוע.

פורסם

אם אתה מחליף שמנים ומסננים לבד:

(יש לי C4 מנוע 2000 והייתי ממליץ לקנות רק כזה ולא 1600 ולא טורבו, אלא אם ידני לא מפריע לך ואז 1600 פחות נורא , ואם תמצא VTS גם טוב)

שמן וולוולין 5W40 עולה 200 שקלים

פילטר שמן מקורי 45 שקלים

4 מצתים של בוש באיביי עולים כ 350 שקלים

פילטר אויר כמה עשרות שקלים . (באיביי 30 ש"ח)

הטיפולים השוטפים לא יקרים.

גם יתר הברזלים במחיר סביר (חוץ מברקסים אחוריים ,שגם פה יש תחליפי) למשל:

זוג צלחות אחוריות + מיסב (סט קומפלט) 750 ש"ח סט איטלקי , 1000 ש"ח מקורי.

רפידות 200 ש"ח

תושבת מנוע עליונה + תחתונה כ 1100 ש"ח סה"כ (פעם ב 5 שנים בערך צריך להחליף כי הגומי נקרע).

וסתי לחץ בגיר (בערך על 120000 ) + שמן גיר + עבודה כ 2000 ש"ח.

נוזל בלמים DOT4 עולה 20 שקלים לבקבוק.

טיימינג בין 1100 ל 1500 ש"ח כולל עבודה . תלוי באיזה מוסך אתה בוחר לעשות . (לפי המלצת יבואן פעם ב 10 שנים או 120000 , עדיף להחליף כל 5 שנים).

 

אלה העלויות השוטפות .

פילטר דלק וופילטר מזגן לא יצא לי להחליף , אבל אם לא תתעצל תוכל לבדוק כמה הם עולים.

 

 

לשאלתך , יש הבדל מחינת האבזור, SX PK זה הדגם המאובזר.

שיהיה בהצלחה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...