Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

גיליתי היום שבמקום לתקן פנצ'ר, המוסך החליף את כל ה-4 הצמיגים, ואמר שהם קרועים!

אתמול ביצעתי נסיעה מגבול עזה עד ראשון לציון, אני ועוד 2 אנשים לא הרגשנו כלום(אני אחד שמרגיש כל תקלה הכי קטנה ברכב)

לא מספיק שלקחו מחיר גבוה לצמיג, לקחו גם כסף על כיון הצמיגים החדשים

רציתי לבוא מחר אבל אין לי שום רעיון חוץ מלחפש את הצמיגים שלי שם, לקחת אותם לשמאי/צמיגאי ולתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.

יש לכם רעיונות?

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואיך תוכיח בין כול הצמיגים שם שהם שלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בקצרה: עזוב שטויות.

 

לנסוע לשם זה בזבוז זמן, למצוא את הצמיגים הישנים שלך אתה לא תוכל (ולך תוכיח שאין לך אחות), וגם אם כן אז להוכיח בבית משפט (רחמנא ליצלן) שהם תקינים ושגנבו את אמא שלך ביודעין זה על גבול הבלתי אפשרי, גם אם הייתה לך חשבונית על רביעיית מישלין מלפני שבוע - לך תוכיח שהיא לא עשתה סשן דריפטים בסופ"ש.

 

היה ועברת את כל התלאות האלה והצלחת להוכיח השד יודע מה - בסופו של דבר מדובר בהחלטה של אמא שלך, אף אחד לא החזיק לה אקדח לרקה.

 

הסיכוי לפיצוי קלוש עד אפסי. קח את זה בתור שיעור לחיים.

 

-2 האגורות שלי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה שכן, היות שרמאי תמיד נשאר רמאי, תבדוק את הצמיגים שכן דחפו לאמא שלך, שלפחות מדובר בסט תואם, ואינם בני כמה שנים.

פורסם

כל כך מרגיז אבל גם לדעתי אין יותר מדי מה לעשות בנדון.

אפשר כמובן ואפילו רצוי להתריע לאנשים בפני העסק וכמובן, לא להיכנס לשם בחיים.

אני אישית מטפל בצמיגי פרץ בפתח תקוה אף פעם לא רימו ולא ניסו לרמות, לפחות לא אותי ולא אף אחד ממשפחתי.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
שלום לכולם

גיליתי היום שבמקום לתקן פנצ'ר, המוסך החליף את כל ה-4 הצמיגים, ואמר שהם קרועים!

אתמול ביצעתי נסיעה מגבול עזה עד ראשון לציון, אני ועוד 2 אנשים לא הרגשנו כלום(אני אחד שמרגיש כל תקלה הכי קטנה ברכב)

לא מספיק שלקחו מחיר גבוה לצמיג, לקחו גם כסף על כיון הצמיגים החדשים

רציתי לבוא מחר אבל אין לי שום רעיון חוץ מלחפש את הצמיגים שלי שם, לקחת אותם לשמאי/צמיגאי ולתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.

יש לכם רעיונות?

 

עם כל הכבוד, קשה לי להאמין שהתחת שלך יודע להבחין בין צמיג יבש ובלוי לצמיג תקין.

 

וגם אם כן, זו בעיה של אמא שלך שהחליטה להקשיב לעצת הצמיגאי.

 

אם אמת בדברים שתיארת כאן, הוא חרא של בנאדם, אבל לא פושע, סתם רמאי תאב בצע.

פורסם

יהיה הוגן מצדך לכל הפחות לתת פרופיל קצר של הצמיגים שהוחלפו. יכול להיות שבכלל הצמיגאי עשה בסדר והחליף לכם צמיגים שהיו מסכנים אותכם ובאמת הגיעה העת להחליף אותם. מה שכן, הוא אמור להראות את החלקים הפגומים (במקרה זה צמיגים) ללקוח. תבדוק איזה צמיגים הורכבו לכם. אם הם מאותו סוג ובעיקר את תאריך היצור שלהם. אם הם לא זהים כל הארבעה תדרוש שיחליף לך אותם, תדרוש לראות את הצמיגים שהוא החליף (זה רכוש שלך) ואם הוא יתחמק, תודיע לו שאתה מגיש תלונה במועצה לצרכנות ובמשרד התחבורה.

פורסם

אם הצמיגים עשו יותר מ 60K או שהם בני יותר מארבע שנים לבטיחות של המשפחה ובעיקר של אמא תגיד תודה לבחור.

(כמובן בכפוף למה ש תומז כתב-לבדוק תאריך והתאמה בין הסט)

שאלת המחיר: תוכל לבדוק גם כאן ואם תרצה דרכי בפרטי אם המחיר ריאלי (כולל רווח יזמי (: )

פורסם

לא מבין מה כולם יוצאים עליו. אם מישהו היה מרמה ככה את אמא שלי לא יודע מה הייתי עושה לו. קצת אמון בבנדאם

פורסם

אמון במה?!

ביכולת שלו לדעת את מצב הצמיגים לפי נהיגה מנהלתית ברכב?

 

למה שלא תאמין לצמיגן (צמיגאיסט? צמיגאי?)?!

קצת אמון "בבנדאם"...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

טוב עדכונים .

לא יכולתי לדעת מה קרה לצמיגים, הצמיגים הקודמים היו בני חצי שנה של toyo שהומלצו לי כאן בפורום.

באתי עליו בבוקר, אמרתי לו בחייאת לדחוף 4 צמיגים ב 950 לצמיג שעולה 450.

היה עוד בן אדם עם כיפה שאמר שהצמיגים הישנים בכלל לא מתאימים לרכב גרמני אלה רק יפני(הצמיגים שנלבשים עכשיו אותה מידת חתך ועובי)

הצמיגים שהוא נתן מסוף נוב של 2014

contipremiumcontact 2

950 לצמיג! ועוד אמר שעשה כיון פרונט(איזון גלגלים)

אחרי שהסברתי לו שככה לא עושים והרכב שלי יעמוד בכניסה+רציתי לעמוד ליד ולהבריח לקוחות.

בכל מקרה, החזיר לי 2200 ש״ח

כל צמיג 550 כולל מע״מ

ביקשתי לראות את כל 4 הצמיגים הקרועים, מצאתי רק 1 ואת השאר זרק

לגבי הצמיג היה פנצ'ר לא ניתן לתיקון(נבדק במקום אמין, אבל בספק מאוד שכל ה-4 הלכו)

בכל מקרה הסיפור לא נגמר ואני מגיש תביעה, לא הגיוני שנסעתי על 4 פנצרים 2 שעות ולא הרגשתי, שאני סופר פדנט ברכב ומרגיש כל מיני תקלה.

תודה לכולם והשם של המקום

פנצריית אוזן עזרא

כבר היו עליו כתבות וידעתי שהוא רמאי, אמא שלי לא

עריכה אחרונה על ידי נהג_צעיר
פורסם

החזיר לך את הכסף, כבר הרווחת. עכשיו תסביר בבקשה מה זה לעזאזל צמיגים שמתאימים לרכב גרמני ומה זה צמיגים שמתאימים לרכב יפני? מעניין.

 

נ.ב.,

 

לכל מי שמתלונן שרימו את אמא שלו/סבתא שלו/אשתו - אשמתכם. תשקיעו טיפה, אתם יודעים שזו קרקע לבעיות ורמאות - תעשו לבד את הסידורים ברכב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

פשוט מאד.

אלו שותים סאקי ובולסים סושי, וההם אוכלים נקניקיות עם כרוב כבוש, ודופקים בירות כאילו אין מחר.

 

 

 

קונטי פרימיום קונטקט זה צמיג מצויין, לא יודע מה המידה, אבל 550 ש' לצמיג כזה נשמע לי סביר לחלוטין.

 

עריכה: טוב, גיגול של השם שלהם לא מבשר טוב.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

למי שלא מכיר או שמע - "יצאת צדיק - פרק הצמיגיות".

אגב, ההודעה האחרונה בשרשור הנ"ל כלל אינה נכונה. סתם הודעה בומבסטית של משרד התחבורה אשר לא יצא ממנה דבר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...