Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תן לי צמיגים חדשים ואני הורס לך אותם ביום, לא בעיה גדולה. זה לא בדיוק תיק המאה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה הסבירות שארבעה צמיגים איכותיים יהרסו יחד תוך פחות משנה?.. לפחות את הג'נטים הוא "מצא" במצב תקין..

 

דאג לא למלא אוויר ולשמור על לחץ אוויר נמוך במיוחד, והצמיגים ימצאו את דרכם לפח במהרה.

פורסם (נערך)

כולכם מתיחסים למשפט הזה כאל משפט פלילי, בתביעות קטנות השופט מתרשם ממהימנות העדים, והוא מחליט על פי התרשמות כללית, שכן כפי שהתובע צריך להוכיח שהטויו היו תקינים, אותה פנצ'ריה צריכה להוכיח שהם לא.

אם מוסיפים לסיפור הזה את העובדה שהוא החזיר 2000 שח, משמע הודאה מסוימת ברמיה, הפנצ'ריה הזו בעלת רזומה של רמיה, ויש לתובע הקלטות שמחזקות את הצד שלו. לפי כל הנ"ל לכל שופט בר דעת הגרסה שלו תהה אמינה יותר משל אותה פנצ'ריה.

אמנם כולכם חכמים ויכולים לגמור צמיגי טויו ביום.. ועדיין, כמה כאלה שגומרים צמיגים בפחות משנה, באחוזים, אתם מכירים?? במשפט מסוג זה, של תביעות קטנות, זה מספק כדי לחזק את גרסתו של התובע.

 

 

עוד נקודה, אם יש לו את הצמיג הקרוע, והוא במצב תקין פרט לאותו קרע בדופן, זו גם הוכחה, שכן לא יתכן שרק הוא ודווקא הוא נותר תקין מכל הארבעה

עריכה אחרונה על ידי OJetta
פורסם

OJetta - תאמין לי, ראיתי בית משפט מבפנים איזו פעם או פעמיים, יצא לי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK גם לי :)

על כל פנים, זו דעתי, שיש לבחור קייס לתביעה. לא אומר שזה גן עדן, ובתביעות קטנות שופטים נוטים לדחוף לפשרה ולסגור את הסיפור. ובהחלט קיים סיכוי שלא יקבלו את טענותיו.

 

סופ"ש מהנה ובטוח לכולם.

פורסם

maxizem אנסה להסביר שוב: זה לא משפט פלילי, אשם או לא אשם, זה סכסוך בין שני אנשים, שכל אחד צריך לבסס את הגרסא שלו. בדיונים מהסוג הזה יש משקל גדול להתרשמות של השופט מן העדים, וממתחושות לגבי מי דובר אמת או לאו. וכשיש חיזוקים להתנהגות פלילית רמאית של אחד הגורמים, אין ספק שזה יכול גם אם בעקיפין לתמוך בגרסא.

יש לבחור הקלטות, שבהם טוען הבנאדם שהחליף אותם כי לא מתאימים לסוג הרכב. ולא נטען שם שלא היו טובים.

יש סוג של הודאה עצם הזיכוי של ה2000 שח. אילו לא היה מרמה כלל, למה זיכה?

באים לשופט, מתארים את השתלשלות הסיפור, עם העדויות והחיזוקים, תאמין לי שכפי שאותו בחור צריך לחזק אצל השופט את הרושם שהצמיגים שלו היו תקינים ולא דרשו החלפה, הפנצ'ריה תצטרך לחזק את הטיעון ההפוך.

פורסם

אתה ממש בונה את הקייס על זה שמישהו אמר שצמיגים מתאימים לרכב גרמני ולא יפני, או מה שזה היה שם? באמת?

 

עזוב, עזוב גם את סוגיית נטל ההוכחה במשפט פלילי מול משפט אזרחי, או כל עיקרון אחר שאתה חושב עליו. זה פשוט לא שווה את זה, בוודאי לא בסכום הזה.

 

תתחיל מלחשוב איך אתה מכמת את הנזק. רמז - שם גם תעצור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כפי שהתובע צריך להוכיח שהטויו היו תקינים, אותה פנצ'ריה צריכה להוכיח שהם לא.

 

maxizem כפי שאותו בחור צריך לחזק אצל השופט את הרושם שהצמיגים שלו היו תקינים ולא דרשו החלפה, הפנצ'ריה תצטרך לחזק את הטיעון ההפוך.

לא נכון. ולא יהפוך לנכון אם תחזור על זה 3 פעמים באותו שרשור.

גגל את המונח "המוציא מחברו עליו הראיה".

נכון שדיני ראיות וההתנהלות המשפטית בת"ק הרבה יותר "גמישים", מעצם העובדה שהמתנהלים שם, בהגדרה, אינם משפטנים.

אבל עקרונות המשפט הבסיסיים עדיין עומדים בעינם.

הבחור הוא זה שצריך להוכיח בראיות שהצמיגים שלו היו תקינים, ואת זה, למרבה הצער (באמת, כי הסיפור באמת מרתיח) יהיה לו קשה לעשות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אגיב פעם אחרונה לעניין. כי זה באמת וויכוח עקר.

רשמתי גם כמה פעמים שאני לא טוען שזה תיק בטוח, ואני לא מביע פה דיעה אם כדאי או לא כדאי לו ללכת לדיון כזה, מעבר לזה - כל מי שמונע על סמך החלטות ראליות בלבד היה נמנע מכך

 

מאידך, אני בהחלט מאמין שיש פה יסוד רחב עליו יוכל לבסס תביעה בהתיחס לכל מה שציינתי לעיל. וכן - נטל ההוכחה היא בכ"ז הדדית. אומר זאת גם בפעם המליון ואחד, כי זו נקודה החשובה פה :) ברור שהתובע צריך לבוא עם מעט יותר מאמירה, ונראה לי שיש לו את זה (מצב הצמיג המפונצ'ר, הקלטה, גיל הצמיגים, סוג של הודאה ברמיה עקב הזיכוי)

 

ראיתי מספיק תביעות כאלה ואחרות כדי להבין שבסופו של דבר ההכרעה בתיקים כאלה מבוססת יותר על התרשמות השופט מהלך העניינים. סביר שהוא ידחוק בצדדים להגיע לפשרה במקרה כזה. מקרים מסוג זה מוכרעים לרוב על סמך פסיפס האירועים והתרשמות מהעידים. אף אחד לא מצפה מהדיוט לבנות תיק מוצק, גם המשטרה על כל משאביה מתקשה לעשות זאת.

 

ושוב אומר זאת, אני לא אמרתי שתביעה פה מזכה בזכיה וודאית, כי אין דבר כזה, ראיתי תיקים "וודאים" הרבה יותר שלא נידונו להצלחה. ואני לא אומר שכדאי לבחור ללכת לתביעה, יש לזה השלכות של זמן התעסקות ועצבים.

 

לסיכום, הבהרתם את הנקודה שלכם :) הבנתי אותה, נראה לי שאני את שלי ניסיתי גם. נסכם שאתם צודקים ואני בכ"ז מתעקש שיש לו סיכוי ואפילו לא רע :)

יום\חודש\שבוע טוב לכולם.

פורסם

סביר שהוא ידחוק בצדדים להגיע לפשרה במקרה כזה.

 

נכון...

והצדדים כבר הגיעו לפשרה.

לכן, הסיכוי לשפר את הפשרה הוא נמוך עד קלוש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני סקרן לדעת, איך מתקדם הליך התביעה?

 

זה מאוד מעניין (לפחות אותי) לעקוב אחרי ההליך, כדי ללמוד על האפקטיביות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...