Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה בחשבונית ובקבלה הוא אוזון ולא אוזן?

 

כי השם הנכון.

 

באמת? אז גם השם בשלט הוא שגוי? (תצלום מסך מגוגל)

 

ScreenHunter_01 Jan. 26 22.21.jpg

:turn-l:
  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדהים, מקומם, מעצבן ועצוב שזו התרבות העסקית השלטת פה. הכל מותר, כל דאלים גבר.

למי שתהה מדוע עוד הוא רוצה לתבוע, אם לא הבנתם, הוא לא קיבל זיכוי מלא, אלא יחסי על פי ההפרש בין העלות המופקעת לצמיג שהתקינו שגבו, למחיר שהאדם הוכיח להם שהם ששווים

על פי הסרטון, לא אתפלא אם ה"הוכחה" שהפנצ'ר לא בר תיקון הם שתלו במקום...

לאן נעלמו הצמיגים האחרים? צמיגים בני חצי שנה לא יכולים להיות יבשים או משופשפים, אם לבחור יש הוכחת רכישה, וסביר שיש, הרי ברור שנעשתה פה תרמית.

יש לו אפשרות לתבוע בתביעות קטנות, ללא צורך בעורך דין, מגיע לו החזר מלא ויותר מזה.

פורסם

הוא ייתבע... מה?!

צמיגים חדשים - קיבל.

חזר למקום העסק וקיבל זיכוי במחיר. כלומר, הגיע לעמק השווה עם בעל העסק.

 

אחרי שהגיע להסכמות עם בעל העסק, הוא עוד חוזר לתבוע?!

לא יילך...

 

אפשר לפנות לאיגוד המוסכים, למועצה הישראלית לצרכנות, וכמובן, לפרסם ב-carsforum, אבל לקבל את כל הכסף בחזרה... קשה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איפה המשטרה? אחרי "יצאת צדיק" ציפיתי לראות מעצרים!

 

במחשבה שניה, בעצם אני יודע איפה כל הניצבים...

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

קיבל צמיגים חדשים שלא היה צריך. למעשה נעשה לו נזק ונכפה עליו לרכוש צמיגים חדשים אלו

אתה יודע שהגיעו לעמק השווה? זה שהבחור הסכים להחזיר לו את ההפרש בין תעריף עושק למחיר ראלי, לא קובע שהם הגיעו לעמק השווה.

ואם אותו אדם הציע לזכות חלק מהסכום, ואתה בטוח שמגיע לך החזר מלא, לא תיקח בינתיים את מה שאתה כן מסוגל להשיב??? נהפוך הוא, יש פה בעצם הודאה של העסק בכך שנהג לא בתום לב.

לטעמי, יש לו קייס לתביעה. הוא צריך לקבל זיכוי מלא

פורסם

וכמה יעלה לו לתבוע ולנהל את ההתדיינות?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תביעות קטנות זה גרושים 1% מסכום התביעה, מינימום 50 שח, מעוגל כלפי מעלה למכפלה של 5.

ויום חופש לצורך הדיון...

פורסם

פות"ש - באמת חבל שלא ציינת בהודעה הראשונה שהצמיגים שהוחלפו היו חדשים.

לגבי תביעה - רד מזה, בחיאת דינק. חבל על הבריאות שלך.

אבל - אל תתעצל, ספר את הסיפור בכל מקום שאתה רואה לנכון, הגש תלונה (ואפילו בקשה לבוררות) באיגוד המוסכים, וכו'.

 

כפי שתיארת בהודעתך המפורטת השנייה - עצם זה שהיה שם דווקא הצמיג התקול, והאחרים "נזרקו", אני יכול להבטיח לך שהם נמכרו למישהו אחר. מקווה שלאחד עם אוטו יפני, אחרת אוי ואבוי...

 

ואם אתה דאגת להתקנת הצמיגים ההם, ואמא שלך השתכנעה שהצמיגאי כל כך אמין כשהוא אמר לה שהצמיגים לא טובים (בטח הצדיק עם הכיפה שאמר שהם לא מתאימים לאוטו גרמני היה נוכח...), והיא אפילו לא חשבה לעצור הכל ולשאול אותך - אומר שאתה צריך לעשות לכם במשפחה "חינוך מחדש". מהבחינה הזו אני לגמרי מסכים עם GOLF ו- RK.

פורסם

אם יש קבלה של הצמיגים של הטויו שבה יש תאריך של לפני חצי שנה, אל תפחד לתבוע.

אני מופתע מרמת הצדקנות של האנשים פה, לרעה.

קח בחשבון שתביעות קטנות לוקחות לפחות חצי שנה עד הדיון מרגע ההגשה.

פורסם
תביעות קטנות זה גרושים 1% מסכום התביעה, מינימום 50 שח, מעוגל כלפי מעלה למכפלה של 5.

ויום חופש לצורך הדיון...

 

האגרה זה באמת גרושים. יום חופש כדי להגיע לדיון, הזמן שלוקח לכתוב את התביעה (אם אתה רוצה לעשות את זה כמו שצריך), הזמן שלוקח לך להתכונן לדיון, להביא עדים, להדריך אותם, והעצבים.

 

אם תזכה, זה עוד לא אומר שראית שקל, אגב. יכול להיות שתצטרך לחזור על הסרט בהוצל"פ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
האגרה זה באמת גרושים. יום חופש כדי להגיע לדיון, הזמן שלוקח לכתוב את התביעה (אם אתה רוצה לעשות את זה כמו שצריך), הזמן שלוקח לך להתכונן לדיון, להביא עדים, להדריך אותם, והעצבים.

 

אם תזכה, זה עוד לא אומר שראית שקל, אגב. יכול להיות שתצטרך לחזור על הסרט בהוצל"פ.

RK, ידוע שטחנות הצדק טוחנות לאט (אם בכלל), אני לא אומר שאין אובר-הד והתעסקות, שפות"ש צריך לקחת בחשבון אותם.

אני התייחסתי לשאלה האם בכלל יש לבחור על מה לתבוע, ואני בהחלט סבור שיש על מה.

עכשיו ניתן לפרט מהן המוטיבציות לתביעה כזו:

1. החזר מלא על שווי הצמיגים (הייתי תובע את עלות הטויו + הוצאות וכיוצא בזה, אני מעריך בכ3000 - 4000 שח, לצערי בתי משפט לא נוהגים להשיט גם עונשים כבדים מעבר לנזק עצמו, מה שפועל לטובת הנוכלים בשיטת מצליח\אין כח להתסקות עם בתי משפט)

2. שידע נוכל שיכול גם להפסיד ממעשה הנוכלות שלו ושאנשים ילכו עד הסוף עם האמת.

לטעמי מוטיבציה 2 חשובה מהראשונה. אילו אנשים היו מקפידים להעניש נוכלים, אולי המוטיבציה שלהם לנוכלות הייתה קצת נשחקת.

הנוכל כרגע עדיין מורווח. הוא מכר צמיגים ללקוח שלא צריך. וגם חייב על איזון בנפרד. פשוט להקיא.

אני חושב שהעונש הראוי לאחד כזה, מה שאני הייתי עושה, זה להגיש את התביעה, ובכסף שאקבל, הייתי מפרסם את הסיפור במקומון בראשל"צ מידי שבוע. כשירות לציבור.

לקארס פורום, אולי אנחנו נעשה כשירות לציבור שרשור ובו נותני שירות שעליהם אות קין, כאלה שבאמת באופן חריג עברו כל גבול, כמו במקרה הנ"ל. ושיש הוכחות להתנהלות זו. שלא תהיה הכפשה, אלא בגדר אמת דיברתי.

פורסם

לפי קבלה שנרכשו לפני חצי שנה, יחד עם ההקלטות של הבחור ובנוסף לרזומה של אותה פנצ'ריה, אין מנוס מקביעה שהסבירות ההגיונית היחידה היא שהיו תקינים.

מה הסבירות שארבעה צמיגים איכותיים יהרסו יחד תוך פחות משנה?.. לפחות את הג'נטים הוא "מצא" במצב תקין..


×
×
  • תוכן חדש...