Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב עדכונים .

לא יכולתי לדעת מה קרה לצמיגים, הצמיגים הקודמים היו בני חצי שנה של toyo שהומלצו לי כאן בפורום.

 

פרט קטן, אך משמעותי, השמטת בתחילה... הלא כן?!

 

וזה בסדר, אתה לא תתבע.

 

כל הכבוד שקיבלת את הכסף, אבל, דחילק, אמא לא יודעת שיש צמיגים חדשים באוטו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל מי שמתלונן שרימו את אמא שלו/סבתא שלו/אשתו - אשמתכם. תשקיעו טיפה, אתם יודעים שזו קרקע לבעיות ורמאות - תעשו לבד את הסידורים ברכב.

 

+1

 

זה כמו שאבא שלי ילך לקנות איפור ויתלונן אח"כ שדחפו לו לק במחיר מופקע :)

 

אתה פדנט? לך בעצמך לפנצ'ריה ואל תשלח את אמא שלך שאין לה מושג בזה.

 

בעל העסק - רמאי.

פורסם
פרט קטן, אך משמעותי, השמטת בתחילה... הלא כן?!

 

וזה בסדר, אתה לא תתבע.

 

כל הכבוד שקיבלת את הכסף, אבל, דחילק, אמא לא יודעת שיש צמיגים חדשים באוטו?

 

אני הולך לתבוע, הכל היום היה מוקלט

היו צמיגים חדשים והיא ידעה את זה, היא לא ידעה לגבי עם זה פנצ'ר או משהו אחר שלא ניתן לתיקון

 

למה זה צריך להיות פה ככה?מכל דבר לחשוש, לבדוק ולדעת שרוצים לדפוק אותך.

200 שקלים נוספים במזומן.

unnamed.jpg

פורסם
לכל מי שמתלונן שרימו את אמא שלו/סבתא שלו/אשתו - אשמתכם. תשקיעו טיפה, אתם יודעים שזו קרקע לבעיות ורמאות - תעשו לבד את הסידורים ברכב.

עצוב אבל נכון

כשברירת המחדל היא "כל בעל עסק מנסה להרוויח על חשבוני ולמכור לי לוקשים והפחדות במחיר מהסרטים" אין מנוס אלא שכל אחד יטפל בעניינים בהם הוא מבין ולא ישלח טרף קל.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יש לי צמיג דומה על הסויפט ואני מרוצה מאד 175/65R15, הגיעו מקוריים, כנראה כיון שם מיוצרים בהונגריה, ארץ מוצאה של המכונית.

חייב לומר שכאשר החלפתי לפי שנה צמיגים ל-SX4 נמכרה לי רביעיית Michelin Energy saver משהו ב-1900 ש"ח, כאשר המחיר הזול ביותר ברשת היה 450 ש"ח ליחידה. מצד שני החשמלאי באותו מקום, כנראה אותו עסק, גבה ממני 650 ש"ח תמורת מצבר שכנראה שוה שני שליש.

להורים שלי היה סיפור יותר מגעיל - מכרו להם צמיגים סיניים במחיר של צמיג פרימיום, וחייבו פעמיים בכרטיס האשראי. המזל שלהם הוא שהייקה הזקן בודק את חשבון הבנק פעמיים ביום ועלה על התרמית תוך יומיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עניין של מורשת לאומית, לא השתנה כאן הרבה באלפיים וחמש מאות שנים:

"

עַם הָאָרֶץ עָשְׁקוּ עֹשֶׁק וְגָזְלוּ גָּזֵל וְעָנִי וְאֶבְיוֹן הוֹנוּ וְאֶת הַגֵּר עָשְׁקוּ בְּלֹא מִשְׁפָּט

"

פורסם
אני הולך לתבוע, הכל היום היה מוקלט

 

נחכה ונראה...

נפגשת פעם עם עו"ד לפני תביעה או בכלל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
וואלה התבלבלו לי העיניים מרוב ניקוד.

אני מניח שזה נכון. אולי בכל זאת קצת תירגום?{למען אחרים?}

תרגום? זה כתוב בעברית.

זה ציטוט מן התנ"ך בו נכתב שאנשים פשוטים ("עם הארץ" ולא דווקא המנהיגים והעשירים) נהגו לרמות את העניים.

פורסם
לא ייאמן, זו אותה פנצ'רייה שכיכבה (ממש לטובה) ביצאת צדיק בעונה שעברה והנה עוד "סרט" איתם.

 

משרד התחבורע.

 

ולמי שפספס

 

http://www.mako.co.il/tv-yetzata-tzadik/s3-articales/Article-dbce811d169b831006.htm

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...