Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחו"ל הרכב נחשב להצלחה, בארץ אנשים עומדים בתור ומשלמים, מישהו פה תיאר אפילו נידחפים, קרסו מצהירים שמכרו פי שלוש מהתחזיות, אז מה, כולם מטומטמים? כולם לא מבינים? . נא לא לשכוח מדובר על רכבים ידניים במדינת האוטומט. מה יש אם פעם תפרגנו ליבואן שהולך על מהלך נועז לטובת הורדת מחיר והחדרת רכבים ידניים. סתם ככה קיה הציעה מהדורת ספורטז' ב 135K וסוברו עם ה XV החיוור ב 135K. חכו, יהיו עוד תגובות נגד של יבואנים, אחרת הם לא ימכרו, והלואי ויהיו עוד יבואנים שוברי מוסכמות ושישברו גם לדאצ'ה את העצמות. ככה צריך לפעול שוק בריא .

נהג מנוסה
:roll:
  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אין נסיעת מבחן איך אנשים קונים?

או שכן יש נסיעת מבחן ולך לא יצא לעשות?

 

דווקא הסנדרו מעניין אותי, הספסל האחורי עד כדי כך צפוף? אין מצב להכניס 3 ילדים (בוסטר, כיסאות תינוק) מאחורה?

פורסם
כמעט הגיוני כמו השוואה של יאריס לספורטאז'.

למה לא הגיוני? בסופו של דבר הרכב ישמש אותם שימושים - הסעה של רקמות, דם ואיברים של עצמך מ-A ל-B.

 

זה רכב משפחתי וזה רכב משפחתי.

 

אם המטרה שלך לנסוע בשטח, אז רכב שטח רציני עם עבירות טכנית גבוהה זה לא, ואפילו שיש לו יכולות מסויימות, תגלה שהשלמת חלקים שהתפרקו מהרכב שלך בטיול רדיפת סופות, זה תענוג לא זול. גם מנוע טורבו בנזין קטן זה לא משהו שמתאים כל כך לנסיעה בשטח טכני.

 

גירסת 2X4 למדרכות של בתי קפה? אני חושב שהקהל שמגיע לשם עם לנד קרוזרים, יצחק עליך אם תגיע עם דאסטר, ואם אכפת לך מהדעה שלהם, את היום/חודש/שנה/שארית חייך תבלה ממרר בבכי מול הסמל הרומני על ההגה.

 

לנסוע בכביש מ-A ל-B? אבל יש קורולה מליסינג יותר זולה ויותר סחירה, ויותר נפוצה בשוק, שכנראה שתהיה יותר נוחה ויותר אוטומטית (טוב לפקק בכביש החוף של 7-9 בבוקר). בכללי, לדעתי אין שום יתרון בקרוסאובר 2X4 על משפחתית סטנדרטית, זה נטו פוזה, ולדאסטר גם את זה אין.

 

נכון, יש את דיזל 4X4 שיותר יקרה בכמעט חצי, אבל מדינת ישראל כבר דאגה שדיזל ישתלם לך רק עם קילומטראז' אסטרונומי, ועם הנעה כפולה אין לך כל כך מה לעשות בכבישי ישראל.

ממזר שמן,

 

אם אתה משווה בין דגם בסיס של דאסטר וקורולה מליסינג מבחינת עלות (כי מה עוד אפשר להשוות ביניהן) אז בשירשור הזה יש לך מישהו שהוצעה לו קורולה ליסינג עוד לא בת שנה ב 100K. כך שקורולה 2010 זה ממש לא.

אז עוד יותר סיבות להעדיף קורולה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
למה לא הגיוני? בסופו של דבר הרכב ישמש אותם שימושים - הסעה של רקמות, דם ואיברים של עצמך מ-A ל-B.

זה רכב משפחתי וזה רכב משפחתי.

 

זה השוואה מאוד שטחית, עם אותו קו מחשבה אפשר להגיע למסקנה שעדיף בכלל לקנות את הקורולה של אושריקו ולהשאיר 90K בבנק שיצברו ריבית.

 

ועדיף לגור בגרדה כי יותר זול מתל אביב.

 

וקריסטל תפוזים עדיף על פרימור.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

למה ללכת רחוק? תוכל לקנות את הלנסר שלי, ולחסוך עוד יותר 8). לא תצטרך פיזית ללכת רחוק - אני גם נמצא בחדרה :-P

 

אולי מנקודת מבט של חובב רכב זה שונה. אבל לרוכש ממוצע, שמסתכל על הרכב מנקודת מבט שהיא מילה גסה לזקני הפורום הזה (סחירות, אמינות בתחזוקת שבר, עלויות תיקונים, פוזה/מה השכנים יגידו), ושזה כנראה הרכב החדש הראשון שלו, אז אין לו סיבה להעדיף דסטר/סנדרו על משפחתית משומשת.

 

כנ"ל קיה ספורטאז' וטויוטה יאריס - מי שלא מבין למה הוא צריך קרוסאובר, לא יבין למה הוא צריך להעדיף ספורטאז' על יאריס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא הבנתי את המסקנה.

מה הכוונה ל 130,000 מיותרים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמות האנשים והעומס שיש בימים אלו בסוכנות לא משקפת שום דבר, חוץ מעצם העובדה שיש התעניינות.

 

תזכרו איזה תורים היו כשפתחו את איקאה...

 

נראה עוד 3-4 חודשים, אחרי שהבאז הראשוני ירגע ועסקים יכנסו למצב שגרה.

 

 

פורסם

הסנדרו מגיע עם אחד המנועים הכי מתקדמים שיש עכשיו בשוק.

עדיף מנוע של סנדרו על פיאט 500.

בטוח עדיף על כל רכב משומש.

ואם כואב לכם שיש לכם סמל של דאצ'יה על הדאסטר שלכם אפשר להזמין את הגריל של רנו או בטח גם אפשר למצוא את הגריל של ניסן כי הרכב נמכר בשלושת השמות.

EBAY

 

$(KGrHqIOKk!E58LD+sqzBOprqfPG-Q~~60_57.JPG

אייל

פורסם

לשים גריל של רנו זה הדבר הכי דבילי שאפשר לעשות. שים גריל ניסאן מהממטסו יפן, ישפר את האמינות והסחירות.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
לא נסעתי בדאסטר, רק ביקרתי באולם התצוגה. נהגתי ונסעתי מאות ק"מ בסובארו XV ידני.

גם אני נהגתי ב-XV ובמקרה יצא לי לנסוע, קצת, בדאסטר דיזל 4X4 המתחרה.

 

אז ככה -

הבידוד רעשים שציינת שכל כך חסר בבתי הגלגלים מורגש בתא הנוסעים. רעש הדיזל מוחשי בזמן עמידה, רעשי הכביש והרוח בזמן נסיעה מהירה חזקים מהמקובל היום ברכב מודרני. אפשר לחיות עם זה, בוא נגיד שבג'ימני שלי זה הרבה יותר גרוע, אבל זה לא סובארו ולא רנו.

ההילוך הראשון של הדאסטר דיזל אכן קצר ובתחושה שלי, הוא מאוד דומה להילוך הראשון של ה-XV עם LOW. רק שבסובארו יש גם שני LOW, שלישי LOW וכן הלאה. בדאסטר רק הראשון והשני קצרים, השלישי כבר יכול להביא אותך עד איזה 90 קמ"ש.

הצמיגים אכן של קונטיננטל אבל רק בדגם היותר מאובזר. הדגם הפשוט יותר (לאורט או איך שלא כותבים את זה באנגלית) מגיע עם צמיג באותה מידה, אבל אחר. נראה הרבה יותר פשוט. נו, לא קריטי, זה בטח לפחות ברמה של צמיגי הנוקנוק שאיתם מגיעה לאחרונה פולקסווגן פולו.

 

הלאה. למרות שהיו לנו לא מעט תלונות בזמנו על תא הנוסעים הפשוט של ה-XV, הדאסטר מעלה את הפשטות לרמה חדשה לגמרי. הנדסת האנוש בעייתית, כנראה פועל יוצא של זה שתא הנוסעים הוא העתק מדגמים אחרים. מסך המולטימדיה נמוך מידי, לא נוח להסתכל עליו אם רוצים להשתמש בניווט המקורי. גלגל ההגה לא מתכוון למרחק, רק לגובה. הקונסולה המרכזית מרגישה חופשית ומתנדנדת. בית התאורה הפנימית נראה אחד לאחד כמו של ניסאן מיקרה 2011. אין תאורה למראת איפור בסוכך השמש. השליטה על מערכת השמע "מגלגל ההגה" היא למעשה מידית קטנה שמאחורי הההגה. אפילו פיג'ו נפתרה כבר מההרגל המטופש הזה ברכבים שלה. כיוון הגובה של המושב מוזר מאוד - צריך לקום כדי להרים את המושב, בישיבה אפשר רק להוריד.

 

ועכשיו לשורה התחתונה - אני דווקא די אהבתי. השאלה היא מה האלטרנטיבות שלי.

הדיזל 4X4 הבסיסי עולה 122.5 אלף ש"ח. אגרת רישוי עוד 1800 ש"ח. צבע מטאלי (שזה בעצם כל צבע חוץ מלבן, למדו מטויוטה) עוד 2500 ש"ח. מיגון גחון של רסטה עוד 3500 ש"ח. בקיצור אני נוגע ב-130 אלף ש"ח על הכביש.

במחיר הזה אני יכול להגשים חלום ולקנות טנדר דיזל 4X4, נניח מיצובישי האנטר 2011 עם קילומטראז' שפוי. עם ההאנטר אני אוכל להגיע הרבה יותר רחוק בשטח, ובאופן מפתיע תא הנוסעים של ההאנטר המסחרי לא מרגיש פשוט בהרבה מתא הנוסעים של הדאסטר.

במחיר הזה אני כבר מעדיף XV אוטומטי, שעולה על הנייר 135 אלף ש"ח אבל בטוח יש גם הנחות. ה-XV מגיע עם 5 שנות אחריות, ואם נוסיף את העלות שלהם למחיר של הדאסטר נגיע להפרש של פחות מ-3000 ש"ח - פרמיה שאני מוכן לשלם בשביל מותג יפני עם מוניטין קצת יותר טוב משל דאצ'יה וחורים לאוזניים של החמור בגג. ה-XV אוטומטי, מה שבטוח יקל על הסחירות העתידית שלו + יעזור לשלום בית. גם אם הדאסטר יהיה קצת יותר טוב בשטח, הוא לא יהיה מספיק טוב בשביל להיות רכב שטח אמיתי, ככה שההפרש בינו לבין ה-XV לא יהיה כזה משמעותי מבחינתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

איתמר, לדעתי הידית שיש בדאסטר ולקוחה מרנו אוד נוחה. השאלה איך היא מתמשקת עם פונקציות המערכת.

 

בפלואנס היא מאוד נוחה והרבה יותר נוחה מהכפתורים על ההגה. אתה לא צריך להזיז את היד מההגה כדי לתפעל אותה והיא מאוד אינטואיבית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יבואן דאצ'יה מסביר איך הוא מוכר כאן ג'יפ ב-90 אלף שקל

 

שבועיים לאחר ההשקה האגרסיבית של דאצ'יה בישראל, אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו, חושף בראיון ל-G

שכבר בשבוע הראשון נמכרו 200 דאצ'יות

 

"אני גאה בכל בורג חשוף שנמצא שם ברכב", אומר אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של

קרסו, שהשיקה בישראל את המותג דאצ'יה.

"הבורג החשוף הזה הוא בדיוק ההמחשה של האסטרטגיה. זו לא תקלה, פשוט לא כיסו אותו.

"לקהל, הבורג החשוף הזה לא מפריע ובבניית הרכב זה יותר זול, וגם בתיקון יותר נוח, וכך חסכו עוד 1,000-500 שקלים על חשבון הגימור המלוטש. אז זה לא מפונפן, אבל גם לא ספרטני וגם לא מפריע, וככה מצליחים לייצר רכב ב-90 אלף שקל"."או למשל", ממשיך תמיר, "המפתח הרזרבי של הדאצ'יה הוא לא מפתח חכם (כלומר אין בו כפתורי שלט רחוק לפתיחה ולסגירה של הדלתות). יצרני רכב נותנים שני מפתחות חכמים, ומתמחרים את זה. דאצ'יה אמרו, מה כבר הסיכוי שתאבדי מפתח, ואם תאבדי, לא נורא שתפתחי את האוטו במפתח ידני עד שתסדרי מפתח חדש, וככה חסכו עוד 500 שקל".

פורסם

אני לא יודע אם התגובה הזאת מושלמת או אידיוטית.

היא קצת משניהם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

הצמיגים אכן של קונטיננטל אבל רק בדגם היותר מאובזר. הדגם הפשוט יותר (לאורט או איך שלא כותבים את זה באנגלית) מגיע עם צמיג באותה מידה, אבל אחר. נראה הרבה יותר פשוט. נו, לא קריטי, זה בטח לפחות ברמה של צמיגי הנוקנוק שאיתם מגיעה לאחרונה פולקסווגן פולו.

גם הלוריאט מגיע עם קונטיננטל.

ההבדלים בין הפרסטיג ללוריאט הם:

שבפרסטיג יש: בקרת שיוט, הגה מצופה עור, חיישני נסיעה לאחור, חישוקי אלומניום במקום ברזל, מערכת מולטמדיה במקום מערכת שמע עם דיבורית בלוטות, מראות בצבע אפור מטילי במקום שחור, מוטות גג בצבע כרום במקום צבע שחור וחלונות כהים מאחור.

שאר הדברים זהים עד הפרט האחרון.

הדיזל 4X4 הבסיסי עולה 122.5 אלף ש"ח. אגרת רישוי עוד 1800 ש"ח. צבע מטאלי (שזה בעצם כל צבע חוץ מלבן, למדו מטויוטה) עוד 2500 ש"ח.

שוב לא מדויק, אפשר לקחת גם צבע כחול כהה וצבע מיטלי עולה 1416 ש"ח ולא 2500 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh

×
×
  • תוכן חדש...