Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעניינת המסקנה הסופית של הכתב.

אם אפשר לקנות את הדאסטר במחיר יותר זול (דגם הלוריאט) ולתחזק אותו במחיר זול ולתדלק אותו יותר זול וביצועים בשטח יותר טובים.

למה שורת הסיכום הייתה ה XV? בגלל שבכביש הוא יותר טוב?

אם הייתי רוצה רכב כביש אזי ב 130,000 ש"ח הייתי קונה רכב כביש ולא ג'יפון עם פשרות.

חסרון משמעותי של הדאסטר הוא אכן בכוכבי בטיחות, אך אם נתייחס להגנה על מבוגרים בלבד שיושבים ברכב ונתעלם מפגיעה בהולכי רגל ו/או ילדים שיושבים ברכב ההפרש בכוכבים מצטמק.

 

לדעתי החיסרון המשמעותי ביותר שלו מבחינת הרוכש הפוטנציאלי הוא איכות החיים ביומיום.

 

כשאתה קונה רכב לא רק לשטח הוא משרת אותך כרכב יומיומי וככזה הוא צריך להיות נוח ונעים וכאן הסובארו ניצחה בגדול. אם אתה רוצה רכב בעיקר לשטח ולא רכב יומיומי אז הוא גם לא יסע הרבה במיוחד ואז תקנה רכב יד שנייה במחיר יותר זול שלא יתן לך צרית דלק של דאסטר אבל יתן לך עבירות אמיתית ומקום לציוד לצורך הטיול.

 

יש פלח מאוד צר שלדעתי נמצא דווקא ברכבי העבודה שהדאסטר מתאים לו וזה אלה שקונים את הרכב עבור העובד שצריך רכב עם יכולות שטח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אני אכתוב קצת בהרחבה בעוד יום או יומיים, אך לאחר נסיעה של כ 800 ק"מ, רובם בנסיעות ארוכות, הרכב בהחלט בסדר.

מושב הנהג נותן אחיזה טובה ונוחה לגב קצת פחות נוח לישבן, מושב אחורי קצת פחות נוח אך נסבל.

ז"א שבגם נהיגת יום יום אינני רואה בעיה בדאסטר.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

קיבלתי את הרכב, בינתיים עשיתי כ 80 ק"מ, קצת ת"א והביתה לירושלים. מבחינתי בינתיים מצדיק את הציפיות. הרכב מגיב עם מומנט בשרני שמקטין את הצורך בהחלפת הילוכים. לטעמי הג'יפון המוביל בקטגורית המחיר שלו. בעיקר למי שכמוני אוהב גם דיזל וגם ידני ובחבילת מחיר שפויה. אבל ניצבור זמן וקילומטר ונגיב. תחושת הבטן שלי אומרת שלא טעיתי בבחירה בסך הכל. מקריאה בין השורות של ההשוואה בוואלה, אני רק מתחזק בדעתי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
אני אכתוב קצת בהרחבה בעוד יום או יומיים, אך לאחר נסיעה של כ 800 ק"מ, רובם בנסיעות ארוכות, הרכב בהחלט בסדר.

מושב הנהג נותן אחיזה טובה ונוחה לגב קצת פחות נוח לישבן, מושב אחורי קצת פחות נוח אך נסבל.

ז"א שבגם נהיגת יום יום אינני רואה בעיה בדאסטר.

 

אין ספק שהוא לא אסון. השאלה היא איך הוא מול הפשרות האחרות.

 

בכל רכב דו שימושי במחיר הזה בין אם חדש ובין אם יד שנייה יש פשרות וכל פשרה מוטה לכיוון אחר. אם הפשרה הזו היא המתאימה לך אז מעולה. לי אישית המושב שלו היה אסון כל כך גדול שאין טעם מבחינתי אפילו לצאת לנסיעת מבחן אבל זה אני עם הגב שלי והתחת שלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה נורא אינדבידואלי באתאם לדרישות הרוכש ולצרכיו ולמה שהוא רגיל.

 

אתן לך דוגמא, אני אחרי 3 רכבים ט"ד נוהג כרגע בפיג'ו 2008 1.2 ידנית.

 

יתהפך העולם 7 פפעמים, אין שום סיכוי שהרכב הבא יהיה לא דיזל.

 

ברגע שאתה מתרגל "לנהוג על המומנט הבשרני", כל בנזין (כולל גודשים, אבל לא מדובר על גודשים ספורטיביים) מרגישים חלשלושים ולא נעימים לנהיגה.

 

אולי זו גם הסיבה שהדאסטר כ"כ קורץ לי וחבר את זה עם החסכון בדלק של מי שנוהג 35K ק"מ בשנה ואין עוד ג'יפון שבכלל עומד על הפרק מבחינתי.

 

בדיוק בצד ההפוך עומד ה VX על הספקו העלוב, המומנט הנמוך (אבל שמגיע בסל"ד גבוהה) וצריכת הדלק הגבוהה יותר והופ, הנה הוא נהפך מבחינתי ללא רלוונטי לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סתם בשביל הנוסטלגיה

25,904 ?

ה-4 שקל זה העץ ריח שבא בפנים?

מאיזה שנה זה?? לפי המספר מירס המקוצר זה היה ממש מזמן :D

 

אגב, יש צפי (או לפי נתונים מחו"ל, עד כמה שזה רלוונטי לאדון לוי יצחק) לירידת ערך אחרי שנה?

ממש מתלבט אם לרכוש אפילו כרכב שני (את הסנדרו סטפווי)

פורסם
זה נורא אינדבידואלי באתאם לדרישות הרוכש ולצרכיו ולמה שהוא רגיל.

 

אתן לך דוגמא, אני אחרי 3 רכבים ט"ד נוהג כרגע בפיג'ו 2008 1.2 ידנית.

 

יתהפך העולם 7 פפעמים, אין שום סיכוי שהרכב הבא יהיה לא דיזל.

 

ברגע שאתה מתרגל "לנהוג על המומנט הבשרני", כל בנזין (כולל גודשים, אבל לא מדובר על גודשים ספורטיביים) מרגישים חלשלושים ולא נעימים לנהיגה.

 

אולי זו גם הסיבה שהדאסטר כ"כ קורץ לי וחבר את זה עם החסכון בדלק של מי שנוהג 35K ק"מ בשנה ואין עוד ג'יפון שבכלל עומד על הפרק מבחינתי.

 

בדיוק בצד ההפוך עומד ה VX על הספקו העלוב, המומנט הנמוך (אבל שמגיע בסל"ד גבוהה) וצריכת הדלק הגבוהה יותר והופ, הנה הוא נהפך מבחינתי ללא רלוונטי לחלוטין.

 

דווקא בגלל שאני עושה כ 30,000 קילומטר בשנה אין סיכוי שאתפשר על הנוחות. מעדיף לשלם יותר ולהגיע רענן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה לא משווה סידרה 5 ליונדאי גטס עם 200,000 ק"מ, מידת הרעננות בדסטר או ב XV תהיה זהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תתחדש ויק. נשמע שבחרת נכון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • אחראי פורום
פורסם
25,904 ?

ה-4 שקל זה העץ ריח שבא בפנים?

מאיזה שנה זה?? לפי המספר מירס המקוצר זה היה ממש מזמן :D

ה-4 ש"ח זה מקדמה על המונית הראשונה שתיקח אותך מהמוסך :twisted:

זה מיולי או אוגוסט 90'.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
25,904 ?

ה-4 שקל זה העץ ריח שבא בפנים?

מאיזה שנה זה?? לפי המספר מירס המקוצר זה היה ממש מזמן :D

משנת 90'.

היה זה הניסיון הרביעי לייבא את דאצ'יה לארץ.

הראשון היה ב 79', השני ב 82' ואילו השלישי והבלתי נשכח היה כמובן ב 88'.

באותה שנה יובאו דגם הסטיישן, טנדר מגוכך בשם שיפטר וג'יפ הארו, שכלל לא היה דאצ'יה.

היבואן היה מוטוקארס והשיווק נעשה בתחנת הדלק בנתניה, מעט אחרי היציאה מהעיר.

גם במקרה הזה הניסיון לא צלח, ולאחר כשנה נעלם היבואן, כשטנדרים חדשים עמדו עזובים בתחנת הדלק, עד שנמכרו לפירוק (!) כחדשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מאיזה שנה זה?? לפי המספר מירס המקוצר זה היה ממש מזמן

057 זאת קידומת של באר שבע עד שנת 1990

 

מוזר שמופיע המספר הישן לצד מספרי 7 ספרות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם

למה? ידוע שאיזור גוש דן קיבל 7 ספרות לפני כולם בזמן שבאחרים עדיין לא היה צורך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...