Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שהכי מפריע לי שלאחר שאתה מאבזר את האוטו כראוי הוא מגיע למחירים של 135K+. אז תגידו לי, לא עדיף לקנות סובארו XV עם 5 שנות אחריות שאמין הרבה יותר?

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בחו"ל הרכב נחשב להצלחה, בארץ אנשים עומדים בתור ומשלמים, מישהו פה תיאר אפילו נידחפים, קרסו מצהירים שמכרו פי שלוש מהתחזיות, אז מה, כולם מטומטמים? כולם לא מבינים? . נא לא לשכוח מדובר על רכבים ידניים במדינת האוטומט. מה יש אם פעם תפרגנו ליבואן שהולך על מהלך נועז לטובת הורדת מחיר והחדרת רכבים ידניים. סתם ככה קיה הציעה מהדורת ספורטז' ב 135K וסוברו עם ה XV החיוור ב 135K. חכו, יהיו עוד תגובות נגד של יבואנים, אחרת הם לא ימכרו, והלואי ויהיו עוד יבואנים שוברי מוסכמות ושישברו גם לדאצ'ה את העצמות. ככה צריך לפעול שוק בריא .

בחו"ל הרכב נחשב להצלחה כי הוא זול{סנדרו סטפוואי}. הוא יותר זול מהפיאסטה הידנית ומהאיביזה הידנית, רפרנס.

ואצלנו הוא עולה אותו מחיר כמו הסופר מיני הללו. אין שום סיבה הגיונית להעדיף אותו על פני סופר מיני אחרות שהרבה יותר טובות ממנו. זה שיש לו "גגון" והוא טיפ טיפה גבוה מהממוצה זה לא הופך אותו לגיפ או גיפון או לא משנה מה. כמות האנשים שראית לא מרמזת בכלום על סגירת עיסקאות למשל.

קשה לי להאמין, שהסנדרו תהיה "הקיה פיקאנטו" מס" 2 אצלנו.

הרכבים הללו הם בפירוש לא מציאה. הם שווים בדיוק את מחירם{בחו"ל}, ואצלנו מנצלים את מחירי הרכבים האחרים, ומדביקים אליהם תג מחיר "קצת" גבוה. לסיכומו של דבר פראיירים לא מתים.

ואם כבר מדברים על הרדת מחירים, תמחור הולם של הסנדרו, היה צריך להיות 60000 שקל. זה בוודאות היה גורר יבואנים אחרים בהורדת מחירים. אבל תקוות וחלומות לחוד ומציאות {עגומה} לחוד.

פורסם
גם הלוריאט מגיע עם קונטיננטל.

ההבדלים בין הפרסטיג ללוריאט הם:

שבפרסטיג יש: בקרת שיוט, הגה מצופה עור, חיישני נסיעה לאחור, חישוקי אלומניום במקום ברזל, מערכת מולטמדיה במקום מערכת שמע עם דיבורית בלוטות, מראות בצבע אפור מטילי במקום שחור, מוטות גג בצבע כרום במקום צבע שחור וחלונות כהים מאחור.

שאר הדברים זהים עד הפרט האחרון.

 

לפי הקטלוג, גם צינור פליטה, לוחות גחון מלפנים/מאחור, ספי צד במראה כרום מט.

פורסם
בחו"ל הרכב נחשב להצלחה כי הוא זול{סנדרו סטפוואי}. הוא יותר זול מהפיאסטה הידנית ומהאיביזה הידנית, רפרנס.

ואצלנו הוא עולה אותו מחיר כמו הסופר מיני הללו. אין שום סיבה הגיונית להעדיף אותו על פני סופר מיני אחרות שהרבה יותר טובות ממנו. זה שיש לו "גגון" והוא טיפ טיפה גבוה מהממוצה זה לא הופך אותו לגיפ או גיפון או לא משנה מה. כמות האנשים שראית לא מרמזת בכלום על סגירת עיסקאות למשל.

קשה לי להאמין, שהסנדרו תהיה "הקיה פיקאנטו" מס" 2 אצלנו.

הרכבים הללו הם בפירוש לא מציאה. הם שווים בדיוק את מחירם{בחו"ל}, ואצלנו מנצלים את מחירי הרכבים האחרים, ומדביקים אליהם תג מחיר "קצת" גבוה. לסיכומו של דבר פראיירים לא מתים.

ואם כבר מדברים על הרדת מחירים, תמחור הולם של הסנדרו, היה צריך להיות 60000 שקל. זה בוודאות היה גורר יבואנים אחרים בהורדת מחירים. אבל תקוות וחלומות לחוד ומציאות {עגומה} לחוד.

בארץ לא מביאים את הסנדרו שהוא הרכב שאתה מדבר עליו כמתחרה של הפיאסטה, מביאים את הסטפוואי שהוא הרבה יותר יקר.

ואני מפרסם שוב את המכירות של רנו ותראה שהסנדרו זה לא הרכב העיקרי של החברה.

מעניין שאת הלוגן עוד לא מביאים שזה אחד הרכבים העיקריים שלהם.

 

אם אתה משווה לפיקנטו אז סטפוואי עם אחד המנועים הכי טובים בשוק האירופאי הרבה יותר טוב מפיקנטו הילוכים.

 

Renault-Group-2014-top-5-models.jpg

אייל

פורסם
לפי הקטלוג, גם צינור פליטה, לוחות גחון מלפנים/מאחור, ספי צד במראה כרום מט.

ציינתי מראה בצבע מיטל.

תוספת מיגון זה בתשלום בשני הדגמים, להלן קישור באתר: לוריאט, פרסטיג, לא ראיתי שינו בצינור פליטה.

פורסם

הלאה. למרות שהיו לנו לא מעט תלונות בזמנו על תא הנוסעים הפשוט של ה-XV, הדאסטר מעלה את הפשטות לרמה חדשה לגמרי. הנדסת האנוש בעייתית, כנראה פועל יוצא של זה שתא הנוסעים הוא העתק מדגמים אחרים. מסך המולטימדיה נמוך מידי, לא נוח להסתכל עליו אם רוצים להשתמש בניווט המקורי. גלגל ההגה לא מתכוון למרחק, רק לגובה. הקונסולה המרכזית מרגישה חופשית ומתנדנדת. בית התאורה הפנימית נראה אחד לאחד כמו של ניסאן מיקרה 2011. אין תאורה למראת איפור בסוכך השמש. השליטה על מערכת השמע "מגלגל ההגה" היא למעשה מידית קטנה שמאחורי הההגה. אפילו פיג'ו נפתרה כבר מההרגל המטופש הזה ברכבים שלה. כיוון הגובה של המושב מוזר מאוד - צריך לקום כדי להרים את המושב, בישיבה אפשר רק להוריד.

 

יש אפשרות להזמין את הרכב בלי המולטימדיה המטופש הזה? יהיה לי הרבה יותר נוח (וגם יישמע טוב יותר) עם רדיודיסק קלריון סינגל דין, וניווט עם וייז בטלפון.

 

טוב, בכל מקרה אצטרך לעשות את זה בקורולה שאקנה במקום השינקן הרומני הזה במחיר מופקע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יש אפשרות להזמין את הרכב בלי המולטימדיה המטופש הזה? יהיה לי הרבה יותר נוח (וגם יישמע טוב יותר) עם רדיודיסק קלריון סינגל דין, וניווט עם וייז בטלפון.

 

טוב, בכל מקרה אצטרך לעשות את זה בקורולה שאקנה במקום השינקן הרומני הזה במחיר מופקע.

קורולה ידנית תעלה לך 124,990 ₪

בזמן שרכב שטח עם יכולות שטח אמיתיות ותא מטען ענק יעלה לך 89000 ש"ח

אתה יכול לקנות שני סטפוואי בטיפה יותר מקורולה אחת.

הניווט הוא תוספת, זה לא מגיע בדגם בסיס.

אייל

פורסם
קורולה ידנית תעלה לך 124,990 ₪

בזמן שרכב שטח עם יכולות שטח אמיתיות ותא מטען ענק יעלה לך 89000 ש"ח

אתה יכול לקנות שני סטפוואי בטיפה יותר מקורולה אחת.

הניווט הוא תוספת, זה לא מגיע בדגם בסיס.

 

 

אותו המחיר בדיוק (4X4). רכב שטח זה לא (גם לנד קרוזר לא), זה רכב עם יכולות שטח.

פורסם

עדיף טויוטה קורולה, לנד קרוזר זה לא רכב שטח, מעניין איזה עוד פנינים תפרסם פה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עדיף טויוטה קורולה, לנד קרוזר זה לא רכב שטח, מעניין איזה עוד פנינים תפרסם פה.

 

אולי עבור "חכמים בלילה" זה רכב שטח, עבורי זה לא מספיק.

פורסם

בשבילך רק רוביקון.

לנד קרוזר זה אחלה רכב שטח וכמו שאתה בטח יודע, הנהג חשוב יותר מהרכב ואני בטוח שאתה כנהג לא הגעת עם לנד קרוזר למגבלות שלו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
נתראה בסוף שנה כשנפתח את נתוני המכירות ונדבר. כאמור, אפקט של "בום ראשוני" לא מעיד על יכולת הכלה והיטמעות בשוק לאורך זמן, שלא לדבר על זה שלא כל מי שנכנס לאולם יוצא עם רכב.. למעשה, אני מהמר על אחוז קטן מאד של כאלו. השאר הם Tyre Kickers - תרתי משמע.

מסכים עם הבחור :)

Nissan GT-R

פורסם
קורולה ידנית תעלה לך 124,990 ₪

בזמן שרכב שטח עם יכולות שטח אמיתיות ותא מטען ענק יעלה לך 89000 ש"ח

אתה יכול לקנות שני סטפוואי בטיפה יותר מקורולה אחת.

הניווט הוא תוספת, זה לא מגיע בדגם בסיס.

התכוונתי לקורולה משומשת 2010, כי זאת בדיוק הדילמה שתעמוד בפני אלה שעומדים לקנות דאצ'יה חדשה.

 

בדיוק כמו ב1988, כשהתלבטות בין דלתא חדשה או סובארו ליאונה 82, ובסוף עדיף היה לקנות את הסובארו.

 

אז אולי נכון שדאצ'יה השתפרו מאז התקופה הקומוניסטית, אבל אני עדיין אעדיף משהו מוכר שסביר להניח שלא יעשה לי צרות עד 150-200 אלף ק"מ, ואולי מעבר לכך, ולא רכב שבנוי בצורה זולה, אבל נמכר במחיר מופקע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עוד מה שהשתנה מאז 88 הוא לא רק איכות הדאציה אלא גם אפקט הכפר הגלובלי.

 

אתה היום נכנס לרשת, קורא מה שאתה רוצה מכל מקום בעולם על הרכב שאתה רוצה לקנות ומבין מיד שהבריחה למשהוא משומש ואמין יותר לא נכונה במקרה הזה.

 

אבל היי, קנה טויוטה קורולה משומשת, מי מפריע לך? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...