Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדאסטר ב90 נשמע אטרקטיבי למדיי,לפי דעתי התמורה למחיר טובה מאוד, מעניין מה יהיה המחיר כשיהיו מבצעים.

יש אולם תצוגה בפתח תקווה בלבד? יש כוונה לפתוח עוד אולמות?

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה זוכר שאנחנו מדברים על דאצ'יה?

אין שום דבר שמרגיש איכותי באוטו הזה, ואם אתה מגדיר את מה שיש ב XV כ'דרעק', אתה צריך לפתוח כמה תתי הגדרות נוספות בשביל להתקרב לדאצ'יה. המולטימדיה המקורית מרגישה ונראית הרבה פחות איכותית .

 

בוא ניישר קו - אני מסכים שרכבי דאצ'יה מתוכננים מהיסוד להיות זולים ופשוטים, על כל המשתמע מכך.

 

אבל בסעיף המולטימדיה יש לך בדאסטר מערכת מקורית (של LG), אותה מערכת שיושבת בקליאו, קאפצ'ור ושות'. בXV אתה מקבל רדיו-דיסק-מובנה-פשוט או מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית, לבחירתך.

אני מעדיף מקורי על פני סיני זול, כל אחד והדעה שלו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הדאסטר לדעתי נמצא בבעיה גדולה בתמחור הנוכחי.

נספור את כמות האנשים שמחפשים ג'יפ קודם כל לשטח בתקציב הזה, עכשיו נספור מתוכם את אלה שהXV לא מדבר עליהם כי הוא לא מספיק שטח, ואז נספור את אלו שיהיו מוכנים להתפשר על ידני.

עם כמה לקוחות נשארנו?

 

למי שמחפש שטח רך כנראה שהXV עדיף. למי שלא מחפש שטח רק מראה יש ספורטאג', יש XV, יש סוזוקי קרוסאובר זול ואטומטי.

למי שמחפש יכולות שטח ולא צריך גודל יש ג'ימיני בפחות מ100, למי שמחפש מראה שטח ידני יש קרוסאובר ידני ב90K.

 

בכל קטגוריה פרט ל"רכב עם יכולות שטח הכי גבוהות לשקל, שיכול לשמש כרכב משפחתי, ולא אכפת לי שהוא ידני וספרטני" יש לדאצ'יה מתחרים עדיפים.

 

בקטגוריות האחרות אולי יש בשורה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
למי שמחפש שטח רך כנראה שהXV עדיף. למי שלא מחפש שטח רק מראה יש ספורטאג', יש XV, יש סוזוקי קרוסאובר זול ואטומטי.

למי שמחפש יכולות שטח ולא צריך גודל יש ג'ימיני בפחות מ100, למי שמחפש מראה שטח ידני יש קרוסאובר ידני ב90K.

בכל קטגוריה פרט ל"רכב עם יכולות שטח הכי גבוהות לשקל, שיכול לשמש כרכב משפחתי, ולא אכפת לי שהוא ידני וספרטני" יש לדאצ'יה מתחרים עדיפים.

בקטגוריות האחרות אולי יש בשורה.

 

מי שמחפש שטח רך לא צריך 4x4 ושם הדאסטר בנזין זול מXV ב25K.

למי שמחפש "רק מראה" ואיכשהו משווה ספוראטז' לדאסטר, אז הדאסטר (בנזין) זול ב30K.

לסוזוקי יש שני קלפים וזה הקרוסאובר הידני ב99K והג'ימני ב100K; שם יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מהרכבים בהשוואה לדאסטר, וכל אחד יעשה את השיקול שלו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתם רק שוכחים שדאצ'יה לא חדשה בארץ; הרנו לוגאן שנמכרה כאן לפני כמה שנים היתה דאצ'יה לכל דבר, ומכמה פעמים ששכרתי מכונית כזו (מעביר פלטות חומר ארוכות) התרשמתי שמדובר במכונית בעלת איכות ייצור וגימור טובות בהחלט, וגם בזו עם 100K הכל היה שלם ושום דבר לא קרקש ולא קשקש.

למיטב הבנתי הן הפגינו אמינות מצויינת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני חושב שהרכבים האלה של דאצ'יה בהחלט יקרצו למי שרוצה לקרוע ניילונים במחיר אטרקטיבי, בהנחה ואותו חובב קריעת ניילונים לא בררן במיוחד ומוכן להתפשר על איכות לטובת שנתון ומקדם פוזה, ויש לא מעט כאלה.

 

יחד עם זאת לדעתי מהתיאור של איתמר הרכב הזה מצטייר לי כסוג של "מרחוק נראה מליון דולר, מקרוב חייב לי 20", כלומר מרחוק הוא יראה אטרקטיבי אבל אז מתקרבים אל הרכב ורואים את איכות הגימור הירודה, איכות החומרים הירודה וכן הלאה.

 

אני מניח שכמו בבחירות הרכבים הקודמות שלי הייתי מעדיף לקנות רכב פחות חדש אבל שיהווה חבילה יותר שלמה מאשר לקנות דאצ'יה חדשה ולגלות שתמורת חיסכון של 20-30% במחיר קיבלתי 50% רכב.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לאחר ההתרשמות אתמול דאצ'יה לא זולה. היא עשתה מהלך שיווקי מבריק אבל בשורה התחתונה המוצר המוגמר יקר מדי ואינו שווה את הסכום. מקבלים אוטו זול בכל רמ"ח איבריו והתמחור אינו תואם.

 

ימים יגידו.

 

איתמר

 

זה בדיוק מה שחשבתי על הרכב הזה. זאת גם הסיבה שמכוניות סיניות לא כל כך הולכות פה - ההבדל במחיר פשוט לא שווה את ההרפתקה עם רכב מיצרן עם מוניטין אפסי (במקרה של הסינים) או שלילי (דאצ'יה או לאדה) ועם אמינות וסחירות לא ידועים (לקרוא מבחנים מחו"ל זה משהו אחד, להתנסות בפועל בתנאים של ישראל זה משהו אחר).

 

ברגע שהרכב יהיה עדיף משמעותית על משפחתית יד ראשונה מליסינג, עם הבדל לא גדול במחיר, אז נדבר. בינתיים אין טעם להעדיף דסטר על קורולה 2010.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בינתיים אין טעם להעדיף דסטר על קורולה 2010.

 

כמעט הגיוני כמו השוואה של יאריס לספורטאז'.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ממזר שמן,

 

אם אתה משווה בין דגם בסיס של דאסטר וקורולה מליסינג מבחינת עלות (כי מה עוד אפשר להשוות ביניהן) אז בשירשור הזה יש לך מישהו שהוצעה לו קורולה ליסינג עוד לא בת שנה ב 100K. כך שקורולה 2010 זה ממש לא.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
הלוגאן בנוייה הרבה יותר טוב מהדאסטר.

ואיך הגעת למסקנה הזו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יצאתי עכשיו מהסוכנות.

זה נראה כמו סניף של קופיקס, אנשים עומדים בתור, עוד מעט יחלקו מספרים שם.

הרכבים נראים יותר איכותיים ממה שאתם מתארים.

קצת מצחיק שיש בדיוק אותו תא נוסעים שזאת הדרך שלהם לחסוך.

הסנדרו נראה יותר איכותי ממכוניות אחרות באותו מחיר.

ה7 מושבים שווה ביותר.

לדאסטר יש משענת יד בדיוק מעל ידית ההילוכים, צריך לקפל אותה בשביל להעביר הילוכים.

סה"כ בשוק הישראלי עם המיליון אחוז מיסים זה רכב מתאים

אייל

פורסם

גם אני הייתי בסוכנות. לא יודע לגבי קופיקס. הרגיש יותר כמו שוק.

 

אין חנייה, נדחפים.

 

היו רכבי נסיעת מבחן. לא חשבתי להרשם אפילו בצחוק.

 

בגדול - הכי התרשמתי מהסנדרו. ב70 אחלה דיל. עוד שנתיים משומשת תעלה באיזור 40-50 ואז בכלל.

 

הרכב מרגיש נוח מאוד. הידית אחסון (בתוספת תשלום) היא בדיחה והייתה שבורה בחלק מהרכבים, אין לזה יותר מדי סיכוי לשרוד.

 

הדאסטר - רכב פשוט, לא רואה את עצמי קונה כזה.

פורסם
ואיך הגעת למסקנה הזו?

 

נסעתי בלוגאן בטורקיה מאיסטנבול לקוניה (4 שעות נסיעה) ויצא לי לראות אחת מקרוב מאוד ולבדוק אותה לעומק. סמוך על הידע ההנדסי שלי והניסיון הטכני שלי כדי לזהות איפה חסכו ואיך.

 

בלוגאן השתמשו בהרבה יותר מכללים ממחסני רנו שאולי היו מיושנים אבל עם הרבה פחות פשרות באיכות ועמידות לעומת מה שעשו בדאסטר ואני מדבר איתך אפילו ברמה של תפס מכסה המנוע.

 

אני לא מגדיר איכות בנייה כדשבורד מחומר רך או עמיד יותר אלא גימורי פח, תפסים, מיקום וסוג ברגים, קונקטורים וכו'.

 

נקאמיצ'י, במה היא עדיפה על קליאו, פיאסטה וחברותיהן הידניות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עם ההגבהה ועם המראה ה"קרוסאוברי" היא לא ממש מתחרה בהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...