Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר ימלאו 14 ימי עבודה מלאים להזמנתי (דאסטר) התחננתי שיודיעו צפי יום קבלת הרכב כדי שאוכל להתארגן עם פגישות בעבודה, נאדה. העיקר שמפרסמים תבוא תשלם תקח.

נהג מנוסה
:roll:
  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הזמנת דאסטר?

 

לסנדרו יש חבילת tech וnature

מלבד החיישני רוורס (לא יודע למה צריך לבחור את החבילה הזאת רק בשביל החיישנים) אין סיבה לא ללכת על הnature שמגיע עם וו גרירה גגון ומגיני בוץ (המקרר בחבילת 'טבע' והפותח מסך לניווט ומצלמה, הוט ספוט וסטנד לטאבלט בחבילת 'טכנולוגיה' לא כזה מעניינים)

 

יש אפשרות לבחור חבילת nature ולהוסיף חיישני רוורס?

ה-וו גרירה כבר יירשם ברישיון רכב או שאחכ צפויות הפתעות וטרטורים עם כל הפרוצדורה להסדיר את זה במשרד הרישוי?

אגב הוא מגיע עם מתאם חשמל?

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

וו גרירה נרשם ברישיון ומגיע עם מתאם החשמל.

 

לא חייבים לבחור חבילה מלאה כפי שמופיע באתר, אם תשב מול הנציג בסוכנות תוכל לתפור חבילה שמתאימה לצרכיך.

פורסם

אני מודה שלא קראתי את כל השרשור.

 

מצחיקות אותי התלונות על התמחור של דאצ'יה. הם מוכרים בקצב הרבה יותר גבוה ממה שציפו לו. כנראה שהמחיר נכון.

 

למעשה זה שחזור של אפקט הסוזוקי אלטו. במחיר הנכון יש שוק בארץ למכוניות ידניות ולא מאובזרות.

לחשוב שלפני האלטו כמעט לא היו בארץ מיני. וכמעט ולא היו רכבים עם אבזור מינימלי. וכמעט לא היו רכבים ידניים. איזה רכב נמכר ב 2010 ידני אז ללא מראות חשמליות וארבעה חלונות חשמליים? היתה תחושה שגויה שאין לכך ביקוש. סוזוקי זיהו שזה לא נכון. היום יש הרבה רכבים כאלו.

 

כעת דאצ'יה מוכיחים שוב שבמחיר הנכון הרבה אנשים מוכנים להסתפק ברכב פשוט. הם למעשה ממשיכים את הקו של האלטו/מיצובישי אטרא' וספייס סטאר וכו. הם לוקחים את זה פשוט צעד אחד קדימה וכל המותג שלהם כזה.

דאצ'יה לא מייצרים רכבים אוטומטיים. חבל, זה היה יכול לסייע בארץ למתן את כל השוק.

פורסם

מייצרים, פשוט משום מה החליטו לא להביא אותם לכאן

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מייצרים, פשוט משום מה החליטו לא להביא אותם לכאן

לא מייצרים.

הדאצ'יה \רנו שנמכרים ברוסיה מגיעים עם אוטומט ובהודו יש להם אוטומט.

במערב אירופה אין אוטומט ואנחנו מקבלים את הרכבים שלהם.

אייל

פורסם

אייל, קראת מה שכתבת?

 

איך מסתדר לא מייצרים עם יש ברוסיה ובהודו אוטומט?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

באיזה רכב של הקונצרן רנו / ניסן,

נעשה שימוש במנוע בעל נתוני (הספק/מומנט) זהים.

לרכב דאצ'יה דאסטר בגרסא הישראלית - מנוע בנזין בנפח 1197 סמ"ק טורבו.

באתרים אינטרנט שונים בחו"ל,

הדאצ'יה דסטר משווק עם מנוע בנזין 1,600 סמ"ק.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

לדעתכם כדאי להרחיב את האחריות ל5 שנים? או שחבל על הכסף..

100,000 ק"מ זה די גבולי לא? (אם היה 120k אז מילא)

 

האחריות זה פגוש לפגוש? מה ההסתיגויות שלהם?

פורסם

הייתי מרחיב. זו עלות זניחה.

 

vik014 - קיבלת את האוטו?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לדעתכם כדאי להרחיב את האחריות ל5 שנים? או שחבל על הכסף..

100,000 ק"מ זה די גבולי לא? (אם היה 120k אז מילא)

 

האחריות זה פגוש לפגוש? מה ההסתיגויות שלהם?

אפשר להרחיב אחריות ל 100,000 או 120,000 או 150,000, אתה מחליט.

והאחריות היא פגוש לפגוש.

פורסם

מעניינת המסקנה הסופית של הכתב.

אם אפשר לקנות את הדאסטר במחיר יותר זול (דגם הלוריאט) ולתחזק אותו במחיר זול ולתדלק אותו יותר זול וביצועים בשטח יותר טובים.

למה שורת הסיכום הייתה ה XV? בגלל שבכביש הוא יותר טוב?

אם הייתי רוצה רכב כביש אזי ב 130,000 ש"ח הייתי קונה רכב כביש ולא ג'יפון עם פשרות.

חסרון משמעותי של הדאסטר הוא אכן בכוכבי בטיחות, אך אם נתייחס להגנה על מבוגרים בלבד שיושבים ברכב ונתעלם מפגיעה בהולכי רגל ו/או ילדים שיושבים ברכב ההפרש בכוכבים מצטמק.

פורסם

דווקא מבחינת ילדים ברכב זה די ממוצע כמו כולם.

כשראיתי שהוא משווה בין הדיזל לבנזין הפסקתי לקרוא.


×
×
  • תוכן חדש...