Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישראלים כמו ישראלים, מוכנים לשלם דאצ'ה אבל רוצים לקבל לפחות פורסטר. לכו תקנו פורסטר. תשלמו 190K. לדעתי ה XV1.6 רכב סיוט חבל על הכסף.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אם מדב2ים על חדש בלבד אין לו מתחרים פשוט כי הוא הכי זול בסגמנט.

 

אני חושב שצריך לבדוק אותו מול שווי מחיר כולל יד שנייה. אני הייתי מעדיף xv בן שנה או שנתיים או ג'יפון ולהתפשר על המרווח ולא על הנוחות והגימור. לא הייתי קונה אוטו חדש או יד שנייה שאתבאס להיכנס אליו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הדאציה יותר גדולה, עם תא מטען גדול יותר ולא בדקתי אבל כנראה גם עבירות עדיפה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ההפרש בין דצ'יה לבין ה XV הידנית ממש לא גדול

יש כאלה שמעדיפים דצ'יה ?

ממש מוזר.

 

מוזר לי שאנשים משווים באופן ישיר את ה1.6 בנזין ל 1.5 טורבו דיזל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא נסעתי בדאסטר, רק ביקרתי באולם התצוגה. נהגתי ונסעתי מאות ק"מ בסובארו XV ידני.

הסובארו נותנת תחושה הרבה יותר מגובשת ושלמה, הרבה יותר מעוצבת, ועם זאת נראית הרבה יותר עדינה.

הדאצ'יה נותנת תחושה של פלאח מהעמק - מחוספס, גס, אבל בשום מצב לא עדין.

הייתי שמח להיכנס לסובארו מדי בוקר. היא יפה. לא הייתי שמח להיכנס לדאסטר בבוקר. הוא לא לטעמי, ולא מדבר אלי כל האיבזור שאנשי קרסו שמו שם בשביל לשוות לו מראה 'קולי'.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר ברכב שטח זה גודל הצמיגים. ה XV בא עם צמיגי 225/55/17 - זה חתך נמוך במונחים של רכב שטח, היה מורגש מאוד מאוד כשירדנו לשטח, והדופן הצרה לא מאפשרת להוריד אוויר בשטח. הדאצ'יה נועלת 215/65/16 הדופן משמעותית יותר גבוהה, דבר שמסייע רבות להתנהגות בשטח ומאפשר הורדת אוויר. הצמיגים אם אני זוכר נכון היו קונטיננטל. מה שאני רוצה לומר זה שהדאצ'יה הזו כנראה תהיה בשטח יותר טובה מהסובארו.

שורה תחתונה - אף אחד מהם לא עונה על הצרכים שלי בשטח, וכנראה שהייתי מוצא לעצמי אלטרנטיבה משומשת באותו תקציב של כ 130.0 - 140.0 אלף שקלים.

אני גם מתקשה להבין מי שקונה את הדבר הזה במחיר הזה בשביל הפוזה להיות בג'יפ. לאאוטלנדר הידני יש מקדם דאווין ויוקרה פי 10 יותר גדול.

אני ממתין לנהיגת מבחן.

אגב, דווקא הדאצ'יה סנדרו סטפווי - כמובן 2X4, ב 70.0 אלף שקלים נראתה לי סבבה. 'לוק' של ג'יפון במעטפת סופרמיני מרווחת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

פעם רכבי הדיזל היו יותר חסכוניים והדיזל עלה הרבה פחות מבנזין.

היום מחיר מחיר הבנזין והדיזל כמעט זהים.

הפערים בתצרוכת הדלק לא כל כך מהותיים (לפחות על הנייר)

פורסם

נעזוב רגע בצד שברנו מגאן למנוע הזה יש צריכת דלק מעולה שאף מנוע בנזין לא מתקרב אליה, יש לו גם אופי פעולה עדיף על כל 1.6 בנזין אטמוספרי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בכל מצב דאסטר דיזל יהיה יותר חסכוני מהXV 1.6, וגם הרבה פחות "עגלה".

מספרים? עד שלא נשווה אחד לאחד בתנאים זהים - לא נדע. (@צביקה קבל רעיון למבחן השוואתי)

 

כמובן אין להתעלם מההפרש באבזור (מולטימדיה מקורי לא בא ברגל, במיוחד בהשוואה לדרעק שיש בXV) ובמחיר, כי גם הפרש של 6K במחירון שווה ערך לדלק לשנה שלמה.

 

אגב, דווקא הדאצ'יה סנדרו סטפווי - כמובן 2X4, ב 70.0 אלף שקלים נראתה לי סבבה. 'לוק' של ג'יפון במעטפת סופרמיני מרווחת.

 

או הדאסטר טורבו בנזין 2x4 שעולה כמה גרושים יותר, ונותן לוק של ג'יפון רק בלי המירכאות :) (מוזר לי שדווקא מהדגם הזה כולם מתעלמים, זה כאילו שהדאסטר היחיד שמשווק הוא 4x4 ב124K)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כמובן אין להתעלם מההפרש באבזור (מולטימדיה מקורי לא בא ברגל, במיוחד בהשוואה לדרעק שיש בXV)

אתה זוכר שאנחנו מדברים על דאצ'יה?

אין שום דבר שמרגיש איכותי באוטו הזה, ואם אתה מגדיר את מה שיש ב XV כ'דרעק', אתה צריך לפתוח כמה תתי הגדרות נוספות בשביל להתקרב לדאצ'יה. המולטימדיה המקורית מרגישה ונראית הרבה פחות איכותית .

 

חבל שלא צילמתצי את החיפוי הפנימי של הגלגל האחורי. הפלסטיק מכסה בערך רבע מהפח החשוף, כשגם צינור הדלק מפתח המילוי ועד המיכל חשוף לחלוטין. זה דבר שלא ראיתי בשום אוטו חדש או ישן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

בשביל המשתמש הממוצע - הייתי ממליץ על הXV. היא ללא ספק יותר מגובשת. למי שרוצה קצת יותר - ללא ספק דאסטר.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
פורסם

דיסקו, הצינור לא חשוף. צינור הגומי נתון בתוך צינור פלסטיק קשיח.

 

זה לא יפה אבל זול ועושה את העבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הפערים בתצרוכת הדלק לא כל כך מהותיים (לפחות על הנייר)

 

היה ונשאר יתרון של כ 25-30% לדיזל בצריכת הדלק, כשמשווים מנועים עם ביצועים דומים.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...