Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שני נורות לדים מקדימה וגוף לדים גדול מאחורה,

הזוג מקדימה די חלש והימינית לא עובדת.

זה מה שיש לי כרגע מקדימה

nhmygwuzjzmd.jpg

בערך 34 מ"מ.

מישהו יכול לתת לי קישור לאחת כזאת?

ולאחת יותר חזקה אם אני יכול לשים?

כאלה c5w מתאימים?

או משהו גדול יותר כמו זה גם יעבוד?

 

בנוסף בעבר קניתי את הכיסוי נתפר הזה:

http://www.ebay.com/itm/DI-New-Leath...item3ce4eb73e5

הוא ממש קטן ולא עולה בכלל על ההגה שלי, בתיאור כתוב

Outer Diameter: approx. 37~38cm

Inner Diameter: approx. 34cm

 

הקוטר של ההגה שלי הוא 37 ס"מ מהחלק הכי עליון להכי תחתון לא יודע מה זה אומר פנימי\חיצוני,

אני מחפש אחד שיתאים לי.

כזה:

http://www.ebay.com/itm/Faux-Leather...item5d51bad5ea

במידה M יהיה טוב?

תודה.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

ניסיון אחרון לפני שאני מזמין ולוקח את הסיכון, מישהו יודע מה יתאים לי?

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

תודה אבל אני מעדיף משהו פשוט ורגיל כמו שהיה לי קודם או רק טיפה יותר חזק.

איך אני יודע עם מה שפרסמתי יתאים לי? אם זה באורך הנכון ו12V אז הלד יעבוד?

 

עריכה:

הזמנתי כזה מקווה שיעבוד.

 

למישהו יש הסבר למה הכיסוי שהזמנתי בעבר לא התאים? מה זה פנימי 34 חיצוני 37, מהנקודה הכי עליונה להכי תחתונה בהגה הקוטר הוא 37 אז למה הוא לא התאים? הוא כבר לא אצלי אבל הוא בכלל לא היה קרוב לעלות על ההגה.

לדעתי הוא היה בקוטר 34 ואין לי מושג מה ה37 אומר שם.

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

כתבתי לך בהודעה פרטית.

להגה בקוטר 37 ס"מ מתאים כיסויי במידה מדיום.

בכל מקרה צריך למתוח את הכיסוי כדי שיתלבש על ההגה ויהיה צמוד.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

×
×
  • תוכן חדש...