Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
BenMalka

אני מתעניין ברכישת מגבות מיקרופייבר לייבוש והסרת חומרים מהרכב מהקוריאני.

אם תרצה לבצע רכישה ולחלוק תודיע לי.

 

כן, הרכב צריך להיות נקי ויבש. עדיף לפני לעבור עם IPA כדי שהמשטח יהיה נקי לגמרי משומנים.

לגבי היישום של האוטם, כל חברה וההוראות שלה, תקרא את ההוראות שעל הבקבוק. אתה צריך בעקרון למרוח שכבה דקה, בעדיפות בעזרת פד ייעודי.

 

Ipa? זה מושג חדש שלצערי עדיין לא שמעתי עליו... כמו שאמרתי אני חדש לחלוטין בכל התחום הזה..

 

Richrach - בכייף! דבר איתי בה“פ

 

בנוסף ראיתי שהמון ממליצים ומשתמשים במגבת של UBER אבל עדיין לא מצאתי אף לינק לרכישת המגבת.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

IPA זה קיצור של isopropyl alcohol. קונים אלכוהול 70 אחוז בבית מרקחת, מערבבים 10% אלכוהול עם 90% מים, משפריצים על הרכב עם שפריצר ומנגבים. זה לא חובה אבל עדיף לפני אוטם או ווקס כדי שהמשטח יהיה נקי.

 

פורסם

שימוש חד פעמים בדילול מעבר ל 10% לא חושב שיכול לגרום לנזק אבל עדיף שלא לעבור את זה כמובן כי כמו כל דבר מתמשך גם זה יכול להזיק.

אני שפכתי בקבוקון 100 מ"ל של 70% אלכוהול (שאומר שיש 30CC מים בפנים) יחד עם 250 CC מים מזוקקים סה"כ 280 CC שזה 1:4.

לתוך שפריצר, עבור על הרכב עם מטלית מיקרופייבר נקייה ויבשה ונגב את שאריות הנוזל.

 

את מגבת ה UBER ניתן לקנות לרוב מחו"ל מחיפושים שלי, היא אינה זולה ועולה כ 150-200 ש"ח תלוי במשלוח ומחיר החנות מחו"ל.

Opel Adam S 2017

פורסם
ממליץ לקרוא כאן מדוע כדאי לדלל 10% אלכוהול ולא יותר, זה יכול לגרום לכתמים או לגרום לנזק ל clear coat.

 

הלינק הזה שמור אצלי כבר כמה שנים טובות, פרסמתי אותו בעבר כאן לרווחת הציבור.

 

אתה צריך לקרוא שוב כי טעית ביחסי הדילול.

אין לי מושג איך הגעת למסקנה של 90% מים ו-10% אלכוהול, רשום במפורש :

 

70% IPA

To mix a 32 ounce Spray Bottle

8 ounce (or ½ of a 16 ounce bottle) will make 32 ounce of 17.5% IPA to Water solution. Get a 32 ounce container, pour in 8 ounces, (or ½ of a 16 ounce bottle) of the 70% IPA and then fill the rest of the container up with water and you get 32 ounces of 17.5% IPA to Water solution.

 

 

תרגומים:

32oz = 950 ml - הבקבוק

8oz =240ml - החלק של האלכוהול בבקבוק

 

והשאר, מים.

זאת אומרת רבע מהתכולה, אלכוהול.

הדילול שלך משול לקליפת השום, ואני בספק אם הוא באמת הזיז/הוסיף להכנה שביצעת.

 

בגדול אני כבר לא משתמש ב-ipa מדולל, עברתי מזמן ל-panel wipe ייעודי של gtechniq.

flashing point ארוך, מתאדה לאט מאוד וניתן למרוח אותו בקלילות, מעבר לזה ש-ipa (גם עם אחוזי אלכוהול מכובדים), כבר כשל אצלי כמה פעמים בהסרת הגנה.

פה אפשר להיות בטוח שהמוצר יעשה את העבודה.

"יאללה בירי".

פורסם

לגבי מגבת יבוש, אני עובד עם שתי מגבות אחת זאת WATER MAGNET והשניה WOOLY MAMMOTH.

 

ההבדל בניהן עצום, לרוב המשטחים הגדולים של הרכב אני עובד עם ה-WOOLY, היא ענקית וסופגת בלי סוף ובקלות.

הבעיה איתה זה שהיא מסורבלת למשטחים הצרים ומקומות קטנים, בהם אני עובד עם ה-MAGNET, אלו מקומות כמו חצאיות הצד והחריצים שלהם, ספי הכניסה לרכב, החלק הפנימי של דלת תא מטען וכו'...

 

השילוב של זוג מגבות יבוש, אחת עיקרית וגדולה והשניה משנית וקטנה יותר הוא מוצלח.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה לכולם! אני לומד לאט לאט את המושגים ואת התחום בפרט וזה פשוט כייף גדול!

נמשיך הלאה...

 

יש לי כתמים ממש מעצבנים על המושבים. אני לא יודע בדיוק מה זה, עושה רושם שזה נראה כמו פיח... איך אני לעזאזל מסיר את הכתמים הללו אחת ולתמיד? ניסיתי תכשירים של STP שחוץ מלעשות הרבה קצף - לא הועילו בדבר.

 

בהנחה ואין לי שואב מים, מה הצורה הכי יעילה (ורצויה פשוטה) להסיר את הכתמים המעצבנים הללו אחת ולתמיד?

 

מצרף תמונות להמחשה:

 

 

mmhyhjyvmzn4.jpg

 

zxuyeymzdnmd.jpg

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

תקנה מגבת אובר בגודל בינוני, ואז תבין שניתן בקלות לייבש רכב שלם, בעזרת מגבת בגדול קטן יחסית.

בלי שאריות של מים, בלי כלום, ובשיא הנוחות.

אין ספק שהוולי מעולה, אבל היא עצומה, ולא נוחה בעליל.

שלא לדבר על המשקל שהיא מגיעה אליו לקראת אמצע ייבוש הרכב.

"יאללה בירי".

פורסם

נראה לי שקצת סטיתם מהנושא ושכחתם אותי :wink:

הלו, הריפודים שלי עדיין מלוכלכים! :lol:

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

בן תעזר בחיפוש, רק תרשום נקיון+פנימי/ריפודים/מושבים, ואתה תראה אין ספור פרוייקטים, מדריכים, השוואות בין חומרים, טכניקות, תמונות, ומה לא.

ולא חייבים שואב רטוב, אפשר רגיל, ואפשר גם שלא.

"יאללה בירי".

פורסם
הלינק הזה שמור אצלי כבר כמה שנים טובות, פרסמתי אותו בעבר כאן לרווחת הציבור.

 

אתה צריך לקרוא שוב כי טעית ביחסי הדילול.

אין לי מושג איך הגעת למסקנה של 90% מים ו-10% אלכוהול, רשום במפורש :

 

70% IPA

To mix a 32 ounce Spray Bottle

8 ounce (or ½ of a 16 ounce bottle) will make 32 ounce of 17.5% IPA to Water solution. Get a 32 ounce container, pour in 8 ounces, (or ½ of a 16 ounce bottle) of the 70% IPA and then fill the rest of the container up with water and you get 32 ounces of 17.5% IPA to Water solution.

 

 

תרגומים:

32oz = 950 ml - הבקבוק

8oz =240ml - החלק של האלכוהול בבקבוק

 

והשאר, מים.

זאת אומרת רבע מהתכולה, אלכוהול.

הדילול שלך משול לקליפת השום, ואני בספק אם הוא באמת הזיז/הוסיף להכנה שביצעת.

 

בגדול אני כבר לא משתמש ב-ipa מדולל, עברתי מזמן ל-panel wipe ייעודי של gtechniq.

flashing point ארוך, מתאדה לאט מאוד וניתן למרוח אותו בקלילות, מעבר לזה ש-ipa (גם עם אחוזי אלכוהול מכובדים), כבר כשל אצלי כמה פעמים בהסרת הגנה.

פה אפשר להיות בטוח שהמוצר יעשה את העבודה.

נכון, כאן יוצא 17.5% אלכוהול למים, 10% או 17% זה באמת לא משנה.

נראה לי שקצת סטיתם מהנושא ושכחתם אותי :wink:

הלו, הריפודים שלי עדיין מלוכלכים! :lol:

אתה מפריע לנו לדבר, אנא פתח שרשור משלך[emoji4]

 


×
×
  • תוכן חדש...