Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כשאתה אומר "משכתי", כמה זמן החזיק המנזרנה לבד?

אחרי 4 חודשים ההגנה ירדה לגמרי או עדין היה בידינג כלשהו?

 

לי עם הקולינייט 845 החזיק 5 חודשים (עדין הייתה הגנה אבל רבע כוח) ולא ממש ראיתי הבדל מול אזור שהיה בלי הSRP

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בוא נצא מנקודת הנחה שאין על פוליש מקיף והוא ישאיר את הפח הכי חלק שניתן .

כשאין זמן, יכולת או כוח, פה הגאונות שבגלייז.

 

ל-srp שלוש יכולות ששתיים מהן מאוד מעניינות.

1. יכולת נקיון מעולה, גם אחרי שטיפה סופר קפדנית ומעבר של פלסטלינה, עדיין יש ג׳יפה שלא הוסרה, אז הוא משמש כקלניר לפח.

2. היכולת הכי חשובה, מיסוך שאין שני לו בגלייזים, וניסיתי כאמור לא מעט.

3. הגנה, לא שזה מעניין כי מעל תמיד תגיע אטימה נורמלית.

 

למוצר, כמו לרוב הגלייזים שהם aio (all in one) יש חומרי שחיקה סופר עדינים, הוא יכול להתמודד עם שריטות סופר עדינות, במקרה הטוב להעלים (כמובן בשימוש עם פד ידני אגרסיבי), או במקרה הגרוע, למסך לתקופה.

אישית? למפגעים נקודתיים אעדיף פוליש כמו ultimate compound או gtechniq p1.

 

כמה זמן האפקט של המיסוך יחזיק תחת אוטם טוב?

אצלי, אחרי הכנה הכי טובה שניתן, משכתי ארבעה חודשים מאוד יפים בשימוש עם מנזרנה powerlock.

בניגוד לגלייזים אחרים שיצא לי להשתמש בהם, ה-srp החזיק הכי הרבה זמן.

 

אין שום הבדלי צבע בשימוש בגלייז, להפך, הוא מחייה מאוד ומוסיף המון עומק.

 

אם יש לך עוד שאלות, בכיף.

 

פד לפוליש ידני כתום של CG יעשה את העבודה?

אגב המלצת כל כך טוב על זה שהלכתי לחפש היום, לא מצאתי בראשל"צ בסופו של דבר סגרתי עם חבר פורום בפרטי על המוצר :p

Opel Adam S 2017

פורסם

עבודה יפה.

מצטרף לדעה של צ'יפופו, מעולם לא אהבתי "משטחים מבריקים" בצורה מלאכותית מידי. (אחת הסיבות שאני כמעט לא נוגע בסילקשיין)

M-TECH E46

פורסם

i.g. - ההגנה הייתה קיימת, אבל פחתה מאוד מאוד מאוד, התנהגות המים כמעט ולא הייתה נוכחת והכי היה קל לראות את כמות הסווירלים שחזרה.

המנזרנה, כשהיא לבד, הייתה מחזיקה עוד חודש/חודשיים, בכיף.

כשמורחים הגנה על בסיס גלייז, צריך לקחת בחשבון שהזמן של ההגנה פוחת.

(שוב, עוד מעלה של srp מהנסיון האישי שלי, עם הגלייז הזה ההגנה מחזיקה יותר זמן מאשר שתחזיק עם גלייז אחר, blackhole לדוגמה או blacklight, אין לי מושג מה הסיבה, אבל התוצאה דיברה בפני עצמה בזמנו).

 

שי, שמח שעזרתי, אני מאמין שתהנה מהמוצר, נשמח לקצת תמונות + סקירה קטנה :)

 

ליאב, פד ידני לפוליש של hex logic/cg/lake country - פצצה.

מנצל את המוצר עד תום, מעניק פוש קטן ליכולת שחיקה שלו ובכך מנקה את הפח בצורה מעולה.

 

ביישום של הגלייז אני ממש לא "מרחם", אלא ממש מעבד אותו פנימה ולוחץ על הפד כדי לנצל כל מה שיש למוצר להציע.

טיפ קטן, וותר על הצד ה"מקושקש", לך על הצד השטוח של הפד ותעבוד איתו.

שפריץ קטן של onr מהול במים כדיטיילר, מידי פעם, רק יעזור לתהליך.

 

אתה יכול לעבוד על כל הרכב במכה, בידיוק כמו עם המנזרנה, תשאיר את המוצר כ-20 דקות - בזמן הזה הפילרים יעשו את שלהם, בצע swipe test (תעביר אצבע על הפח ותראה אם המוצר יורד בקלות), כשמוכן? באפינג ממש, אבל ממש קליל ונעים.

לפני מריחת הגנה ממתין כשעה, ואז ממשיך את העבודה.

 

אין טעם ביותר מיד אחת, עבודה מיותרת לגמרי!

 

פות"ש! סליחה על החטיפת שרשור, פוף נעלמתי!

"יאללה בירי".

פורסם

כנ"ל מצטער על ההתעלקות! אבל אני בטוח שפות"ש ינצל את המידע הענק שתרמת כאן :)

 

נ.ב - חבל שהבלאק לייט לא מחזיק הרבה, אבל הריח שלו משגע אותי עד שבא לי לשתות את זה, רק שאני לא יודע איפה אני אמצא את עצמי לאחר מכן.

Opel Adam S 2017

פורסם
עבודה יפה.

מצטרף לדעה של צ'יפופו, מעולם לא אהבתי "משטחים מבריקים" בצורה מלאכותית מידי. (אחת הסיבות שאני כמעט לא נוגע בסילקשיין)

 

אז במה אתה משתמש ? הסילק שיין עוד נחשב לאחד העדינים, לפחות בליין של CG (מכיר רק את הנטורל שיין שאולי פחות מבריק ממנו).

 

צ'יפופו, הבנתי ממך שעם הSRP כדאי ועדיף להפעיל לחץ לא מועט על המשטח בעת יישום, הבנתי נכון ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

עם כל גלייז שיש לו חומרים שוחקים ויכולות ניקוי, כדי להשתמש בצורה הזאת כדי להוציא את המקסימום.

לפלסטיקה משתמש בסילק שיין, שכבה אחת, תמיד מנגב לאחר מכן, לצמיגים endurance בספריי, הוא פחות מבריק מהג׳ל, ושוב לאחר היישום מנגב שאריות עם מיקרו.

"יאללה בירי".

פורסם

צ'יפופו אל תיעלם.

הSRP מאוד מעניין קראתי עליו הרבה אך לא יצא לי להשתמש בו עדיין.

איך הוא מגיב עם הפוסו? יש איזה הנחייה מסוימת לשילוב בין השניים?

יש לי גלייז נהדר של פורבוייז diamond white ואני לא יודע אם הוא משתלב טוב עם הפוסו,יש לך מושג?

ובכלל עברה שנה וקצת מאז הפוליש הידני שעשיתי לאלנטרה ואיך להגיד, יש אפשרות לעשות שוב. הדילמה היא ליים פריים עם הפוליש העדין,או הSRP המהולל? כמובן בשימוש ע"י מכונה. תודה

 

ונחזור לשרשור המקורי, יופי של תוצאות הרכב נראה פצצה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

תודה חבר'ה.

 

דווקא למדתי הרבה מהשיחה שהתפתחה פה :) (טוב שהיא התפתחה ) .

עכשיו קורץ גם לי להזמין SRP .

תמשיכו לשוחח כמה שאתם רוצים, כמה שיותר- יותר טוב .

 

מחר אני מתכוון ליישם ווקס של מנזרנה - Colour Lock .

אני אעדכן בתמונות .

 

תמונה בבוקר לאחר הגשם + לאחר הגשם הרכב נקי כאילו עכשיו נשטף (מצורפות תמונות ) .

IMG_0017[1].JPG

IMG_0018.jpg

פורסם

איזה כיף לראות בידינג כזה :)

מה שמעצבן זה הסימנים הלבנים של הטיפות שנשארות לאחר הגשם, כמו אבק, אבל מה שטוב שזה נשטף מהר מאוד כשעושים שטיפה ללא מאמצים שהם, במיוחד כשעשיתי זאת עם ONR.

נ.ב אתה עושה שכבה שניה של ווקס?

Opel Adam S 2017

פורסם

מה שיישמתי אתמול זה אוטם צבע POwer LOck - הוא נותן בעיקר הגנה מירבית וברק.

מחר אני איישם ווקס COlour LOck- הוא ייתן ברק יותר עמוק (קארנובה).

השילוב שלהם ייתן גם הגנה גבוהה וגם ברק ועומק לצבע :).

מה שבולט במיוחד ברכבים אדומים,כחולים וכדומה.

פורסם

rsm, אם אתה כבר בקטע של מנזרנה, הייתי בוחן את המוצר הבא - דיטיילר חדש שלהם שמקבל תשבוחות.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=350891&highlight=menzerna%2Bendless%2Bshine

אזמין אותו לעצמי בקרוב מאוד.

 

גבע - בגדול, לעומת גלייזים אחרים שכן צריך לדעת איזה מוצר אפשר לשדך מעליהם, srp הולך טוב עם הכל, ווקס או סינטטי.

מה שכן, לא הייתי משדך אותו בשום מצב למוצר כמו פוסו, שאותו יש ליישם על משטח נקי כדי לקבל את המקסימום.

מעבר לכך, אין יותר מידי עדויות של נסיונות של גלייז מתחת לפוסו, מהסיבה הפשוטה שהוא מעניק יכולת מיסוך משלו, אז לטעמי, פשוט מיותר.

 

לגבי השאלה השניה שלך, יש לך מכונה?

לך על פוליש עדין, נכון שגם לליים פריים וגם srp יש יכולת חיתוך, אבל אם לכמת את יכולת החיתוך של srp על סקאלה של 1-10, אז זה 0.5 בערך - שוב, זה יותר בשביל הניקיון העמוק.

אני לא יודע אם לאחר המעברים עם המכונה, מה שתראה בפועל זה את יכולת החיתוך, או את יכולת המילוי.

 

כשיש מכונה, כבר עדיף לנצל את המעברים למוצר עם יכולות חיתוך גבוהות יותר, לא בהרבה, אבל כזו שתשאיר משטח נקי כמה שאפשר לאחר מכן, ומשם לעבור להגנה.

זו דעתי.

"יאללה בירי".

פורסם

שלום חברים,

היום המשכתי לעבוד על הרכב.

לפני יומיים יישמתי אוטם צבע מנזרנה Power Lock, נתתי לו יום וחצי להתאחות.

ומה שעשיתי היום זה שטיפה עם ONR, ויישום ווקס מנזרנה Colour lock .

המטרה עם הווקס זה לתת יותר ברק ועומק לצבע של הרכב ( Wet Look ).

 

לאכזבתי אין עדיין שמש והצילומים יחסית בצל.

ברגע שהשמש תהיה על הרכב, אני אצלם.

 

תמונות למטה.

 

נ.ב:

קשה לעבור ליד הרכב מבלי להסתכל עליו.

מושך עיניים :).

IMG_0022.jpg

IMG_0023.jpg

IMG_0024.jpg

IMG_0025.jpg

IMG_0026.jpg

IMG_0027.jpg


×
×
  • תוכן חדש...