Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום.

ברצוני לקנות רכב חדש בתקציב של עד 240K.

הדרישות העיקריות הן שהרכב יהיה בתצורת סדאן ומתלים רכים (בסגנון של האמריקאיות הישנות).

עד כה בדקתי את וולוו S60, שברולט אימפלה וסקודה סופרב וכולן היו נוקשות מדי.

אשמח מאוד לעזרה.

תודה מראש!

פורסם

ביואיק לה-קרוס?

האמת שאם האימפלה נוקשה לך מידי קשה לי להאמין שתמצא את מבוקשך ברכב חדש.

ניסית את הדגם המאובזר או את הפשוט יותר? למפואר גלגלים גדולים וצמיגים בחתך נמוך שיכולים לפגום בנוחות.

פורסם

+1 הביואיק לה-קרוס מאד נוחה (ולא על חשבון ההתנהגות בניגוד לאמריקאיות של פעם).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קודם כל תודה רבה על העזרה, לפי מה שהבנתי גם ללה קרוס וגם לc5 אמורה להגיע מחליפה בקרוב ושאת הלה קרוס לא מתכוונים לייבא.

האם זה נכון?

האם יש רכבים אחרים שהייתם ממליצים לבדוק?

 

שוב המון תודה וערב טוב

פורסם
קודם כל תודה רבה על העזרה, לפי מה שהבנתי גם ללה קרוס וגם לc5 אמורה להגיע מחליפה בקרוב ושאת הלה קרוס לא מתכוונים לייבא.

האם זה נכון?

האם יש רכבים אחרים שהייתם ממליצים לבדוק?

 

שוב המון תודה וערב טוב

 

לגבי ה-C5 כרגע לא ידוע שום דבר לגבי מחליפה

פורסם

אני לא יודע אם ימשיכו להביא את הביואיק או לא - אתה מוזמן לשאול את היבואן ולעדכן.

מציע לך לבדוק גם את הטויוטה קאמרי (עדיפה הגרסה ההיברידית).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

רכבים נוספים שאתה יכול לשקול הם:

קדילק ATS, מנוע 2000 עם 270 כ"ס.

לקסוס IS300-מנוע היבריד 2500 חסכוני בדלק ואמין, דגם חדש שהגיע ב-2014

אם אתה יכול לרדת שנה אחורה, תוכל למצוא עוד מגוון של רכבים, כמו מרצדס C קלאס החדשה ועוד

דרור- מנהל מוטורקאר

עריכה אחרונה על ידי מוטורקאר
פורסם
קודם כל תודה רבה על העזרה, לפי מה שהבנתי גם ללה קרוס וגם לc5 אמורה להגיע מחליפה בקרוב ושאת הלה קרוס לא מתכוונים לייבא.

האם זה נכון?

האם יש רכבים אחרים שהייתם ממליצים לבדוק?

 

שוב המון תודה וערב טוב

 

יש עוד זמן עד שיחליפו את הC5,ובכל מקרה זה הרכב היחידי שיותר{בהרבה} נוח מהרכבים שניסית,ככה ששווה לך לפחות לבצע נסיעת מבחן ולהתרשם.

פורסם

הדגם החדש של הC5 מוצג ב2016,עד שהוא יגיע לארץ זה עוד כמה חודשים טובים לפחות,בקיצור,תחילת 2017 הדגם החדש יגיע.

עד אז,זה כמעט 3 שנים..

הקאמרי באמת רעיון לא רע,אבל עוד פעם,הוא לא רך ונעים כמו הS60,אז מה החוכמה?.

פורסם

היי,

אני מבין את שיש לך הרבה אופציות בתקציב הנ"ל,

ראשית, אני לא חושב שחייבים להשתמש בכולו, יש המון רכבים שעושים עבודה נהדרת גם בסביבות ה200K

שנית והדגש המרכזי ביותר הוא "מהם הרצונות שלך":

אני מבין שאתה פחות שם דגש על רכב שטח אלה אתה בקטע של רכבי שטח, אלא יותר במשפחתיות מרווחות בעלות נוכחות...

אשמח להציע לך רכב לא נוקשה מדיי, מהודר ובעל מקום ומרווח פנים המתאים למשפחה בעלת 5 נפשות.

אני מדבר על הבי-4 מבית סובארו שבהחלט עומדת בסטנדרטים שלך ויותר.

מפעם כבוד לפורום אני לא יכול להמשיך כאן, אבל בהחלט אשמח לתת לך עוד פרטים אם תשלח לי את פרטייך בהודעה בפרטי.

מקווה שעזרתי, אייל מסובארו :)

פורסם

חבל לרכוש כרגע B4 כאשר הוצגה כבר מחליפה שאמורה להגיע ב-2015.

חוץ מזה, למכור בשנת 2014 רכב מנהלים עם מנוע אטמוספרי זללן שמשולב לתיבת הילוכים רציפה זה לא סטנדרטים.

×
×
  • תוכן חדש...