Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(מקווה שזה הפורום הנכון - אשמח להעברה אם לא )

 

צוהריים טובים .

ברצוני להתקין מצלמת רוורס ברכבי לאחר שרכשתי דאבל דין לרכב.

מכיוון שבעת ההתקנה הוצעה לי מלצמה בעלות של 600 ש"ח הלטתי לרכוש אחת לבד ולשלם נטו עבור ההתקנה

 

http://www.dx.com/p/xy-1618-universal-waterproof-ccd-car-rearview-camera-black-243903#.VGh0IMm2VL0

 

http://www.dx.com/p/16-5mm-170-wide-angle-waterproof-car-parking-rearview-camera-ntsc-128325#.VGh0Jsm2VL0

 

http://www.dx.com/p/waterproof-car-rearview-camera-ntsc-120188#.VGhzvsm2VL0

 

בעיקרון אלה שלושת המצלמות שאני תוהה לגביהן , בעיקרון בדקתי שכולן עומדות בתקן של IP67 נגד מים וזעזועים.

ההבדל המרכזי הוא בצורה של המצלמות , האם יש יתרונות או חסרונות שאתם רואים בהן ? ואשמח גם לכול חוות דעתכם בנושא או המלצה למצלמה אחרת שבשימושכם

 

יום מעולה :)

פורסם (נערך)

אני מעדיף את הסוג הזה של המצלמות שנמצאות בזווית כך שניתן לראות ביחד בתמונה גם את הפגוש של הרכב וגם את מה שנמצא מאחורה וככה ניתן לראות בקלות את המרחק שנשאר.

אבל אני לא בטוח שניתן להתקין אותה בכל הרכבים. כי היא צריכה לשבת ספוילר או באזור אחר שיראו ממנו גם את הפגוש, או חלק אחורי אחר כמו ברנו ששם אפשר לשים את המצלמה בתוך הסמל של רנו.

אם אתה מתכנן להתקין לבד תיקח בחשבון שתצטרך למתוח קו מתח וכבל וידאו מהחלק האחורי של הרכב עד לקונסולה של הנהג ולפרק פלסטיקה ולעשות שפצורים בדרך.

 

sku_120188_1.jpg

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

אני קניתי את זו:

http://www.ebay.com/itm/121119217916?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

דומה למה שהבאת כאן, אבל לזו יש את שני הג'אמפרים שבעזרתם אפשר להפוך אותה למצלמה קדמית ו/או לבטל את הפסים הצבעוניים של מצב החניה. אמורה להגיע בכל יום...

×
×
  • תוכן חדש...