Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך ecocontact5 בהזמנה הופך לecocontact3 בהרכבה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן.

35356du-960.jpg

 

84l536a421mqbk1w358.jpg

 

בכל אופן לא באתי להגיד ש-EcoContact3 פחות או יותר טוב, אני פשוט העדפתי לא לתת פרס למקום שניסה לעבוד עלי.

פורסם

גם לי זה קרה בזמנו. פנצ'ריית צמיגי זיתוני ונעים בר"ג. הזמנתי מהאתר קונטי פרמיום 3. התקינו לי קונטי אקו 3 במחיר של 395 ש"ח. הראתי לפועל את ההזמנה המודפסת ופתאום מסתבר שהוא לא מבין מה ההבדלים. התקשרתי לבעלים - כנ"ל: בקשת קונטי 3 וזה מה שקבלת.... עצוב שככה עושים פה עסקים בישראל.

פורסם
גם לי זה קרה בזמנו. פנצ'ריית צמיגי זיתוני ונעים בר"ג. הזמנתי מהאתר קונטי פרמיום 3. התקינו לי קונטי אקו 3 במחיר של 395 ש"ח. הראתי לפועל את ההזמנה המודפסת ופתאום מסתבר שהוא לא מבין מה ההבדלים. התקשרתי לבעלים - כנ"ל: בקשת קונטי 3 וזה מה שקבלת.... עצוב שככה עושים פה עסקים בישראל.

 

אני חושב שזה עוד יותר עצוב:

 

צמיגי זיתוני ונעים

רשת צמיגי זיתוני ונעים בבעלות

יוסף נעים- יו"ר ענף הצמיגיות,בוחן ומומחה במתן חוות דעת לבתי משפט

יוסף מוטי-בעל נסיון של שנים רבות בחברת "פורשה" ,מתמחה בצמיגים בחתך נמוך.

http://www.all-tire.co.il/

 

:turn-l:
פורסם (נערך)

אכן תיקון טעות מדובר בהזמנת פרימיום 2 ולא 3.

פשפשתי במייל כדי לחפש את ההזמנה, עשיתי צילום מסך והרי היא לפניכם:

 

order.jpg

 

 

אז חשבתי שזה מקרה נדיר, מסתבר שזו שיטת עבודה של הרבה פנצ'ריות וחבל.

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

רואים בהזמנה את מידות הצמיג והדגם שהוזמן.

בנוסף, כתוב בפירוש בהזמנה:

"פרטים אלו נשלחו לבית העסק הנבחר".

בבית העסק נאמר לך שהוא מקבל רק מידות, בלי שם הדגם.

פורסם

Kreios- אתה מתכוון לתגובה של הפנצ'רמאכר בסיפור של פותח השרשור, במקרה האישי שלי - דברתי איתו טלפונית לפני ההגעה והוא אמר לי "כן, אני רואה את ההזמנה - יש במלאי". אותי לא חרטטו עם הטענה שמקבלים רק מידות ולא דגם אלא - "מה ההבדל ? זה קונטיננטל" ...

פורסם
רואים בהזמנה את מידות הצמיג והדגם שהוזמן.

בנוסף, כתוב בפירוש בהזמנה:

"פרטים אלו נשלחו לבית העסק הנבחר".

בבית העסק נאמר לך שהוא מקבל רק מידות, בלי שם הדגם.

כמו שכתבתי, דיברתי איתו בטלפון ושלחתי לו SMS עם אותם הפרטים כמו בהזמנה דרך האתר. כמו כן איזה מן הסבר זה? אם אתה לא יודע איזה דגם של צמיג להזמין, איך אתה עובד? אתה מקצוען או לא?

פורסם

דור--

הזכרתי לי את הפרק של סיינפלד שהוא מזמין רכב מחברת השכרה ואומרים לו שאין.

מה שאתה אומר מגוחך, כל הרעיון של הזמנה הוא ששומרים לך בצד את מה שהוזמן. זה יושב ומחכה לך בלבד.


×
×
  • תוכן חדש...