Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך ecocontact5 בהזמנה הופך לecocontact3 בהרכבה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מביא לכם את הסיפור שלי מהבוקר, טרי מהתנור.

 

לאחר מחקר קטן הוחלט לבחור ברביעיית Continental EcoContact5 דרך tyres4u במחיר של 355 שקל כולל מע"מ. לאחר יומיים שאף אחד לא התקשר אליי החלטתי להרים טלפון לפנצ'ריה הנבחרת - צמיגי גיסים, בהרצליה.

 

מקרה דומה עם TIRES4U מחודש אוגוסט:

הזמנתי 2 צמיגים לקנגו, מחוזקים, מדגם Goodyear 175/65R14 82T DURAGRIP RE TL

 

שלחו אותי לצמיגי שואף בז'בוטיסנקי בר"ג.

גם שם, לא יצרו עימי קשר - ועד שיצרתי, אמרו שיזמינו לי ליום ראשון.

ראשון בושש ובא, אבל טלפון לא קיבלתי. הייתי בסביבה ולכן נכנסתי פנימה - וגם שם קיבלתי את התירוץ של אזל מהמלאי וכד' (לפחות תתקשרו !). לזכות הפנצ'ריה אומר שהבחור שקיבל אותי שם היה נחמד... (בחור צעיר, לדעתי הבן של הבוס).

נסעתי ולא חזרתי.

 

אני מבין שכל מה שהוא מחיר "הפסד" בשבילם, הם מעדיפים לוותר על העבודה או לנסות את שיטת מצליח.

 

(אגב, אם חשבתם שהצמיג באמת הפסיק להימכר או משהו - אתם טועים, הוא עדיין מופיע באתר ועדיין יש פנצ'ריות שמוכרות אותו).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בקיצור עברתי שוב על ה"הזמנה", שהיא בעצם לא מחייבת כלום לאף אחד, ולכן היא לא יותר מהצעת מחיר.

 

זה אולי היה נכון לו הסתפקתי אני ופות"ש רק בהזמנה. אך גם אני ופות"ש יצרנו קשר עם הפנצ'רמאכר כדי לוודא שההזמנה קיימת. במקרה שלי נתתי לו מספר הזמנה בטלפון ואיממתי איתו את הנתונים, לא הגיוני שכמה שעות אח"כ הצמיגים כבר לא קיימים...

 

ואח"כ מתפלאים למה אין אמון בבעלי מקצוע.

פורסם

בוודאי שלא הגיוני אבל אנחנו חיים במדינת "מצליח".

כבר כתבתי בשרשור קודם שרק פה, בעל מקצוע אמין והגון, מקבל מדליה וקוראים לו צדיק בטלויזיה. [emoji53]


×
×
  • תוכן חדש...