Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר מחו"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מהמכס אין מה לפחד, העיקר שתזרוק את הקופסא....

 

פשוט תשאיר אותו בלי קופסא כ"יד שניה".

בנוסף אם אתה ממש רוצה לכסות את עצמך....בקש מהמוכר 2 קבלות...אחת על 80% מהסכום, דאג לזרוק אותה מיד אחרי הקניה:smile:

ואחת נוספת על 20% מהקנייה..הוכחת קנייה למכס שהמוצר יד שניה, ונקנה ב20% מערכו.

וככה אתה מכוסה מכל צד!.

עשיתי את זה עם 3 מצלמות וידאו, קניתי לכל המשפחה....הכל עם נרתיקי עור יפים אבל לא עם קופסאות..פשוט לא היה להם מה לעשות...דיברו איתי 4 דק' וזהו, אמרתי להם שאם אני נתקע פה אני תובע אותם על העיקוב, מפני שלי יש הוכחת קניה ופה זה נגמר, אני לא מוכן לשמוע שום טענה מצדם אמרתי להם, שאם הם רוצים אני אתן להם ת"ז שלי ושידברו איתי...

זה הכל.

המוכסים (נציגי המדינה) לא מתרשמים ממוצר שאינו ארוז באריזתו המקורית ומקבלת קניה נמוכה (הם מכירים את כל הטריקים). הם מתייחסים לכל מוצר, אפילו אם הוא באמת משומש, כאילו הוא חדש. אם אתה נתפס במסלול הירוק עם מוצר יקר (למרות שמותר עד $200, המכס לא מתייחס למוצר בעלות $300-350), המוצר מוכרז כתפיסה ונשאר במכס. המוכס (יש גם מהנדס כי הישראלים מפרקים מוצרים), נכנס לאתר החברה או ל- google.com ומוצא תוך 10 דקות, את המחיר המומלץ לצרכן של המוצר. המכס יודע שישנם מבצעים והנחות ולכן אם תתווכח הם מורידים עד 30% מהמחיר המומלץ לצרכן (אם תביא גזר עיתון ומבצע של חנות ידועה זה יכול לעזור). אז אתה מוזמן למכס, משלם את כל המיסים וסכום זהה נוסף שהוא קנס. המוכס מזהיר אותך שבפעם הבאה שתתפס, תשלם קנס 200%.

 

תומר

×
×
  • תוכן חדש...