Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המחיר כולל מתלים אדפטיביים, גג שמש, עור?

 

מצאת אותה דומה מדי לג'ולייטה (גם אני הרגשתי כך, עם הQV הקודמת, אך עם יתרון לטעמי ל GTI). גרסת הביצועים אמורה לתת נוקאאוט לאטלקיה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאלה שאוהבים רכב שנותן חבילה שעושה הכל,גם קרוזרית נחמדה, גם תוקפת פניות מעולה,גם משפחתית ב 5 דל'.

קיצר רכב שעונה על המון דרישות.

לא אמשיך ואומר מה עדיף בעיניי בפחות כסף או באותו סכום,לא רלבנטי לשירשור.

באמת אחלה רכב מכל הבחינות ומי שנסע על הדגם הקודם הרגיש בהבדלים לטובת החדש.

פורסם

סקירה מעניינת. במיוחד מנקודת מבטו של אחד שלא מחבב את המותג.

 

בקשר לעיצוב : אני אישית אוהב את האנונימיות עם טאץ' ספורטיבי שרק מביני עניין יידעו להבחין בו. עם זאת הדור ה7 לוקה במשהו בעיצוב שקשה לשים עליו את האצבע.

 

פנס ההלוגן הבסיסי והג'נט הסטנדרטי פשוט מגוחכים ומורידים מהחוויה... רכב כזה צריך ג'נט אימתני ותאורת קסנון.

 

הייתי שמח לשמוע מהי כן עסקה טובה בטווח ה250K כשהדגש הוא על רכב לנהג .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אין ספק שפגעת בול למה שחשוב לרוכשים, פנסים וג'אנטים...

 

אבל לגבי ג'אנטים מורחבים ונמוכי חתך, רב נזקם מתועלתם. זה כמו נעלי עקב: אולי נראה טוב, אבל לא נעים לכסות עם זה מרחקים.

 

אני לא מכיר את התחרות, אבל המגאן, שרנו סירבו לתת לפותח השרשור לנהוג בה, היא מכונית נהיגה מעולה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אייל,מכונית לנהג שבעיניי יותר טובה לנהג. מיני קופר החדשה,שמאוד נהנתי לנסוע בה ובאתי ללא משקעים

לכאן או לכאן מכיוון שלו נהגתי בקודמת ומאוד נהנתי ולמעט תא מטען קטן ו 2 דל'...בעיניי מצויינת.

FALOU ,המגאן נותנת בראש ובגדול ,אבל נותנת כיף בקצה הסקאלה.

המיני החדשה בעניי עושה לי כיף בהתחלה באמצע וגם בקצה גבולותה ,בסוף.

זו דעתי כן? לא חייב כל אחד להסכים,אני נהנתי מאוד במיני יותר מהגולף.

פורסם
האם המחיר כולל מתלים אדפטיביים, גג שמש, עור?

 

מצאת אותה דומה מדי לג'ולייטה (גם אני הרגשתי כך, עם הQV הקודמת, אך עם יתרון לטעמי ל GTI). גרסת הביצועים אמורה לתת נוקאאוט לאטלקיה.

 

אדפטייבים סבבה, גג שמש סבבה, אבל מה ההתעקשות הזאת על מושבי עור? מי שהיה לו פעם אחת לא יחזור לזה יותר. בקיץ זה זוועה, הרגלים בשורטס נדבקות למושב ויש שלולית וגם כשנוסעים לפגישות או יוצאים, החולצה נדבקת למסעד ונרטבת בגב. ישראל ומושבי עור לא הולכים טוב ביחד.

פורסם
אמנם לא צילמתי תמונות, אבל אתה יכול ללכת רגע למטבח ולהעיף מבט על המקרר או על המדיח, זה בערך אותו עיצוב.

 

לגבי נסיעת המבחן - זו נמשכה 40-45 דקות ולא ריחמתי על הרכב. למזלי הרכב היה אוט' אז הנציג לא שם לב באיזה הילוך אני :twisted:

 

 

240K (על הכביש - כולל תוספות, אגרה ומיגון) זה המחיר הרשמי, מחיר הסגירה נוח יותר.

 

 

מה הקשר בין ספינה רופסת לקומפקטית מהודקת?

 

 

לפי מה החלטת שפנסי קסנון אמורים להגיע כסטנדרט? בכל אופן, בשלב זה לא הזמנתי עדיין כלום אלא רק ביצעתי נסיעת מבחן והתעניינתי במחיר הרכב + תוספות כפי שאני הייתי מזמין. לגבי המחיר, אני לא יודע כי לא רכשתי את הרכב אבל יש הנחות טובות. לדוגמא, עוד לפני שהוצאתי הגה מהפה הוצעה לי הנחה בגובה 15K.

 

 

אפשר להוסיף גם עוד 100K ולקבל משהו עוד יותר טוב מה"משהו טוב יותר". מה הנקודה שלך?

 

 

מזראטי קווטרופורטה חיה רעה.

 

וברצינות, יש לי עוד כמה רכבים שאני מתכנן לנהוג עליהם. אדווח בעתיד.

 

 

אני צריך לנהוג על עוד כמה רכבים כדי לענות על השאלה הזו. על רגל אחת אומר כי הגולף דומה למדי לג'ולייטה (מבחינת ניהוג, כוח, נוחות).

 

------------------------------------------------------------------------------

 

תודה לכולם על הפידבק.

 

אפשר להוסיף גם מליון ולקבל משהו הרבה יותר טוב,כמו שאמרת "

מזראטי קווטרופורטה חיה רעה"

וזה לא נגמר, אבל אני הבאתי לדוגמא את הS3 בתור 'אח גדול' לGTI

ושוב השרשור ממשיך על דברים שחסרים בגולף - מושבי עור, קסנון, גאנטים יפים יותר, אלה דברים שנמצאים בS3 סטנדרטי.

בנוסף הS3 מציעה הרבה יותר כוח, עיצוב הרבה יותר ספורטיבי ׁ(דבר שהיה חסר על פי מה שכתב פותח האשכול) ועיצוב פנימי ברמה אחרת לגמרי

פורסם (נערך)
אייל, אין ספק שפגעת בול למה שחשוב לרוכשים, פנסים וג'אנטים...

 

אבל לגבי ג'אנטים מורחבים ונמוכי חתך, רב נזקם מתועלתם. זה כמו נעלי עקב: אולי נראה טוב, אבל לא נעים לכסות עם זה מרחקים.

 

אני לא מכיר את התחרות, אבל המגאן, שרנו סירבו לתת לפותח השרשור לנהוג בה, היא מכונית נהיגה מעולה.

 

עקיצה מיותרת , בנוסף לפרמטרים החשובים באמת שברורים לכולם,ברכב עם עיצוב סולידי שאתה משלם עליו פרמיה ענקית , מן הראוי שתהיה תוספת או שתיים שכזו בשביל ההרגשה של הבעלים. אלמנט עיצובי בטוב טעם כדי לתת לוק קרבי לאוטו כפי שהוא נמכר בכל מדינה שמכבדת את עצמה.

 

מסכים איתך שגודל הג'נט לא קריטי בין 17 ל18.

 

לפי שמועות בפורומים שונים, הבנתי שניתן למשוך את מחיר ה S3 לכיוון ה270-280.

רכישה הרבה יותר טובה מאשר גולף GTI למי שהפרוטה בכיסו.

 

 

אדפטייבים סבבה' date=' גג שמש סבבה, אבל מה ההתעקשות הזאת על מושבי עור? מי שהיה לו פעם אחת לא יחזור לזה יותר. בקיץ זה זוועה, הרגלים בשורטס נדבקות למושב ויש שלולית וגם כשנוסעים לפגישות או יוצאים, החולצה נדבקת למסעד ונרטבת בגב. ישראל ומושבי עור לא הולכים טוב ביחד.[/quote']

 

אני עם מושבי עור ולא מרגיש כל בעיה. ורגיש מאוד לחום או יותר נכון לחוסר קור

אולי הבעיה קיימת אם אתה לא מדליק מזגן בקיץ... :)

מה שכן- לא הייתי משלם עליהם אקסטרה.

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מי שקונה רכב עם מושבי עור צריך חנייה מקורה בבית, בעבודה ובכל מקום שהוא מגיע אליו. מושבי עור רותחים בקיץ וקפואים בחורף, זוועה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

השאלה הייתה רק לצורך הבנת התמחור.

 

ולעצם העניין. ב cup וב st המושבים משולבי עור. גם הgti מגיעה עם משולבים בחו״ל. מניסיון זה הטוב מכל העולמות. גם מעשיר את התחושה וממש לא נטל. לא חם, לא דביק ולא בולשיט. זה לא סקאי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תודה על הסקירה, נהנית לקרוא.

לגבי העיצוב - גם הגולף סימן 10 תראה די דומה, הרכב מנצח לא מחליפים, מה עוד שמדובר ברבת מכר כבר שנים ארוכות.

מגיעות לפולקסווגן מחמאות על כך שהצליחו לשמור על הקו הבסיסי של הגולף הראשונה, שחוגגת בימים אלו 40 שנה.

ריפוד המושבים מהווה הומאז׳ לגולף gti המקורית שהציעה ריפוד דומה מאד ומושבים במבנה דומה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

סקירה מעניינת, תודה.

נדמה לי שכבר שאלו, אבל חבל שבאמת לא יצא לך לכתוב סקירה על המגאן. מעניין, לשם הפרספקטיבה, מה היית חושב עליה או פוקוס st בהשוואה לגולייטה שלך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
האם המחיר כולל מתלים אדפטיביים, גג שמש, עור?

 

מצאת אותה דומה מדי לג'ולייטה (גם אני הרגשתי כך, עם הQV הקודמת, אך עם יתרון לטעמי ל GTI). גרסת הביצועים אמורה לתת נוקאאוט לאטלקיה.

מושבי עור ומתלים אדפטיביים ניתן להוסיף בתמורה לכמה זוזים - לא זוכר כמה בדיוק.

 

אני בספק שיהיה כאן נוקאאוט, גם כשהגולף מצויידת בחבילת הביצועים.

 

פנס ההלוגן הבסיסי והג'נט הסטנדרטי פשוט מגוחכים ומורידים מהחוויה... רכב כזה צריך ג'נט אימתני ותאורת קסנון.

 

הייתי שמח לשמוע מהי כן עסקה טובה בטווח ה250K כשהדגש הוא על רכב לנהג .

חישוקים אימתניים יתרמו בעיקר לפוזה, אז אולי לקוחות רבים רוצים, צורך בטוח אין. לגבי קסנון, אין ספק שתאורה זו עדיפה אך אני לא בטוח שהיא אמורה להגיע כסטנדרט - עדיף המצב הנוכחי בו מדובר על תוספת בתשלום. אחרת, אתה ממילא תשלם עבורה רק שלא תהיה לך ברירה.

 

רכב לנהג עד 250K? ניחוש מושכל: רנו מגאן קאפ, מיני קופר S, אאודי S1 (?), סובארו BRZ.

 

אדפטייבים סבבה' date=' גג שמש סבבה, אבל מה ההתעקשות הזאת על מושבי עור? מי שהיה לו פעם אחת לא יחזור לזה יותר. בקיץ זה זוועה, הרגלים בשורטס נדבקות למושב ויש שלולית וגם כשנוסעים לפגישות או יוצאים, החולצה נדבקת למסעד ונרטבת בגב. ישראל ומושבי עור לא הולכים טוב ביחד.[/quote']

מושבי עור זה אחלה דבר. אני אישית לא אתאבד עליהם, אבל אם יש אז זה בהחלט משדרג.

 

אייל,מכונית לנהג שבעיניי יותר טובה לנהג. מיני קופר החדשה,שמאוד נהנתי לנסוע בה ובאתי ללא משקעים

לכאן או לכאן מכיוון שלו נהגתי בקודמת ומאוד נהנתי ולמעט תא מטען קטן ו 2 דל'...בעיניי מצויינת.

FALOU ,המגאן נותנת בראש ובגדול ,אבל נותנת כיף בקצה הסקאלה.

המיני החדשה בעניי עושה לי כיף בהתחלה באמצע וגם בקצה גבולותה ,בסוף.

זו דעתי כן? לא חייב כל אחד להסכים,אני נהנתי מאוד במיני יותר מהגולף.

She's next on my list.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אפשר להוסיף גם מליון ולקבל משהו הרבה יותר טוב,כמו שאמרת "

מזראטי קווטרופורטה חיה רעה"

וזה לא נגמר, אבל אני הבאתי לדוגמא את הS3 בתור 'אח גדול' לGTI

ושוב השרשור ממשיך על דברים שחסרים בגולף - מושבי עור, קסנון, גאנטים יפים יותר, אלה דברים שנמצאים בS3 סטנדרטי.

בנוסף הS3 מציעה הרבה יותר כוח, עיצוב הרבה יותר ספורטיבי ׁ(דבר שהיה חסר על פי מה שכתב פותח האשכול) ועיצוב פנימי ברמה אחרת לגמרי

ברור שS3 תהיה מאובזרת יותר מגולף GTI - אתה משלם על זה. סייג קטן, גם S3 נראית כמו מדיח כלים, תנוח נפשך.

אני עדיין לא מצליח להבין מה הנקודה שלך. מחירה של ה-S3 גבוה משמעותית מזה של הגולף ולכן הן לא משחקות באותו מגרש.

 

סקירה מעניינת, תודה.

נדמה לי שכבר שאלו, אבל חבל שבאמת לא יצא לך לכתוב סקירה על המגאן. מעניין, לשם הפרספקטיבה, מה היית חושב עליה או פוקוס st בהשוואה לגולייטה שלך.

אני לא משווה אותן לג'ולייטה שלי אלא לתלתן החדשה. בקרוב אעלה השוואה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...