Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום כותרת ראשית ב Ynet : "קיצוץ ברווחה - העולם שלנו מתפרק" .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4566040,00.html

 

כותרת הבאה ב Ynet "צי לימוזינות חדש בישראל".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4566104,00.html

 

משרד החוץ קיבל השבוע שבע לימוזינות חדשות שישמשו להסעת נשיאים, ראשי ממשלה, שרי חוץ ומדינאים בכירים שיגיעו לביקור בישראל. הלימוזינות, מסוג מרצדס דגם 350-E היוקרתי, נבנו בהתאם לדרישות של משרד החוץ והובאו לארץ על ידי יבואנית מרצדס "כלמוביל" שזכתה במכרז.



 

האם לדעתכם מבחינה מוטורית זו הבחירה הנכונה ?

 

לי קצת צורם כיצד יסיעו בשיירת מרצדסים אח"מים הישר מנתב"ג ליד ושם...

 

 

22_wa.jpgmercedes.jpg

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי אותה אנלוגיה, כשתגיע קנצלרית גרמניה, ושליט גרמניה הבא, וזה שאחריו, וזה שאחריו, לא נכניס אותם לביקור ליד ושם

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הרכבים האלה החליפו לימוזינות של וולוו S80 שכבר עוד שנייה מתפרקות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אוקי , צריך לימוזינות. מקובל.

אבל למה לבזבז מליון וחצי על מרצדס כאשר אפשר היה ללכת על חלופה אמריקאית - לימוזינת קאדילאק XTS. המחיר לצרכן בארה"ב 45-50K דולר. יחד עם מיסים מלאים מדובר על פחות מ - 400K ש"ח . פחות משליש ...

 

יתרונות הקאדילק - מפואר יותר, נסיעה חלקה ונוחה , מרווח בהרבה , תוצרת הידידה הראשית שלנו בעולם (בטח מבחינת מתן כסף ואמל"ח).

אתר היצרן :

http://www.cadillac.com/professional-vehicles.html

 

מחיר :

http://www.nadaguides.com/Cars/2014/Cadillac/XTS/4dr-Sdn-Limousine-FWD/Pricing

 

תמונות ותכונות:

http://www.gmfleet.com/vehicle-overviews/cadillac-professional0/xts-coachbuilder-limo-xts-l-extended-sedan.html

 

 

2014-cadillac-professional-product-overview-xts-coachbuilder-limo-xts-l-ext-sedan-mh-960x510-2.jpg2014-cadillac-professional-product-overview-xts-coachbuilder-limo-xts-l-ext-sedan-mh-960x510-3.jpgcadillac-professional-vehicles-limousine-319x170.jpg

פורסם

לימוזינת המרצדס המדוברת בוודאות לא משוריינת. היא מיועדת להסעת רמי מעלה מחו"ל הבאים לארץ.

המדינה דאגה לרכב משוריין רק למנהיגים המקומיים. זו הסיבה שלביבי ורובי יש אודי A8 עם מנוע 6 ליטר W12. (שיסחוב את המשקל העודף...)

פורסם

את הטענות ללמה זה ולמה זה - צריך להפנות ליבואנים, כנראה שכלמוביל הציעו עסקה טובה יותר מUMI.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

לאור

עם הקדילאק, לא עדיף למגן רכב גבוה? (האמר למשל)

 

מביש...

דלתות בעובי של 10 סמ לא פחות.

עריכה אחרונה על ידי wwave

si vis pacem, para bellum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...