Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

חבר רוצה לרכוש סט צמיגים, המחיר סביר השירות נשמע טוב.

הצמיגים בני שנה וחודש בערך - שבוע 28 בציר 13.

 

יש הצדקה לבקש הנחה לאור העובדה שהצמיגים שכבו על המדף?

או שעדיף פשוט לא לקנות אותם?

 

קצת קשה להשיג גודייר במידה הזאת, החיפוש היה במספר פנצ'ריות באזור השרון.

לאף אחד לא היה במלאי.

פורסם (נערך)

לפעמים צריך להתפשר (שנה זה עוד אפשרי, למרות שיהיו אולי כאלה שלא היו רוכשים).

הנחה תוכל לקבל (אולי) אך מצד שני, גם מוכר הצמיגים יודע שהמידה (?) נדירה.

אין צמיגים אחרים במידה הנ"ל חוץ מגודייר ? אולי יותר טריים ?

עריכה - למה לחפש רק באיזור השרון ?

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם

לא יודע אם להכליל מידה כזאת "כנדירה" אתה תגיד: 205/50R17

הוא נעול על גודייר, אני אמרתי לו שבמידה והוא לא יסתדר אז שיקנה טויו R32.

 

הוא רוצה את סידרת האפייגריפ

פורסם

כמה ק"מ בשנה אתה עושה? תחשוב האם הצמיגים צפויים להיות מוחלפים בגלל שחיקה או בגלל גיל/התייבשות הגומי.

 

לרכב שנוסע מעט הייתי מתעקש על צמיג טרי, ולעומת זאת לרכב שנוסע הרבה, השנה הזו איננה משמעותית.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...