Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מזה שנים נהגתי לטפל בטויוטות שהיו לי(יאריס וקורולה היום) רק במוסכים המורשים של היבואן. לאחרונה התחלתי להרגיש קצת

פרייאר לאור השירות האיטי(עברתי 3 מוסכים וכל פעם התחיל טוב והדרדר).

האם יש מוסכים אחרים שעובדים עם חלקי חילוף מקוריים? יש טעם לעבור מבחינת המחיר?

כיום נוהג בקורולה 2008 , נסועה של 165 אלף ובטיפול האחרון גילו כי הבולם האחורי השמאלי דולף וצריך להחליפו.

המחיר לפני מע"מ היה 291 ש"ח ל1.1 שע' עבודה(זמן תקן) ו318 לבולם עצמו, סה"כ 719 כולל מע"מ, מחיר סביר?

 

תודה לעונים.

פורסם

אם אתה רוצה אתה יכול לרכוש את החלק מהחברה ולהתקין בכול מוסך שתרצה.בדרך כלל רצוי להחליף זוג ולא אחד .

בכול אופן תוכל לרכוש חלק חליפי גם מהחברה וגם מחנות חלפים וכך זה יצא לך זול יותר

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום רב,

מזה שנים נהגתי לטפל בטויוטות שהיו לי(יאריס וקורולה היום) רק במוסכים המורשים של היבואן. לאחרונה התחלתי להרגיש קצת

פרייאר לאור השירות האיטי(עברתי 3 מוסכים וכל פעם התחיל טוב והדרדר).

האם יש מוסכים אחרים שעובדים עם חלקי חילוף מקוריים? יש טעם לעבור מבחינת המחיר?

כיום נוהג בקורולה 2008 , נסועה של 165 אלף ובטיפול האחרון גילו כי הבולם האחורי השמאלי דולף וצריך להחליפו.

המחיר לפני מע"מ היה 291 ש"ח ל1.1 שע' עבודה(זמן תקן) ו318 לבולם עצמו, סה"כ 719 כולל מע"מ, מחיר סביר?

 

תודה לעונים.

יש מוסכים שאינם מורשי יבואן ועובדים עם חלקים מקוריים. לבעל המוסך לא צריכת להיות בעיה לתת לך מחיר לחלק מקורי או לחלק תחליפי ולתת לך כלקוח לבחור מה אתה מעדיף. ציין בבקשה מהיכן אתה בארץ וננסה להפנות אותך למקום כזה.

 

ספציפית במקרה הזה המחיר נשמע לי הוגן אבל לא מחליפים בולם אחד אלא חייבים להחליף בזוגות.

×
×
  • תוכן חדש...