Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט עבור XBOX360


ירחמיאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה, אבל אני יכול לרכוש מקורי חדש ב- 180 ש"ח כולל משלוח וב- 12 תשלומים. מבלי לקום מהכסא.

http://fre.co.il/items/219531

 

תמורת 10 שקלים אתה מוכן להסתבך עם דואר ישראל?

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

חברים האדון לא מבין שב-10 שקלים הוא יכול לתת פרנסה לבעל עסק קטן (במקרה גם חבר פורום), לקבל שירות מצויין ולהינות מאחריות אמיתית.

 

במקום כל אלה - הוא צריך לחסוך עשרה שקלים, אשר וודאי מפרידים בינו ובין עושר מופלג. תנו לו.

פורסם (נערך)

מה זה קשור ללתת פרנסה בכלל? הוא הציע לו ב-190 ש"ח למרות "מחיר מחירון" 199 ש"ח כמעט בכל חנות, זה לא שהוא מנסה לדחוף לו ב-250 ש"ח. לדעתי זו בכלל אובססיה של חלק נכבד מהישראלים לקנות הכל הכי בזול.

 

דרך אגב ירחמיאל, שלט מקורי עם אחריות של מיקרוסופט ישראל אפשר לקנות גם ב-140 ש"ח, אבל אתה כנראה מבין שעסקים נועדו וקיימים בשביל להרוויח כסף ואף אחד כנראה לא ימכור לך במחיר כזה.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
חברים האדון לא מבין שב-10 שקלים הוא יכול לתת פרנסה לבעל עסק קטן (במקרה גם חבר פורום), לקבל שירות מצויין ולהינות מאחריות אמיתית.

 

במקום כל אלה - הוא צריך לחסוך עשרה שקלים, אשר וודאי מפרידים בינו ובין עושר מופלג. תנו לו.

 

מה זה קשור ללתת פרנסה בכלל? הוא הציע לו ב-190 ש"ח למרות "מחיר מחירון" 199 ש"ח כמעט בכל חנות, זה לא שהוא מנסה לדחוף לו ב-250 ש"ח. לדעתי זו בכלל אובססיה של חלק נכבד מהישראלים לקנות הכל הכי בזול.

 

דרך אגב ירחמיאל, שלט מקורי עם אחריות של מיקרוסופט ישראל אפשר לקנות גם ב-140 ש"ח, אבל אתה כנראה מבין שעסקים נועדו וקיימים בשביל להרוויח כסף ואף אחד כנראה לא ימכור לך במחיר כזה.

 

כמה שאתם צודקים !!

פורסם
הוא אמר דואר ישראל, לא משטרת ישראל

 

אני לא אהבל ותתפלא - הבנתי מה שהוא אמר, לכן אני לא מבין מה יש להסתבך כאן? איך בדיוק אני אמור להסתבך עם הדואר?

 

חברים האדון לא מבין שב-10 שקלים הוא יכול לתת פרנסה לבעל עסק קטן (במקרה גם חבר פורום), לקבל שירות מצויין ולהינות מאחריות אמיתית.

במקום כל אלה - הוא צריך לחסוך עשרה שקלים, אשר וודאי מפרידים בינו ובין עושר מופלג. תנו לו.

 

ידידי החוצפן:

1. לא יודע איך אתה מתפרנס, אבל בשבילי, 10 ש"ח הם עדיין 10 ש"ח. אז בבקשה אל תיכנס לי לכיס ותחליט עבורי מה הם 10 ש"ח בשבילי.

2. עשיר מופלג אני לא וגם יודע שלא אהיה. למה אנשים כמוך תמיד מחפשים עושר?

3. לא ברור לי איך קבעת שבחנות של זאפ לא אפרנס יהודי כמוך וכמוני, או לא אקבל שירות טוב או לא אקבל אחריות? הם גנבו את הסחורה שהם מוכרים? זאת סחורה ש"נפלה ממשאית"? מחכה לתשובתך המלומדת.

4. בניגוד אליך, אין לי בעיות בהבנת הניקרא; החבר הנחמד שהציע מה שהציע, לא קיבל ממני כתף קרה, אלא קיבל "תודה" וגם הסבר מנומס ומנומק מדוע אני מוותר. הרי יכולתי שלא להגיב בכלל וזה היה באמת חוסר נימוס. אל תשכח שהוא הציע לי לסור אליו לחנות; אני נכה יום הכיפורים ומשתדל לרכוש הכל מול המחשב, למרות שכמובן לא תמיד מתאפשר לי. לסור לחנות זה לא דבר של מה בכך עבורי.

 

 

מה זה קשור ללתת פרנסה בכלל? הוא הציע לו ב-190 ש"ח למרות "מחיר מחירון" 199 ש"ח כמעט בכל חנות, זה לא שהוא מנסה לדחוף לו ב-250 ש"ח. לדעתי זו בכלל אובססיה של חלק נכבד מהישראלים לקנות הכל הכי בזול.

דרך אגב ירחמיאל, שלט מקורי עם אחריות של מיקרוסופט ישראל אפשר לקנות גם ב-140 ש"ח, אבל אתה כנראה מבין שעסקים נועדו וקיימים בשביל להרוויח כסף ואף אחד כנראה לא ימכור לך במחיר כזה.

 

אין כאן מחיר מחירון. יש תחרות בריאה. תאמין לי שהחנות ב- זאפ שהעליתי הקישור שלה, לא רק מוכרת הכי זול וגם ב- 12 תשלומים, אלא גם - לא תאמין - עדיין מרוויחה. וגם בה מתפרנסים אנשים כמוני וכמוך.

אל תבלבלו את עיגוליי לגבי זה ש- 10 ש"ח הם זניחים; אני בטוח וגם יודע שגם אתם, כולכם, רוכשים את מה שאתם רוכשים היכן שיותר זול.

מספיק עם הצביעות.

שבת שלום.

פורסם

יש גם את השיקול החברתי כמו לתת פרנסה למי שחשוב לך כצרכן. כך גם הגבתי בפוסט של הטיסות לטורקיה. שכל אחד יעשה עם הכסף שלו כראות עיניו. במקרה דנן הייתי רוכש מחבר הפורום. את העשרה ש"ח תשכח אחרי חמש דקות אבל לתת פרנסה לחברים זו מצווה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
תודה, אבל אני יכול לרכוש מקורי חדש ב- 180 ש"ח כולל משלוח וב- 12 תשלומים. מבלי לקום מהכסא.

http://fre.co.il/items/219531

 

יכולת לא להיתייחס ,או לרשום מענה בצורה לא מזלזלת , הפורום הוא דו כיווני אבל כנראה שאצלך הוא חד כיווני !

אנשים יכולים לתת לך תשובה ,יש גוגל ויש זאפ .

פורסם
ל ה ס ת ב ך עם דואר ישראל?

למה הכוונה? למה שאסתבך איתם? אני עברין?

בלהסתבך אני מתכוון באין סוף הסיפורים שיש על דואר ישראל על חבילות אבודות,דברים שלעולם לא הגיעו לנמען או עיכובים למינהם.

 

ולשאר המגיבים-אני חושב שקצת הגזמתם באיך שיצאתם עליו,גם לדעתי עדיף "להשקיע" 10 שקלים ולפרנס חבר פורום נחמד,אבל לא צריך להכנס לפותח השרשור לכיס ושכל אחד יקנה איך ואיפה שהוא רוצה,הוא סה"כ ביקש המלצה על איפה לקנות בזול ושיעשה עם המידע מה שהוא רוצה,לא צריך להתעצבן.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

×
×
  • תוכן חדש...