Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.אני שומע לפעמים כמו בקבוק מים שמתגלגל לי באוטו (גולו גולו גולו) זה נשמע מצחיק ..אבל אין שום בקבוק מים באוטו ואני מרגיש שזה בא מאיפה שהוא ... מאיפה להתחיל לבדוק ? ברשותי טויוטה קורולה 2008 רובוטי...

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי היה בדיוק רעש דומה,בסוף זה התברר כרעש של נוזל קירור.

זה נוצר (אצלי לפחות) בגלל שלא הוציאו אוויר מהמערכת כמו שצריך אחרי שהחליפו נוזל קירור.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ישנן כמה סיבות:

א. רדיאטור סתום/דליפה במערכת הקירור. האם נוזל הקירור הוחלף לאחרונה (90 אלף או 5 שנים למיטב זכרוני)?

ב. עודף אוויר במערכת הקירור. יתכן שהפרוצדורה הבאה תעזור (מומלץ עם חבר):

1. פתח מכסה קירור (בד"כ עשוי ממתכת בצידו העליון של הרדיאטור, רשום עליו הלחץ במערכת). בזהירות, יתכן והוא חם.

2. התנע את הרכב ובדוק שהוא מגיע לטמפ' עבודה. לאורך כל הזמן הזה בדוק שהנוזל קירור לא גולש לך החוצה. אל תכבה את המנוע כשמכסה מיכל העיבוי פתוח!

3. כשהאוויר יוצא מהמערכת, אתה אמור לראות ירידה הדרגתית ואיטית של הנוזל במיכל העודפים.

4. סגור את מיכל העיבוי עם המכסה ובדוק את רמת נוזל הקירור במיכל העודפים.

 

ג. יתכן והמרזבים ברכב שלך סתומים. תסתכל באיזור בתי הגלגלים הקדמיים, מלמעלה אתה תראה פתח קטן שיתכן ונסתם עם השנים בעלים ואבק. פתח אותו בזהירות ע"י שימוש בחוט מתכת ארוך ודק או מברג ארוך. אם הצלחת לפתוח את הסתימה, אתה תראה הרבה זבל פשוט עף לך מבתי הגלגלים הקדמיים.

פורסם

לא הבנתי מה זה בתי גלגלים קדמיים איך אני מגיע לזה...

ואני רוצה להבהיר שוב את הרעש זה נשמע כמו דיסק שאתה שם ברדיו והוא מנסה לקרוא אותו זה מה שטני שומע בצד של הנהג מתחת להגה או לא יודע מאיפה ..כבר השתגעתי...

פורסם

אסביר שנית:

תעמיד את הרכב יציב עם בלם יד מורם (רצוי מעל מדרכה או מדרגה שהוא לא יזוז).

תסתכל באזור של הגלגלים הקדמיים-איפה שבולמי הזעזועים, לכיוון דלת הנהג. זה האזור של בית הגלגל. אמור להיות חור קטן למעלה. זהו מרזב שתפקידו לנקז את המים. לפעמים החור הזה נסתם והמים פשוט עומדים בפנים ולכן אתה שומע רעש של גלגול מים. לא טורחים לנקות את המרזב הנ"ל במוסכים ד"א. נקה אותו בזהירות עם מברג ארוך, שים לב שלא תגרום נזק לאחד המכלולים שם.

פורסם

שלום רב.

 

ביצוע חיפוש קטן מניב כי על פי רוב התגובות - לא בוצע ניקוז אוויר כראוי במערכת הקירור.

ניתן לראות זאת בשרשורים הבאים :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?511183-%D7%A8%D7%A2%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%A9-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%93%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A7%D7%A1%D7%90%D7%A8%D7%94&highlight=%D7%A8%D7%A2%D7%A9+%D7%9E%D7%99%D7%9D

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?504366-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%A2%D7%94-%D7%A0%D7%A9%D7%9E%D7%A2-%D7%A8%D7%A2%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%AA%D7%90-%D7%94%D7%9B%D7%A4%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%9A-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%A8%D7%A2%D7%A9+%D7%9E%D7%99%D7%9D

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?462227-%D7%A8%D7%A2%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%91%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%90%D7%A9&highlight=%D7%A8%D7%A2%D7%A9+%D7%9E%D7%99%D7%9D

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?443328-רעש-של-פכפוך-מים-ניסאן-אלמרה-2002&highlight=רעש+מים

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?431916-%D7%A8%D7%A2%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%93%D7%99%D7%99%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%95-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93-98&highlight=%D7%A8%D7%A2%D7%A9+%D7%9E%D7%99%D7%9D

 

 

בהצלחה.

פורסם

לי היה מקרה כזה מצחיק בפיגו 307

כשהייתי עוצר הייתי שומע מים מתגלגלים קדימה ובתחילת נסיעה הרעש של מים מתגלגלים אחורה

יש לציין שהייתה תקופה גשומה עם הרבה שלוליות גם הצפות וכו

ככה סחבתי עם הרעש המטמטם המוזר מעצבן מה שתרצו

עד שיום אחד דוד שלי בדק ברצינות מאיפה הרעש ולטענתו המים אגורים היכן שהוא בקורה הימנית בין שני הגלגלים (הקורה המאוזנת) אני מקווה שאני מתאר נכון

פירק שם מה שאפשר ובסוף גם קדח חור קטנטן וראה איזה פלא התחילו לצאת מים....

וכמובן שהרעש נעלם

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

עכשיו אני בודק את החימום והוא עובד למחצה. ..יש מצב שזה מהרדיאטור חימום..איך אני מגיע אליו בטויוטה קורולה מישהו יודע?

פורסם

מה זה עובד למחצה?

רדיאטור החימום הפנימי עובד על נוזל הקירור של המנוע, ניתן לבדוק איך הוא מתפקד רק לאחר שהמנוע הגיע לטמפ' העבודה.

קשה לי להאמין שהבעייה שלך היא הרדיאטור חימום. יש לאבחן את הרעשים שאתה שומע במוסך מתמחה ולהבין את מקורם.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היתי במוסך , עשיתי טיפול 90 , כולל בלמים .. המוסכניק אומר שזה אולי מברז חשמלי , ובטויוטה קורולה לא מוצאים אויר מרדיאטור .. אני לא מבין מה זה ברז חשמלי , ולא נראה לי שהוא צודק...


×
×
  • תוכן חדש...