Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני חושב לפי דעתי האישית שהם מדברים שטויות ובתכלס לא עלו על התקלה.

קורולה 2008 שהחליפו לה רדיאטור חימום...ועוד שמו אחד לא מקורי....אני לא חושב שיש אחת כזאת בכל כדור הארץ. אומרים לך אלפי שקלים כדיי שתרד מזה ותחיה עם זה זה הכל.

אלפי שקלים.....

אגב. למה אלפי שקלים? הגישה דווקא מאוד קלה מורידים תא כפפות ויש שם רדיאטור חימום עם ברגים במאונך.

ומה הקשר לטרמוסטט בכלל. אם כבר יש קשר אם מצב של סירקולציה פנימית או מבחוץ.

אלפי שקלים.....בסדר!

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחחח נראה לך שלהחליף רדדיטור חימום זה מתא כפפות וזהו ... אני בדקתי באינטרנט זה להוריד את כל הדשבורד.. אם זה להוריד תא כפפות אני מוכן לשלם לך שתעשה את זה , עשינו עסק?

פורסם

בהתחלה הם חשבו שיש ברז שם ולא היו בטוחים לכן אמרו סירקולציה .. שפירקו ראו שאין שום ברז ולכן זה בא רק משם בלי קשר לסירקולציה , ואין מה להוציא אוויר ברכב זה ...אין מאיפה זה יוצא לבד.

פורסם

איזה ברז.מה ברז....מה הבעייה. עשית מזה סיפור בהמשכים ...תעשה מעקף פשוט ניתוק צינור כניסה וחיבור לצינור יציאה מהרדיאטור חימום ותראה אם הרעש נפסק. חיבור T פלסטיק של גינה יעשה את העבודה.תעשה סיבוב ותראה אם יש שינוי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
איזה ברז.מה ברז....מה הבעייה. עשית מזה סיפור בהמשכים ...תעשה מעקף פשוט ניתוק צינור כניסה וחיבור לצינור יציאה מהרדיאטור חימום ותראה אם הרעש נפסק. חיבור T פלסטיק של גינה יעשה את העבודה.תעשה סיבוב ותראה אם יש שינוי.

 

ואז בחורף יחזיר? ובקיץ שוב יעשה מעקף?

זה לא פתרון קבע.

פורסם

הוא לא צריך בדיקה, הרעש הוא של מים ומגיע מאיזור רדיאטור החימום.

האם ניסו לנתק את רדיאטור החימום ולהזרים מים בלחץ רק אליו?

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא ניסו כי זה מוסך מורשה את זה הם לא עושים , אצטרך ללכת למוסך רגיל . הבעיה היא שאני שוב יצטרך לקנות גלון מים מקוריים של טויוטה ב 240 שקל, אמשיך לחיות עם זה ובחורף נטפל אם אין חימום חזק וזהו..

פורסם

יש פלש לרדיאטורים,אפשר למצוא בכול חנות חלפים ואוטודיפו. רצוי לעשות עם משאבה חיצונית אבל אפשרי גם לעשות לכול מערכת הקירור לפי ההוראות על האריזה

פורסם

רדיאטור פנימי הכי טוב מנקים עם צינור גינה

לחץ מים טוב כנגד כוון הזרימה ואז עם כוון הזרימה וחוזר חלילה עד שיש מעבר מים חופשי ונקי


×
×
  • תוכן חדש...