Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשלושה שבועות עברו מאז הרכב עבר ציפוי כולל הג'אנטים.

השקענו,ולכן והגיע הזמן לראות מה הבנפיט של כל זה...

 

מאז הציפוי,הספיקה להצטבר שכבה יפה של אבק בלמים ורציתי לראות מה מידת הקושי בהסרתה.

ריססתי ONR בדילול QD על כל הג'אנט ועברתי עם נייר סופג למטבח,עשיתי זאת ספונטנית ללא תיכנון מוקדם ורק על ג'אנט אחד.

לא התכוונתי לנקות יסודי,זאת אשאיר לפעם אחרת כשיגיעו המברשות שהזמנתי.

 

התוצאות לפניכם:

 

 

מצא את ההבדלים.jpgצד שמאל לאחר ONR ונ&#149.jpgצד ימין לאחר ריס&#.jpgלאחר ניקוי כל הג&#.jpg

פורסם

וואו, תשמע, מדהים! אני פשוט בהלם שגם זה כל האבק שהצטבר לך על הג׳אנט לאחר כ3 שבועות. עושה רושם שירד ממש בקלילות, יכולת מרשימה ביותר שלמה Opti Coat. אהבתי! [emoji106]

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

מה ההתלהבות?

כדי לדעת אם הציפוי שווה משהו צריך להותיר גלגל מקביל לא מוגן - ולהשוות אליו.

 

הניסוי הזה לא אומר שום דבר.

פורסם
מה ההתלהבות?

כדי לדעת אם הציפוי שווה משהו צריך להותיר גלגל מקביל לא מוגן - ולהשוות אליו.

 

הניסוי הזה לא אומר שום דבר.

 

אני חושב שמה שהוא מנסה להגיד שאחרי 3 שבועות היה צריך להיות הרבה יותר אבק בלמים\לכלוך וכו', אבל בגלל שיש אופטי קואט, לחלקיקי האבק קשה להידבק לגלגל, וככה נוצר פחות לכלוך במשך הזמן

פורסם

האוטו חדש + רפידות וצלחות חדשות ומקוריות שלא מייצרות הרבה פיח.

תכלס אפשר לנקות את הג'נטים עם מטלית לחה והם יצאו נקיים באותה מידה.

פורסם
מה ההתלהבות?

כדי לדעת אם הציפוי שווה משהו צריך להותיר גלגל מקביל לא מוגן - ולהשוות אליו.

 

הניסוי הזה לא אומר שום דבר.

 

תכלס צודק,ההשוואה צריכה להיות מול רכב דומה בן אותו גיל עם נסועה דומה מאז ניקוי החישוקים האחרון.אך מכיוון שזה קצת בעייתי לבצע כזה ניסוי אני נוטה להאמין שהציפוי תורם לאי הדבקות אבק הבלמים לג'אנט.

 

היום צילמתי וידאו ותמונות שממחישות עד כמה בקלות ניתן להסיר את אבק הבלמים על יבש ע"י נייר סופג ללא מעורבות מים ו\או סבון.

 

את הוידאו אעלה בקרוב-בנתיים תמונות:

 

קידמי ימני לפני &#.jpgאבק בלמים בן שלש&#.jpgאזור שטרם נוקה.jpgאזור לאחר ניקוי.jpgהחישורים השמאל&#14.jpg

פורסם

שום דבר בניסוי הזה לא מוכיח כלום.

מה שדורקי כתב נכון. צריך ג'אנט ללא ציפוי על אותו סרן כדי לדעת להבדיל.

 

הלוואי עלי כל כך מעט אבק אחרי 3 שבועות. זה רכב שכנראה לא ממש בולמים איתו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מעניין יותר לראות מה יקרה אם תשפוך מים מבקבוק על הג'אנט כשהוא לא נקי.

זה יראה את יכולת הניקוי, לא הניגוב.

"יאללה בירי".

פורסם

אני לא רואה שום סיבה להתלהבות, ברגע שהכנת המשטח נעשית בצורה נכונה,שימוש בחומרים טובים זאת התוצאה.

גילוי נאות: לכותב הודעה זאת יש אוטם צבע על הג'אנטים והוא שוטף אותם רק עם מים,תוצאות טובות משלך.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
מעניין יותר לראות מה יקרה אם תשפוך מים מבקבוק על הג'אנט כשהוא לא נקי.

זה יראה את יכולת הניקוי, לא הניגוב.

 

באמת מעניין.

:-)...To be continued

פורסם
אני לא רואה שום סיבה להתלהבות, ברגע שהכנת המשטח נעשית בצורה נכונה,שימוש בחומרים טובים זאת התוצאה.

גילוי נאות: לכותב הודעה זאת יש אוטם צבע על הג'אנטים והוא שוטף אותם רק עם מים,תוצאות טובות משלך.

 

איזה מכונית, מה סגנון הנהיגה ומה תדירות השטיפה?

 

וכמובן - איזה אוטם?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...