Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה ככה, במקרה הזה, הייתי שמח לקבל ממי שמבין, קישור למוט, ומהיכן משיגים את המכסה שמתאים ואחרי שאשיג את כל החלקים אלך עם זה למורשה, ואבקש רק התקנה.

מן הסתם יגידו שאין אחריות על ההתקנה ועל ההתקנה עצמה, בטח יתקעו לי וואחד מחיר..

 

אם יש קישורים למוט שמתאים לדור השני אשמח לראות.

 

בקשר למכסה הזה, מחר אני במורשה, שם לבקש את המכסה עם החור המתאים ויעלה לי 12 שקל מהם?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, יש סיכוי שהמוט הוא אותו מוט גם בדור השני ו השלישי. הוא מתאים לרוב הדגמים אגב.

אני ממליץ לך לגשת למחסן של המורשה ולבקש לבדוק מק"טים עבור הדגם שלך, של הידית ושל המכסה.

זה מה שאני עשיתי. רשמו לי על פתק כולל מחירים והזמנתי רק את המכסה בסוף. הזמנתי אתמול והיום התקשרו להודיע שהגיע.

המכסה כבר אצלי ולמוט אני מחכה בדואר...

מדריך מצולם אעלה כשאתקין.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

כמה פרטים תכניים שיענינו אותך לגבי הפריוס החדשה שלך 8)

 

1. הפריוס זה הרכב הבטיחותי ביותר לפי מבחני הריסוק באמריקה שהם מהמחמירים ביותר (קיים ריסוק של פנס לפנס שלא קיים באירופאי),בסייגמנט הזה.

(ההכי בטיחותי זה הTESLA עם 6 כוכבי בטיחות[ריסקה את מבחני הריסוק])

 

2. כדאי לעשות ביטוח למערכת ההיברידית במוסך טויוטה , מדובר במחיר של 300 שקל בשנה .

(לי הייתה בעיה שהמצבר ההיברידי התחיל "להשתגע" ואחרי בדיקות היה צורך להחליפו , 300 שקל לאומת 10,000 ש"ח בהחלט היה עדיף :wink:)

 

3. תכנס לyou tube תראה סרטונים כיצד לחסוך בדלק , דרושה צורת נסיעה שונה במעט כדי להגיע לצריכת דלק אופטימלית ברכב היברידי ,

אני אישית הגעתי לצריכה של 33 קמ לליטר מבאר שבע לרעננה.

 

זה הכל תתחדש :-D

פורסם
כמה פרטים תכניים שיענינו אותך לגבי הפריוס החדשה שלך 8)

 

1. הפריוס זה הרכב הבטיחותי ביותר לפי מבחני הריסוק באמריקה שהם מהמחמירים ביותר (קיים ריסוק של פנס לפנס שלא קיים באירופאי),בסייגמנט הזה.

(ההכי בטיחותי זה הTESLA עם 6 כוכבי בטיחות[ריסקה את מבחני הריסוק])

 

2. כדאי לעשות ביטוח למערכת ההיברידית במוסך טויוטה , מדובר במחיר של 300 שקל בשנה .

(לי הייתה בעיה שהמצבר ההיברידי התחיל "להשתגע" ואחרי בדיקות היה צורך להחליפו , 300 שקל לאומת 10,000 ש"ח בהחלט היה עדיף :wink:)

 

3. תכנס לyou tube תראה סרטונים כיצד לחסוך בדלק , דרושה צורת נסיעה שונה במעט כדי להגיע לצריכת דלק אופטימלית ברכב היברידי ,

אני אישית הגעתי לצריכה של 33 קמ לליטר מבאר שבע לרעננה.

 

זה הכל תתחדש :-D

 

תודה.

1. לא ידעתי שהיא נחשבת לכל כך בטיחותית, עם כי היה ברור שהיא עדיפה על הפאביה בעלת 4 כוכבי בטיחות NCAP בלבד.

2. ידוע. היות וקניתי את הרכב מטרייד-אין של טויוטה הוא הגיע כבר עם האחריות. מאיזה מודל הפריוס שלך ולאחר כמה שנים וק"מ המצבר "השתגע"?

3. ראיתי, עדיין לא ממש הצלחתי לסיים. הממוצע שלי עומד על כ-6 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעות שהן 80% בעיר. לצערי בגלל ניתוק מצבר חיצוני לצורך התקנת בקרת השיוט איבדתי את כל הנתונים. הערכה שלי שאצליח לעבור כ-600 ק"מ על המיכל הראשון. יש על מה לעבוד, אבל זו תקופה לא שיגרתית בגלל מיליוני סידורים ומעבר דירה. אני בטוח שבשגרה יהיה יותר קל להגיע לתוצאה טובה.

 

אפרופו בקרת השיוט - לצערי ההתקנה לא צלחה. ראשית, לקח לי כחצי שעה לפענח איך לעזאזל משחררים את כרית האוויר של ההגה. התברר שהסיפור פשוט מאוד, כשיודעים. לא מצאתי שום סרטון על כך, כי רוב הפריוסים מגיעים לעולם עם בקרת שיוט. ההתקנה יצאה יפה וערכתי צילומים של התהליך, אך הידית לא מתפקדת טוב, כנראה בגלל מגע רופף או משהו בסגנון. יש לי כשעה פנויה עכשיו ואנסה לסדר אותה. במידה ויצלח -אעלה שרשור חדש עם הסברים, במידה ולא, אחכה לחלק חלופי ואנסה שוב.

 

תודה!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

כרגע הצריכה הממוצעת שלי היא 5.5 ליטר ל-100 קילומטר - אכן בפריוס ואולי בכל הרכבים הנק' הרגישה ביותר לביזבוז יתר של דלק זה הרגל הכבידה על הגז בתחילת הנסיעה , שמתי לב שמעת יציאה ברמזור למשל או מעמידה כלשהי ואז , יציאה לתחילת נסיעה , אם אני מנסה לקפוץ עם הגז, המחשב דרך מעלה ב0.1/0.2/0.3 את נתוני צריכת הדלק , אצלי זה ככה בכל אופן , צריך לתת לרכב לזרום לא לסחוט דוושה כאילו אנחנו במרוצים ..

 

אשמח לדעת איך מתבצעת ההתקנה של בקרת השיוט.

פורסם (נערך)

slow sprinter :

לגבי המצבר 'שהשתגע' מדובר פריקה וטעינה פתאומית , מה שפגע שצריכת הדלק קשות ! (במקום 4.5 L\100KM ל6.5 )

המנוע היה מניע בפתאומיות ברמזור ונותן גז בצורה לא אופיינית כדי לחפר על חוסר הטעינה של המצבר ,

אפשר לבדוק אם המצבר ישתגע ע"י העברה להילוך N עם מזגן דולק על עוצמה נמוכה כ 30 שניות מטעינה של 6 קווים במצבר ,

אם בזמן הזה קיבלת הערה במחשב של Traction battery low כדי ללכת לבדוק והלתעקש(!) על כך שהמצבר דפוק והצריכה גבוהה.

אחרי הרבה שיכנועים שהמצבר עושה בעיות במוסך י.מ. האתגר בנגב התקשו למצא את התקלה ולבסוף החליפו ללא היסוס את המצבר.

 

הרכב טויוטה פריוס 2010 (עם בקרת שיוט) והתקלה הופיעה אחרי 145,000 ק"מ.

 

iceo:

אכן ההאצה היא זאת שבוזזת את הרכב מהדלק , לכן בפריוס בניגוד לרכבים היברידים של חברות אחרות ,

הרכב מסוגל להתקדם בכח החשמל בלבד , מה שאומר שבהאצה אפשר להשמש בחשמל בלבד

אם לא תחצה את החצי (מה שרואים במסך החיסכון) עד מהירות של בין 30-40 קמש

ואז תוסיף עוד קצת גז והמנוע יניעה, כך תחסוך הרבה דלק.

ובכך גם חסכת את המהיריות הנמוכות שהמנוע הבנזין מאוד לא יעיל מבחינת צריכת הדלק.

 

כמו כן בתוך העיר השתדל להשאר מתחת למהירות של 76 ק"מש ובמיוחד בדריכים של מישור או ירידה ,

ע"י הורדת הרגל מדוושת הגז והחזרה איטית של הגז בלי לעבור את החצי הרכב משתמש בחשמל בלבד כדי להתקדם ובכך חוסך

את המהירות הנמוכה שהמנוע לא יעיל בא .

 

נ.ב.

המהירות היעילה ביותר ברכב היא בין 88-94 קמ"ש שבתנאים מיטביים אפשר להגיע לצריכה של 2.4 ליטר למאה קמ.

עריכה אחרונה על ידי dorbp
פורסם

תודה. המנוע לא נותן גז ולא היו הטנעות סתמיות, למעט זה שלפעמים אני נכנס לרכב לרכב כשהוא לוהט בחניה ובהתנעה גם מנוע הבנזין מניע, למרות שיש מצבר טעון.

 

לגבי הילוך N - הפתיע אותי מאוד בשבוע שעבר. נכנסתי לרחיצת מכוניות בלי לחשוד בשום דבר ומבלי לבדוק את מצב הטעינה. לקראת סוף מסלול השטיפה הרכב החל להתריע שעליי לשלב ל-P בדחיפות כיוון שהמצבר מתרוקן - אלא שלא ניתן לעשות זאת על המסילה! למזלי הרחיצה הסתיימה ברגע האחרון כשטעינת המצבר הציגה קו בודד (מעולם לא ראיתי אותו יורד מתחת ל-2 בעבר).

מעכשיו אדע להיכנס עם מצבר טעון בלבד...

חוץ מזה קרה כמה פעמים שבמסך שמציג את טעינת המצבר ואת מכלול ההנעה שעובד כרגע נעלמים החצים לפעמים. זה קורה לאחר דפדוף בתפריטים ומסתדר רק עם מניעים מחדש. קטע ממש מוזר.

Live fast, die young - leave a better looking corpse


×
×
  • תוכן חדש...