Jump to content

dorbp

  • פרסום הודעות

    128
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות dorbp

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    איוניק 2017
  • תחביבים
    מחשבים, DIY רכבים ומה שביניהם😎
  • מקצוע
    מהנדס מכנונות/מערכת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי חברים, יש עדכונים, במזל (או שלא) היה לי פנצ'ר באחד הצמיגים שלאחר פירוק לתיקון חשף את הבעיה... תיקון לקוי של הפנ'צר בעזרת חבל (!) גרם לצמיג "לדרוך" על החבל מה שגרם לרעידות, חשוב להבין שתיקון כזה לא חוקי ואם הייתי בטוח ב100% מי תיקן את הפנצ'ר לא הייתי חוסך באמצעים. חשוב לראות איך מתקנים ומשתמשים בפטרייה תקנית. מוזמנים להתרשם :
  2. כן זה הכיוון שהכי חשבתי עליו רק כדי לשלול גא'נטים עקומים וברמת לתפס לתוך הרכב... דיסקים וצרייה אבדוק בהמשך, אולי אצליח לבדוק את הרכב קודם
  3. כן, אבל מעולם לא הייתה לי בעיה עם זה באף רכב אחר. (מבחירה שכן זה מוריד צריכת דלק באופן משמעותי ומוריד מהאחיזה) הרעידות בכל המרכב, בדקתי שוב היום את האיזון אצל בעל הבית של המוסך. כל הצמיגים יצאו תקינים כאשר הוא הריץ פעמיים אחרי הוספת המשקולת.
  4. שלום חברים, קניתי יונדאי איוניק 2017 לפני שנה מאוטוסנטר , לאחר קנייה שמתי לב לרעד מעצבן בנסיעה באיזור ה90-100 קמש. בוצע: נמצא שאחד הג'נטים חטף מכה - נעשה יישור ג'אנט ב"צמיג ותקר" בתא נעשה כיוון פרונט החלפת צמיגים ל4 חדשים של ברידג'סטון איזונים לכל ה4 ב2 מכונים שונים. (אוטוסנטר לקחו אחריות על התיקונים*) עדיין יש רעידות ב90-100 קמ"ש, אין רעשים, הרעידות ממשיכות גם שהמנוע בנזין כבוי (רכב היברידי) וגם בניוטרל. חשוב להדגיש שהרעידות לא אגרסיביות, אבל נותנות תחושה של מהירות גבוהה יותר וחוסר ביטחון בניגוד לנסיעה חלקה. רעי
  5. גרין היקר, למרות מה שאתה מכיר, מדובר בשני הרכבים במערכות מקבילות (הגלגלים מונעים ע"י חשמל ובנזין ביחד ולחוד לאומת מערכת טורית שבה יש מנוע חשמלי שמניע את הגלגלים ומנוע בנזין שממלא את הבטריות - דוגמה שברולט וולט). הניהול נסיעה שונה מאוד בשני הרכבים, כמו שרשמתי, למרות שאפשר להתחיל בשניהם את הנסיעה באותה דרך, כל אחת "תעדיף" אחרת. לגבי העומס של המנוע, כמו שהסברתי, הדרך שבה האיוניק בנויה כך ש: הדרישה של הנהג לכח = מקסימום עומס על מנוע בנזין -(פחות) בלימה של המנוע החשמלי (טעינה של הבטרייה) כך שמצב הדוושה משנה את העומס שמפעיל המנוע החשמלי עד לעזרה מלאה (בנהיגה בעומס
  6. היי, אני מסכים שאני לא מדד מדוייק לשום דבר(וזה נכון לרוב האנושות), לכן הוספתי גם גרפים מניסוי מעבדה והסברים על יעילות אנרגטית שמגבים את הממצאים שלי. הסיבה ש"עיליתי" על זה שבכלל יש שינוי זה שלא הצלחתי להבין איך אני מקבל צריכת דלק טובה יותר בלי להתאמץ יותר מדי, לעומת הפריוס. לגבי הגיר הפלאנטרי, זה מופיע בקישור כאן http://eahart.com/prius/psd/ יש הסבר בפינה השמאלית למטה לגבי כל אח מהרכיבים, זה סימולטור טוב שמסביר בדיוק איפה הגבולות של המערכת של טויוטה(הSynergy Drive). ההשוואה עדיין רלוונטית מכוון שלא נעשה שינוי משמעותי במערכת ב10 שנים האחרונ
  7. שלום לכולם, אני נוהג ברכבים היברידיים מ2010, (טויוטה פריוס 2010, לקסוס 450GH 2010 ואיוניק 2017), תמיד התענייתי ב"איך הדברים עובדים" ואותו דבר לגבי הרכבים חדשים שצצו לחיינו איי שם ב1997. אז כך, לגבי כל האבזור שקיים ברכבים, הם דיי דומים בכל הרכבים שנוצרו באותה שנה (אם הבדלים קטנים), מה שמעניין זה איך כל מערכת היברידית עובדת ואיך כל חברה מצאה את הפתרון שלה לשילוב מערכת היברידית ברכבים. שתי היצרניות, טויוטה ויונדאי-קאיה, מציגות פתרון דומה למערכת היברידית משולבת שלושה מנועים - מנוע בנזין, מנוע חשמלי קטן משולב במנוע הבנזין, ומנוע חשמלי חזק, השוני הוא בעיקר:
  8. שלום לכולם, ברשותי 4 גאנטים 17 אינצ' של איוניק שנת 2017 עם צמיגים בני שלושה חודשים במידה 225/45 R17 מעוניין להחלפה בג'נטים 15 אינצ' מקוריים של איוניק 195/65 R15 אז אם יש לך איוניק עם גלגלים 15 אינצ' ואתה רוצה להחליף "נעליים" ל17 אינצ' אשמח שתיצור איתי קשר בהודעה פרטית. בתמונה, הג'נט 17 אינצ'
  9. אני מחפש מערכת תומכת מירורלינק, כי זה כבר 2015 ולכל אחד יש כל מה שהוא צריך בכיס. לא מעניין אותי תמיכה בגיפיאס, אפלקציות מובנות ואפילו דיוידי כבר לא רלוונטי, חשוב לי : רדיו ,חיבור לטלפון, דיבורית BT, תמיכה במגבר 2.1 ואפשרויות ניהול חיתוכים ואיקווליזר. אז אחרי חפירות באינטרנט הבנתי שכבר 2 בלילה ואני צריך את חוכמת ההמונים. המערכות שמצאתי כטובות לי הם כדילכמן : 1.PIONEER SPH-DA210 2.Pioneer AVH-X4700BS 3.PIONEER AVH-X4750DVD או בכלל משהו סיני מבוסס אנדרואיד (בדיוק אותה מערכת הפעלה של הטלווזית אנדרואיד שלי) 4.קישור בין מכשירי הפיוניר, מה הכי חדש מבחינת שנת יציאה? יש ד
  10. slow sprinter : לגבי המצבר 'שהשתגע' מדובר פריקה וטעינה פתאומית , מה שפגע שצריכת הדלק קשות ! (במקום 4.5 L\100KM ל6.5 ) המנוע היה מניע בפתאומיות ברמזור ונותן גז בצורה לא אופיינית כדי לחפר על חוסר הטעינה של המצבר , אפשר לבדוק אם המצבר ישתגע ע"י העברה להילוך N עם מזגן דולק על עוצמה נמוכה כ 30 שניות מטעינה של 6 קווים במצבר , אם בזמן הזה קיבלת הערה במחשב של Traction battery low כדי ללכת לבדוק והלתעקש(!) על כך שהמצבר דפוק והצריכה גבוהה. אחרי הרבה שיכנועים שהמצבר עושה בעיות במוסך י.מ. האתגר בנגב התקשו למצא את התקלה ולבסוף החליפו ללא היסוס את המצבר. הרכב טויוטה פריוס 2010 (עם בקרת שיוט)
  11. כמה פרטים תכניים שיענינו אותך לגבי הפריוס החדשה שלך 1. הפריוס זה הרכב הבטיחותי ביותר לפי מבחני הריסוק באמריקה שהם מהמחמירים ביותר (קיים ריסוק של פנס לפנס שלא קיים באירופאי),בסייגמנט הזה. (ההכי בטיחותי זה הTESLA עם 6 כוכבי בטיחות[ריסקה את מבחני הריסוק]) 2. כדאי לעשות ביטוח למערכת ההיברידית במוסך טויוטה , מדובר במחיר של 300 שקל בשנה . (לי הייתה בעיה שהמצבר ההיברידי התחיל "להשתגע" ואחרי בדיקות היה צורך להחליפו , 300 שקל לאומת 10,000 ש"ח בהחלט היה עדיף ) 3. תכנס לyou tube תראה סרטונים כיצד לחסוך בדלק , דרושה צורת נסיעה שונה במעט כדי להגיע לצריכת דלק אופטימלית ברכב היברידי ,
  12. היה בירשותי את המגבר הזה ב2007. המגבר הזה ענק בלי שום סיבה, איכותי , אבל מאוד גדול. יש היום מגברים "דיגיטאלים" שאיכותיים באותה רמה ועוצמתיים אבל בחצי מהגודל ופליטת חום מעטה יחסית (אתה יכל לראות את המגבר בחתימה). לפי דעתי תמצא ביד 2 בחצי מחיר בגלל שהם כבר הרבה מאוד זמן יחסית בשוק...
  13. מחיר היחידה 1250שח בנתיים כולל משלוח. נקווה שלא יעשו יותר מדי בעיות במכס ואני יעכן בהמשך
  14. עידכון: בסוף הזמנתי את המערכת אנדרואיד מהדף הראשון, אם יהיו פה מעוניינם אני ידווח על הממצאים
  15. יש עוד צג עליון, דרך אגב מצאתי את המערכת הזאת שהיא הרבה יותר מהירה מהקודמת (DUAL CORE 1.6GHZ) ומסך מולטי טאצ, http://www.alibaba.com/product-gs/756849306/2_din_Android_4_1_gps.html
×
×
  • תוכן חדש...