Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כודם כול יש לו כפטור כזה בשלט

 

וב 200$ אתה יכול לקנות בארץ Pioneer DEHP7600

 

רק קצת עבודת חיפוש :-P

אז אולי תקל עליי את החיפוש, ותעזור לי לנצל את ה 200 דולר האלה כדי לקנות 7600 ולא 4600?

פורסם

אני לא יודע אפילו מאיפה אתה ולכן לא יכול לעזור לך

 

אבל ביררתי במספר חנויות בר"ג ואלה בערך המחירים (תשלום מזומן)

 

נא לא לתפוס אותי במילה

פורסם
אני לא יודע אפילו מאיפה אתה ולכן לא יכול לעזור לך

 

אבל ביררתי במספר חנויות בר"ג ואלה בערך המחירים (תשלום מזומן)

 

נא לא לתפוס אותי במילה

אני לא תופס אותך במילה

 

אבל פחות מ 1000 שקל ל 760 ?

פורסם
כשאני ביררתי מחירים לגבי הסדרות:

סדרה 8 בסביבות 1800

סדרה 9 בסביבות 2400

זה גם מחירים מאוד זולים !

 

מי נתן לך מחירים כאלה..

ועדיין איפה אתה רוצה את ה 760 ב 1200...?( אתה אמרת 900 ולא לתפוס אותך במילה אז אני מוסיף עוד 300 שקל שזה עוד 33 אחוז תוספת למחיר למה שאתה אמרת...)

פורסם

אגב ניתן גם למצוא אותו כך בתחנה מרכזית, אבל אני לא ממליץ,

 

לא בגלל שהסחורה לא טובה אלא שאין אחריות של חברה מוקרת אלא של הדוכן.

 

ולך תדע מתי הוא יסגר.

×
×
  • תוכן חדש...