Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז מדוע שאלת מלכתחילה אם הסאקסו עדיפה על הפונטו, אם זו בכלל לא עומדת על הפרק בעיניך?

אתה יודע, אני חושב סאקסו יוסי חושב פונטו, אני רוצה לשמוע עוד אנשים כדי לדעת אולי אני טועה וסתם התרשמתי לא נכון מזה שיש לפונטו הגה כמו אבן וכסאות מעץ...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אתה יודע, אני חושב סאקסו יוסי חושב פונטו, אני רוצה לשמוע עוד אנשים כדי לדעת אולי אני טועה וסתם התרשמתי לא נכון מזה שיש לפונטו הגה כמו אבן וכסאות מעץ...
אני לא מכיר את הסקאסו, ולכן קשה לי להשוות בינהם, אבל אני מכיר טוב את הפונטו...

 

הפונטו (ואני מתאר לעצמי שאתה מדבר על הפונטו דור ראשון) הוא בהחלט רכב חביב. אין בעיות אמינות מיוחדת. ברכב שלנו כל המכלולים עמדו בתלאות הזמן בכבוד, וכשהם הלכו, זה היה "לפי הספר", ולא רגע אחד אחרי. צריכת דלק סבירה לחלוטין. לא זוכר נתונים מדויקים, אבל היא לא היתה רעה בכלל.

הגה כמו אבן? אולי בגלל שאין הגה כוח.. אבל עדיף כך... שפיאט מתקינים הגה כוח, הם מתקינים הגה כוח חשמלי, וזה רק הורס.

 

אהה, וכמובן, המחלה של הפונטו, שאני חייב לציין לרעה בכל פעם שאני כותב על הפונטו - הנורות הנשרפות. המון המון נורות שנשרפות בתדירות גבוהה. אולי זה רק אני והנורות שקניתי, אבל... פשוט צריך ללמוד להחליף לבד, ולנסוע עם נורה ספייר בתא המטען.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה, אני מכיר המון אנשים שנוסעים כבר בלי מנורות בפונטו מרוב יאוש, מה גם שהפטנט שם עד כמה שזכור לי לא הכי נוח כמו בסובארו שזה מתוך הבאגז' בשליפה...

ואתה צודק בקשר להגה החשמלי שהותקן בפונטו ספייס ועוד עם המצב סיטי שנותן הרגשה כאילו שההגה מסתובב ללא גלגלים יעני הוא התפרק מהציר, ממש ללא תחושה...

אבל לא יודע, נסעתי בכמה פונטו מהראשונות, אכזבה לדעתי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

205 אני לא כ"כ אוהב וואלה לא יודע למה, ופיאסטה זה דווקא סבבה אבל אני די דלוק על הסאקסו, אני אנסה לחפש לי 1.4, ואם אתייאש נראה כבר מה יהיה הלאה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

תמיד אפשר אבל לא תמיד יש כסף...

קיצר, חוץ מפונטו ו-205 ואיביזה, מה יש לכם להציע ?

אגב איביזה משנת 94 או 95 לא נשקלת בגלל מחירי תחזוקה של רכב גרמני יקרים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
205 אני לא כ"כ אוהב וואלה לא יודע למה, ופיאסטה זה דווקא סבבה אבל אני די דלוק על הסאקסו, אני אנסה לחפש לי 1.4, ואם אתייאש נראה כבר מה יהיה הלאה...
זהו אור, מחפש צרפתיה שתענג אותך? (בוגד:wink: ).

 

קודם כל הפונטו הוא רכב חסכני ואני לא יודע על מה אתה מדבר לגבי כסאות עץ אבל הוא דיי נוח (למכונית קטנה בסביבות ה20 אלף אין על מה להתלונן, אתה לא קונה יגואר!).

 

תרגיש את הכסאות אצלי (אני מאמין שהרגשת) ואז תדבר.

 

מצאת סקסו שהיא גם 1.4 וגם שמורה, לך על זה. אבל תחשוב בהגיון, מי רוצה סקסו 1.4 אם לא נהגים צעירים? לך תחפש מבוגר עם 1.4 בלי בן שקרע אותה.

 

מצאת? יפה. מבוגרים בדר"כ לא אוהבים להוריד במחירון. הם לא עושים את החישוב של "קרעתי את הקלאץ' את המנוע ואת הגיר, השארתי לך מערכת אז אני מוריד לך 1000 שקל יאללה אחי אני ממהר למסיבה- מה אתה אומר?"

 

לדעתי אל תזלזל כ"כ ב1.1, הסקסו יחסית חדשה, אני לא מאמין שהמנוע כבר עייף בכזאת קלות (התחילו לייצר אותה ב97 אם אני לא טועה).

 

אני במוקמך (אם מחשבים לפי ממון\דרישות) אז מחפש פונטו.

 

ולעומת זאת אם מצאת 1.1 (בפונטו או סקסו), שוב לך על זה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוס, תראה:

פונטו אולי באותה האמינות, עם חלקים יותר זולים, אבל שוב:

צרפתיות הרבה יותר נוחות מזה...

אין לי בעיה למצוא סקסו שקרעו אותה לגזרים, ולקחת לשיפוץ, שכחת עם מי אתה מדבר ?

אגב, יש לי אפשרות לקנות סאקסו 98 מנוע 1.4 יד 5 ב-10 אלף, מאדם מבוגר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מה דעתך על רנו קליאו 94-95,אפילו ישאר לך קצת עודף,תוסיף עוד 4-5 אלף ויש לך קליאו RSI,רכב ספורט מצויין למערכות,יש לי חבר עם קליאו RSI מודל 94 עם מערכת רצינית שדווקא נשמעת מצויין.

 

נראה לי הכי מתאים לך.

 

 

וד"א שכח מאיחסון בתא מטען אלא אם כן תוריד את המושב האחורי (אני מדבר על הרנו כמובן).

 

 

 

איציק.

פורסם

רנו יכולה להשקל כאופציה, אבל לא אראסאיי, מיותר לי אוטו כזה על מנוע 1800, בשביל מה זה טוב ?

גם את מנוע ה-1400 אני לא אנצל, אבל פחות מזה כבר עגלה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לי יש סקסו 1.1 והחיסרון היחיד בין הסקסו לפונטו זה שהסקסו יותר קטנה מבפנים

אבל המנוע מספיק לרכב הזה ,הרכב די זריז

מבחינת אקוסטיקה יש לו בידוד מצוין בקושי שומעים את המנוע ! וכמובן רעשים חיצוניים

הרכב אמין מאוד מחסכוני מאוד

אל תחשוב פעמיים רק סקסו או 106 (יש להם אותם מכלולים )

פורסם

לא יודע, היום הייתי אצל סאונד אפקס ורועי ועופר החמודים (אהה וגם ארז) הצליחו להוציא לי את כל החשק לגעת באחד הרכבים המדוברים, הם מאלצים אותי לחפש איביזה 95 (שוב, בגלל המערכת)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...