Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

החלטתי לשדרג את הרכב הקיים שלי שהוא מאזדה לאנטיס שנת 2003 פרטית דגם GLX , אני חייב לציין שהרכב שמור להפליא ושירת אותי נאמנה עד היום אבל אני כבר מרגיש שהוא מתחיל להיות עייף (בולמים למשל) מבחינת נוחות הנסיעה.

בכל אופן לקראת התרחבות המשפחה לשני ילדים החלטתי להשתדרג לרכב בטיחותי יותר ונוח יותר.

 

המחשבה הראשונה שלי היא מאזדה 3 דגם ספיריט שנת 2009-2010 , וזאת מכיון שהייתה לנו כזה בדגם של 1.6 במשפחה ומאוד אהבתי אותה ולגבי ה 2 ליטר מכיון שאני מאוד רוצה רכב עם יותר כח.

 

השאלות שלי הם אלו:ֿ

1. האם כדאי להמתין לינואר 2015 כדי להוזיל את המחיר ואם כן בכמה בערך הוא יכול לרדת?

2. מה מצב השוק של הרכב הנ"ל ? ראיתי שדורשים בממוצע בסביבות ה 70k לשנים האלו האם זה הגיוני?

3. האם אני אצליח למכור את הרכב הנוכחי במחיר סביר? (15k נגיד) הרכב שמור מאוד דגם glx סאן רופ 140k ושאר ירקות.

4. דבר אחרון , עד כמה כדאי לרדת בגימור ונפח מנוע לכיוןן ה 1.6 ואז ללכת לחברות ליסינג ולקחת שנתון גבוה יותר (2011 למשל) האם הסיפור של השנתון ממש משחק בעולם הרכבים?

פורסם

1. מחירון הרכב מתעדכן חודש בחודשו, כן בינואר 2015 המכונית תהיה שווה פחות, אבל בלי שום קשר להחלפת השנה.

2. אין לי ניסיון אישי, אם זה המחיר שכולם דורשים, ויש הרבה כאלו אז כנראה שכן. כמובן שיש לבדוק במחירון לוי יצחק גם.

3. לפי מה שנראה ביד 2 תוכל לבקש מעט יותר.

4. זה יהיה הדבר ההגיוני לעשות (מבחינה כלכלית), לעומת זאת ההבדל בעלויות לא יהיה עצום, לכן אם חשוב לך כוח ואיבזור ברכב, אז לדעתי ההפרש שווה. אם זה אתה לא חושב שתפיק יותר הנאה מהכוח (שים לב שגם מבחינת ספיגת מהמורות דגם ספיריט יהיה מעט יותר קשיח) או האיבזור אז חבל על הכסף.

 

שאלה קטנה, אתה נעול על מאזדה? ואם כן, למה? (טוב אלו שתי שאלות)

פורסם
1. מחירון הרכב מתעדכן חודש בחודשו, כן בינואר 2015 המכונית תהיה שווה פחות, אבל בלי שום קשר להחלפת השנה.

2. אין לי ניסיון אישי, אם זה המחיר שכולם דורשים, ויש הרבה כאלו אז כנראה שכן. כמובן שיש לבדוק במחירון לוי יצחק גם.

3. לפי מה שנראה ביד 2 תוכל לבקש מעט יותר.

4. זה יהיה הדבר ההגיוני לעשות (מבחינה כלכלית), לעומת זאת ההבדל בעלויות לא יהיה עצום, לכן אם חשוב לך כוח ואיבזור ברכב, אז לדעתי ההפרש שווה. אם זה אתה לא חושב שתפיק יותר הנאה מהכוח (שים לב שגם מבחינת ספיגת מהמורות דגם ספיריט יהיה מעט יותר קשיח) או האיבזור אז חבל על הכסף.

 

שאלה קטנה, אתה נעול על מאזדה? ואם כן, למה? (טוב אלו שתי שאלות)

 

 

 

אני לא ממש נעול על המאזדה פשוט אני חושב שהיא נותן תמורה טובה לכסף.

אני פתוח להצעות :)ֿֿ

אבל חשוב לי רכב חזק יותר מ 1.6 סטנדרטי וגם הייתי רוצה גימור מעל הסטנדרט.

פורסם

אוקיי, אין ספק שה3 ספיריט עונה על דרישותיך ומתאימה, וגם מכונית לא רעה באופן כללי.

לאחותה של ה-3, הפוקוס גם יש גירסת 2 ליטר מאובזרת (גיה), כנראה שהביצועים וצריכת הדלק לא יהיו ברמה של ה3 (4 הילוכים בלבד בפורד), אבל תהיה פחות קשיחה ובעלת מושבים נוחים יותר, מרווחת יותר ובעלת תא מטען גדול יותר בכל גרסת מרכב בהשוואה לאותה גירסת מרכב במזדה.

 

יש סיויק 1.8 5 דלתות, לנסר 1.8 וכל מיני אירופאיות רחמנא לצלן.

פורסם
אוקיי, אין ספק שה3 ספיריט עונה על דרישותיך ומתאימה, וגם מכונית לא רעה באופן כללי.

לאחותה של ה-3, הפוקוס גם יש גירסת 2 ליטר מאובזרת (גיה), כנראה שהביצועים וצריכת הדלק לא יהיו ברמה של ה3 (4 הילוכים בלבד בפורד), אבל תהיה פחות קשיחה ובעלת מושבים נוחים יותר, מרווחת יותר ובעלת תא מטען גדול יותר בכל גרסת מרכב בהשוואה לאותה גירסת מרכב במזדה.

 

יש סיויק 1.8 5 דלתות, לנסר 1.8 וכל מיני אירופאיות רחמנא לצלן.

 

השאלה היא מה לגבי המחיר? איזו מהם אני יכול למצוא במחיר טוב יותר בשנתון של 2010?

פורסם

תסתכל ביד 2,

אני מאמין שמזדה והסיביק (שים לב רק מ2009 יש לה גיר אוטומטי נורמלי) דיי קרובות, מעט זולה יותר לאנסר והפוקוס באותה סביבה, אולי קצת מתחת.

פורסם

אני לא חושב שלהחליף לאנטיס בלאנסר זה שדרוג.

זה BASICLY אותו הרכב.

תתקדם קטגוריה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
אני לא חושב שלהחליף לאנטיס בלאנסר זה שדרוג.

זה BASICLY אותו הרכב.

תתקדם קטגוריה.

אני לא חסיד גדול של הלאנסר אבל מעבר מלאנטיס 2004 ללאנסר 2010+- עם מנוע 1.8 זה חתיכת שידרוג.

פורסם
מאזדה 6,סובארו B4 ושות

אני חושב שהמחירים של הרכבים הנל הם יקרים יותר לא?

 

מה אני יכול למצוא בתקציב של 65k ?

מאזדה 6 אני די בטוח שאני לא יכול למצוא גם לא בשנתון של 2009.

לגבי b4 אני לא יודע....

פורסם
אני חושב שהמחירים של הרכבים הנל הם יקרים יותר לא?

 

מה אני יכול למצוא בתקציב של 65k ?

מאזדה 6 אני די בטוח שאני לא יכול למצוא גם לא בשנתון של 2009.

לגבי b4 אני לא יודע....

 

6 לא רעה שנת 2008

B4 תיכנס 2009.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

ומה לגבי רמת האיבזור של ה 6? אם היא זהה ל ספיריט 3?

ומה לגבי רמת האיבזור של b4?

 

מי מהן באופן כללי מומלצת יותר?

פורסם
ומה לגבי רמת האיבזור של ה 6? אם היא זהה ל ספיריט 3?

ומה לגבי רמת האיבזור של b4?

 

מי מהן באופן כללי מומלצת יותר?

 

עניין של טעם.

הB4 תהיה יותר זולה לקנייה מסיבות לא ידועות.

המאדה 6 קצת יותר יקרה.

 

אני מעדיף את המאזדה 6 כי היא נראית יותר טוב :)

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

×
×
  • תוכן חדש...