Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עניין של טעם.

הB4 תהיה יותר זולה לקנייה מסיבות לא ידועות.

המאדה 6 קצת יותר יקרה.

 

אני מעדיף את המאזדה 6 כי היא נראית יותר טוב :)

 

לפי בדיקה שעשיתי ה 6 הרבה פחות מאובזרת ומפנקת מה 3 ספיריט. תקן אותי אם אני טועה?

כלומר אין רמת גימור גבוהה ב 6 אלא רק אם אתה עולה למנוע 2.5 שזה לא בא בחשבון מבחינתי.

פורסם

במאזדה 6 שני ליטר (דור 1 ו2) ההבדלים באיבזור קטנים בין שתי רמות הגימור (פנסי ערפל, ג'אנטים ובטח עוד 3-4 דברים קטנים), אני לא זוכר את רשימת האיבזור בספיריט, אבל נראה לי שההבדל הכי גדול מול ה6 לקשרי הוא הסאן רוף.

שים לב שב2008 הוצגה 6 חדשה וב2009 הוחלפה ה3 לדגם חדש.

 

הB4 זולה יותר, להערכתי, בעיקר בגלל שהיא נחשבת פחות חסכונית, מתוך ניסיון עם B4 2007 ומאזדה 5 2010 (מנוע וגיר כמו ב6) עם אותם נהגים באותם התנאים מדובר על כ 10 אחוז לטובת המזדה (ז"א במשולב הסובארו עשתה 1:8-9 בעוד המאזדה יותר באיזור ה1:9-10).

בשל המחיר הB4 לדעתי היא תמורה מעולה לכסף למי שרוצה משפחתית גדולה ומהנה ונוסע מעט או מוכן לשלם קצת יותר על דלק.

פורסם

תעזוב את הרשימה אבזור הזו שיש לך על הנייר,

באמת שהעוד כפתור על ההגה זה לא מה שעושה את ההבדל.

ה-6 היא קלאס אחת מעל,יותר מרווחת מושבים יותר נוחים ומרגישה יותר בטוח על הכביש.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
תעזוב את הרשימה אבזור הזו שיש לך על הנייר,

באמת שהעוד כפתור על ההגה זה לא מה שעושה את ההבדל.

ה-6 היא קלאס אחת מעל,יותר מרווחת מושבים יותר נוחים ומרגישה יותר בטוח על הכביש.

 

 

אני בטוח שה 6 היא רמה אחת מעל אבל יש לי מגבלות תקציב.

מה לגבי עלות טסט , ביטוח , טיפולים של ה 6 לעומת ה 3?

אני לא בטוח שבתקציב של 60-65K אני יכול למצוא 6 בשנתון של 2010-2009

פורסם
אני בטוח שה 6 היא רמה אחת מעל אבל יש לי מגבלות תקציב.

מה לגבי עלות טסט , ביטוח , טיפולים של ה 6 לעומת ה 3?

אני לא בטוח שבתקציב של 60-65K אני יכול למצוא 6 בשנתון של 2010-2009

 

זה אותו מנוע 2 ואין במאזדה שום דבר מסובך מידי.

ביטוח על הרכבים האלה לא אמור להיות הבדל גדול(תתקשר!).

טסט כמה מאות ש"ח לא הבדל תהומי.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

שוב שלום לכולם! מעדכן מהשטח:

כמו שאתם יודעים אני מחפש מאזדה 3 ספיריט ולאחר שבועיים של חיפושים(חיפוש רגוע)אני יכול לומר שיש לא מעט אנשים שחיים בסרט ודורשים מחיר מחירון! (מעל 75K) עבור מודל 2010. לפי דעתי רכב משנתון כזה לא שווה מעבר ל 65-68K

בכל אופן היום מצאתי רכב משנתון 2010 יד 1 עם 100K שמוכן לרדת לאיזור ה 65K אבל אני צריך לעשות טסט עוד חודש וכנראה גם החלפת 2 צמיגים. מעבר לזה בעל הרכב שהוא נהג יחיד ואיש מבוגר אמר שהרכב עבר את כל הטיפולים בזמן . אם תשאלו למה הוא הגיע למחיר הזה אז זה בגלל שהוא רכש רכב חדש והאופציה שלו היא לעשות טרייד על הרכב אבל כמו שאני יודע בטח יתנו לו פחות מ 65K עבור טרייד ולכן הוא מעדיף למכור לפרטי בקצת יותר.

 

שאלה ראשונה היא מה אתם חושבים על העסקה?

 

עכשיו נכון שאני נעול על 3 ספיריט אבל לאבא שלי יש קיה פורטה (2013)והזדמן לי לנסוע עליה בסופש האחרון לאילת והאמת די התלהבתי מהרכב , נוח מבפנים ובאג'ז גדול מאוד הרכב משייט ב 130 בצורה שקטה מאוד ומבחינת עקיפות הוא קצת חלש ומרעיש אבל בסה"כ אחלה רכב.

עכשיו ראיתי ביד 2 שיש המון כאלה למכירה ובשנתון 2011 אני יכול למצוא בכיף מ 58-65K והחלק הכי טוב הוא שהבנתי שקיה נותנים 7 שנות אחריות או 150 אלף קילומטר ככה שאני יכול לקנות רכב שהוא עדיין באחריות לעוד 3 שנים.

 

עכשיו אני קצת מבולבל מה אתם חושבים ? מישהו יכול לתת יתרונות\חסרונות בין שני הרכבים?

×
×
  • תוכן חדש...