Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוחות מהירות בארה"ב - למישהו פה יש נסיון איתם?


Derish
שימו לב! השרשור הזה בן 3674 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלומות,

 

במהלך אחת הנסיעות האחרונות בארה"ב התלהבתי יותר מדי מהנופים היפהפיים ושכחתי להוריד את הרגל מהגז בכניסה למדינת ג'ורג'יה. התוצאה - הזמנה למשפט או ברירת קנס של 230 דולר על נסיעה במהירות 84 מייל לשעה באזור של 70.

 

אני מקבל את מלוא האחריות ואין לי שום בעיה לשלם את הקנס, אבל לפני שאני עושה זאת רציתי לדעת אם למי מהנוכחים פה יש נסיון בסיטואציות דומות. אני תוהה אם יש דרך להוריד את הסכום, ובאופן כללי מהן הסכנות הכרוכות באי-תשלום (מניעת כניסה בעתיד או חידוש ויזה וכיו"ב). סביר להניח שאסגור את הנושא מהר ובתשלום מלא, אבל עדיין - ידע זה כח.

 

אשמח לשמוע כל תובנה בנושא. תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא עם האמריקאים לא הייתי מסתבך בעניינים שכאלה.

אין להם חוש הומור, והם 'בוקים' ברמות מטורפות. אין להם טיפת הבנה ל'התכוונתי לשלם כשאני אחזור'.

שלם ושכח. תעביר העתק מהקבלה לחברת ההשכרה שלא ישולם כפול.

סע בזהירות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אני עם האמריקאים לא מסתבך ומעדיף לשלם... עד גבול מסויים.

דוגמאות:

1. דו"ח חנייה עירוני לרכב שכור - שילמתי מייד. זה היה באיזו עיירה בטקסס, הלכתי לשלם ב-town hall והיה אפילו מעניין. יש שם כלא עירוני כזה, סטייל המערב הפרוע ממש בתוך בניין העירייה. שילמתי מייד כי היה לי ברור שחברת ההשכרה תקבל את הדוח אם לא אשלם, הם ישלמו ויחייבו אותי אוטומטית בהרבה מאוד כסף.

 

2. דו"ח מהירות שקיבלתי באיזשהו חור בוויומינג לרכב שכור. שוב, שילמתי מייד מאותה סיבה בדיוק (וגם כי זה היה פחות מ-100$)

 

3. דו"ח מהירות שקיבלתי במונטנה לרכב שכור. השוטר רשם פרטים לא נכונים על הדו"ח. הוא רשם את המספר רישיון הישראלי שלי במקום מספר רכב, ולמעשה לא היה בדו"ח הזה שום יכולת לזהות איזה רכב ואלא אם הם מחוברים למשרד התחבורה הישראלי גם לא מי הנהג. לא טרחתי לשלם.

 

4. דו"ח חנייה שקיבלתי בתוך אוניברסיטת סטנפורד (בה ביקרתי כתייר למען הסר ספק). איכשהו נכנסתי עם הרכב לתוך האוניברסיטה למרות שזה היה אמור להיות רק לרכבים מורשים. חניתי וקיבלתי דו"ח מאחר ולא היתה לי מדבקת חנייה לאזור בו חניתי ובדו"ח היה רשום שאם לא אשלם הם ישללו לרכב שלי את זכות הכניסה לאוניברסיטה ואני עלול להשלח לסוג של שימוע בו עלולים להשעות אותי מהלימודים. זה היה לפני 11 שנים, כמובן שלא שילמתי ואני עוד מחכה לזימון לשימוע...

 

בקיצור - אם יש להם דרך להגיע אליך (לקחו מספר דרכון) או שזה רכב שכור - תשלם. האמריקאים נותנים לך צ'אנס פעם אחת בלבד, אני לא הייתי מנסה אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את חבר שלי עצר שוטר על מהירות במדינת אורגון, קיבל קנס של משהו כמו 200$ גם. התייעץ עם דוד שלו שהוא עו"ד אמריקאי, אמר לו שלא יישלם ולא יקרה כלום. לא שילם - זה היה לפני 4 שנים בערך, מאז הוא היה בארה"ב לפחות עוד 5 פעמים, בלי שום בעיה, לא הטרידו אותו שוב.

אבל זה היה דו"ח 'ביד', לא כזה שהגיע בדיעבד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

תודה. כמה פרטים נוספים על הארוע להבהרה:

 

קצת אחרי חציית הגבול חלפתי על פני הניידת הסמויה שחנתה (אגב, באופן מאד לא בטיחותי) על השול השמאלי. אפילו הדלקתי וינקרים כשהבחנתי ברכב (לא ידעתי שזו ניידת) והאטתי משמעותית. אחרי כמה קילומטרים ראיתי את אותו רכב "תקוע" רודף אחרי עם צ'קלקות דלוקות. שוב, הנחתי בתמימותי שבכלל מדובר בשוטר בדרך לארוע, ולכן פשוט חזרתי לימין רגע לפני שעקפתי איזו משאית. כאשר גם הוא חזר לימין אחריי, הבנתי במה מדובר.

 

השוטר בחן את הרשיון שלי ואת הסכם ההשכרה של הרכב (Hertz אם זה משנה) ואחרי כמה דקות חזר עם הזמנה למשפט. הוא הסביר באדיבות שאני יכול לשלם את הקנס ללא משפט והראה לי את מספר הטלפון. חתמתי על אישור קבלת הזימון ונפרדנו כידידים.

 

ברור לי שהלוחית של ניו יורק הדליקה אותו וסביר להניח שאצל מישהו מקומי חריגה כזאת הייתה מזכה באזהרה או קנס קל יותר. עם זאת, ידוע שג'ורג'יה קשוחה מאד בנושא של אכיפת מהירות ואני אכן נסעתי מהר, כך שאין לי כוונה לערער על עצם קבלת הדו"ח.

 

השאלה היא מה יקרה אם באמת אבחר להתעלם מהעניין. האם יחפשו אותי דרך חברת ההשכרה? האם זה עלול להשפיע על הביקורים הבאים? ררק למען הסיכוי הקטן שכן אני מעדיף לשלם ולשכוח, אך עם זאת 230 דולר זה סכום גבוה ולדעתי גם לא מוצדק במיוחד לעבירה הקלה יחסית שביצעתי. לכן אני מתייעץ עמכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להטיף לך בעניין אבל אני במקומך הייתי משלם ושוכח מהעניין (סוג של שכר לימוד)

 

תמיד אפשר לא לשלם ושאר דרכים,אבל אף אחד עדיין לא צופה את העתיד ואני שונא הפתעות מהסוג הנ"ל.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

~

עדכון מסכם: שיחת טלפון קצרה לביהמ"ש ותרמתי את ה-$230 שלי להמשך פיתוח הכבישים הנהדרים של מדינת וירג'יניה. קיבלתי אישור תשלום, המשפט בוטל ואני מקווה שבכך נסגר העניין.

 

אגב, כן - זה וירג'יניה ולא ג'ורג'יה כמו שרשמתי במקור. ההודעה המקורית נרשמה בהשפעת הג'ט לג.

 

אגב 2 - בארה"ב הכסף שנכנס מאכיפת החוק על הכבישים הבינעירוניים הולך ישירות לקופת מע"צ המקומית (נקרא לזה ככה). מעניין איך היו נראים הכבישים שלנו אם כל הכסף מהמצלמות היה הולך לפיתוח שלהם. :-)

 

תודה לכל המשתתפים בדיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצוי שיהיה לך תיעוד של התשלום הנ"ל. צרף אותו לתיק הנסיעות שלך / בדרכון בביקורך הבא בארה"ב.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

כמובן, אני שומר את הזימון המקורי בצירוף אישור התשלום.

עשית את הדבר הנכון - טיפשי לקבל "הפתעות" אחרי כן.

וכן ... לצערנו הכסף בארץ - יותר נכון מסחטת רכב שהכספים שלה הולכים לרשויות או לתקציב המדינה ולא לתשתיות.

גם כספי המיסים על הרכב היו צריכים ללכת לתשתיות אבל הם הולכים למימון ??? בממשלות.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...