Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות: הג'ימני חוזר!


NINJMNKY
שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בכל העולם זה מעלה את מכירות יבואן רנו המקומי . דאסטר וסנדרו .

מכללי רנו , מחיר מדהים, מה הבעיה? תביאו אותו כבר.

 

בכל העולם, מכירות היבואן המקומי של רנו עולות בזכות הדאציה.

 

בישראל, היבואן הרשמי של רנו הוא גם היבואן הרשמי של ניסן וכל דאציה שתימכר כאן, משמע מבחינתו ג'וק או קשקאי שלא נמכרו.

 

אז איזה אינטרס יש לו להתחרות עם עצמו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לניסאן שום דגם סטיישן 7 מקומות זול (לוגאן), אין מיניוואן 7 מקומות זול ומרווח (לודג'י), אין 4x4 ש(אולי) ימכר בפחות מ 100 ש"ח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי עכשיו באתר העולמי של סוזוקי והג'ימיני נראה בדיוק אותו הדבר כפי שהיה נראה בשנתון האחרון שנמכר פה בארץ. דיי מאכזב..

למרות שדגם חדש ייצא בעתיד הקרוב, הייתי בטוח שהוא עבר איזו מתיחת פנים מאז..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתיחות פנים בדרך כלל גוררות פגושים מוגזמים שיותר בעייתיים בשטח וכן גיפים יותר נמוכים ופחות עבירים, ההיסטוריה מלמדת.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל העולם, מכירות היבואן המקומי של רנו עולות בזכות הדאציה.

 

בישראל, היבואן הרשמי של רנו הוא גם היבואן הרשמי של ניסן וכל דאציה שתימכר כאן, משמע מבחינתו ג'וק או קשקאי שלא נמכרו.

 

אז איזה אינטרס יש לו להתחרות עם עצמו?

בכל העולם יבואן דאצ'יה זה גם יבואן של רנו וניסאן (בהרבה מדינות רכבי דאצ'ה נמכרים תחת מותגי רנו וניסאן), ודאסטר שנמכר, לא גוזל קונה מקשקאי או ג'וק. מי שיש לו כסף לקשקאי, יקנה קשקאי, מי שיש לו רצון וכסף לג'וק, יקנה ג'וק, ומי שאין לו כסף לקשקאי, אבל עדיין רוצה סטיישן מוגבה, רצוי 4X4, יקנה דאסטר.

 

רנו (ולא רק רנו) יודעים טוב מאוד איך לגרום למי שקנה רכב זול להרגיש כמה בדיוק האוטו שלו שווה, ולהדגיש שאין ארוחות חינם (שלא יחשוב בטעות שקנה מרצדס במחיר של יונדאי אקסנט), ככה שמי שבא לקנות קשקאי, יקנה קשקאי.

 

ככה הכל מסתדר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל העולם, מכירות היבואן המקומי של רנו עולות בזכות הדאציה.

 

בישראל, היבואן הרשמי של רנו הוא גם היבואן הרשמי של ניסן וכל דאציה שתימכר כאן, משמע מבחינתו ג'וק או קשקאי שלא נמכרו.

 

אז איזה אינטרס יש לו להתחרות עם עצמו?

 

גם כל פורד פוקוס, זה פחות מאזדה 3?

יונדאי IX35 זה פחות מיצובישי אאוטלנדר.

 

יש עוד מתחרות בסגמנט, אולי עוד דאסטר גם יכול להיות פחות פיג'ו 2008 או שברולט טראקס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[h=1]Jimny 4SPORT 2015[/h]

דגם חדש שכן יוצא לסוזוקי זה הויטרה שמבוסס על iV-4 concept

 

אין גימיני חדש

goauto

 

ה4sport זה ג'ימני רגיל עם שינויים אסתטיים (פגושים/חצאיות/וכו').

הג'ימני שיגיע לפה הוא מחודש שכרגע עוד לא זמין בשום מקום, גם באתר היפני אין שום זכר למערכות ESP.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה4sport זה ג'ימני רגיל עם שינויים אסתטיים (פגושים/חצאיות/וכו').

הג'ימני שיגיע לפה הוא מחודש שכרגע עוד לא זמין בשום מקום, גם באתר היפני אין שום זכר למערכות ESP.

בקישור שנתתי כתוב:Before the iV-4 arrives early next year, however, Suzuki will launch a mild update of Jimny that adds the now-mandatory ESC stability control system. Under federal law, non-commercial vehicles are unable to sell without the life-saving technology

 

אין דגם חדש, רק ESP וחוקים חדשים שבג'ימיני צריך לעמוד בהם

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא דיבר על דגם חדש, גם בכתבה הישראלית לא ציינו זאת.

צוין שמדובר בחידוש/מתיחת פנים שתכלול (בין היתר) ESP.

 

מה עוד זה יכלול חוץ מ ESP? הניחוש שלך טוב כמו שלי

 

לדעתי יהיו גם אלמנטים עיצוביים שיבדילו אותו מעט מהג'ימני 2014 שנמכר היום באנגליה. (שגם הוא קצת שונה מה2010 האחרון ששווק פה)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל העולם יבואן דאצ'יה זה גם יבואן של רנו וניסאן (בהרבה מדינות רכבי דאצ'ה נמכרים תחת מותגי רנו וניסאן), ודאסטר שנמכר, לא גוזל קונה מקשקאי או ג'וק. ....

 

גם כל פורד פוקוס, זה פחות מאזדה 3?

יונדאי IX35 זה פחות מיצובישי אאוטלנדר..

 

מקבל את כל מה שאתם אומרים, אבל עדיין, עם העובדות אי אפשר להתווכח, הדאסטר לא בארץ!

 

אז אפשר לחשוב שבקרסו יושבים אהבלים, אבל זה ברור לכולנו שזה לא נכון ויש סיבה עיסקית גרידה שבשלה אין דאסטר בארץ.

אני, על סמך אין ספור תקדימי עבר, מהמר על הסיבה שציינתי.

 

אם יש לכם רעיון אחר, אשמח לשמוע אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם יכול להציע רעיון? :wink:

 

באותה מידה שאתה שואל למה אין בארץ דאסטר אתה יכול גם לשאול למה אין בארץ את הקשקאי החדש שהושק באירופה לפני כמה חודשים, למה אין בארץ את הנוט החדש שהושק באירופה לפני כשנה, למה אין בארץ את הטווינגו המגניבה למרות שמכוניות מיני עושות חיל בשוק המקומי או למה לא משווקים בארץ את רנו גרנד-קנגו עם 7 מקומות הישיבה כאלטרנטיבה למיניוואנים היקרים יותר.

 

יש המון דגמים של רנו-ניסאן-דאצ'יה-אינפיניטי שלא מגיעים לארץ וכשהם הם כבר מגיעים לארץ הם עושים את זה בחצי כוח ובאיחור ניכר. הסיבה היא לדעתי שמדובר ביבואן מאוד מאוד מאוד שמרן. צריך לזכור שקרסו מוטורס היא חברה ציבורית שמנוהלת על ידי מנכ"ל חיצוני (איציק וויס) שמחויב לספק תוצאות למשקיעים ולצאצאי משפחת קרסו הרבה לפני שהוא מחויב לשוק הרכב. אם תקרא את הכתבות שפורסו בעיתונות הכלכלית על הדוחות של קרסו מוטורס לשנת 2013 תראה שלחברה היה לא פחות חשוב לשפר את הריווחיות ולהפחית את הוצאות התפעול מאשר למכור עוד רכבים. ומה לעשות, שהרבה יותר זול לדחוף 500 מגאן סטיישן דיזל שקנית מהיצרן בזול כי הדגם אוטוטו מוחלף לציי רכב מאשר לצאת במסע פרסום ללקוח הפרטי על רנו קפצ'ור (שאגב ככל הנראה לא הצדיק את עצמו, לאור כמויות המסירה הדי צנועות).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שאכן הגי'מני יחזור על ESP - מדובר בבשורות משמחות לכל מי שאוהב ורוצה רכבי שטח אמיתיים.

אלטרנטיבה ראויה לכל שטח במחיר והוצאות תפעול מצחיקות.

ה ל ל ו י ה:beerchug:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...