Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 407


ofershaa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סביב 79K לדעתי..........

 

אני אסביר את הלבטים.....לאחר 5-6 שנים עם יונדאי שהוא באמת אחה , בא לי רכב קצת יותר מפנק ונוח...התקציב שלי סביב ה60 פלוס.

 

הרכב אמו לעשות את רוב הנסיעות בתוך העיר (לא הרבה קמ')....

 

הלבטים אם להמשיך ולרכוש איזה פורטה שהוא בנאלי אבל עושה את העבודה..לא תחזוקה יקרה , צריכה סבירה ושומר יחחסית על הערך שלו או באמת לקחת פיגו כזו שהיא בטח מפנקת יותר אבל מצד שני תחזוקה ודלק יקר יותר ופחות אמין ושמירת ערך.....

 

גם אני לא יודע עד כמה הוא סחיר באמת...

פורסם

כפי שציינו במידה והרכב טופל כראוי ויטופל בהמשך אז אמור לגלות רמת אמינות טובה ( תקלות חיישנים עלולות לצוץ )

המנוע וותיק יחסית ונמצא גם בסיטרואן C5 עד להחלפתו במנוע ה 1.6 טורבו .

 

המחיר שהוצע לך גבוה בהתחשב בעברו של הרכב וסחירותו . רכבים מקבילים נמכרים בסביבות 50 - 55 אלף ש"ח במחיר שהוצע לך נסחרת הסיטרואן C5 וגם אותה ניתן להשיג בפחות תלוי במצבו ועברו של הרכב.

פורסם

אני מחזיק רכב כזה שנת 2008 רכב מעולה ונוח, שנה וחצי ו 30,000 ק"מ ללא תקלה..

אני חושב שהצריכת דלק שכתבו פה, היא אופטימית לחלוטין אצלי הצריכה בתוך העיר גבוהה משמעותית, אבל הנוחות והפינוק מכסים על זה.

 

לגבי המחיר אני קניתי את שלי עם 80,000 ק"מ.

ואחריות יצרן לשנתיים על כל המכלולים. ב 27% מתחת למחירון אחרי משא ומתן קשה, וקנינו 2 אלה ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...