Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע מרצדס לחברי CarsForum


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש או היה מישהו שהציע כזה משנת 89 למכירה. רצה 200,000 שקלים. מאחל לו בהצלחה. הלוואי שימצא מישהו שמוכן לשלם כזה סכום. יש עוד אחד שמבקש 100,00 על G משנת 85. נו שויין.

עריכה אחרונה על ידי discoTD5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

XXXאוחתק. בשביל מה הבאת את האתר הזה? ראית מה הולך שם?

 

בא נגיד את זה ככה, אחרי ש"מצאתי" את האתר הזה, מחקתי את רוב תיקית הפורנו שלי.

 

בקשר לרלוונטיות, עבור איתי לפרטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיר, ברשותכם, את הדיון 2 וחצי עמודים אחורה.

 

אתם אומרים שמרצדס הלכו רחוק מדי עם ה-A ?

אז מה תגידו על BMW 1 בדגם הזול שמגיע עם טאסות?!?

 

כל היצרניות מנסות להרחיב את קהל היעד שלהן, אין ספק שזה בא על חשבון איכות אבל זה בסדר

כי אלו הלקוחות אשר אליהם היצרן פונה.

 

היבואנים בארץ פשוט לוקחים מחירים מופקעים לחלוטין!

 

במלחמה בין מרצדס ו-BMW, אני מתחבר יותר לקו החדש של הבימרים.

 

לאבא שלי יש 330 מהדור היוצא שהוחלפה עכשיו ב-328 לקצ'רי החדשה ולאחר שהוא עשה ראש בראש בינה לבין ה-C החדשה לא היה ספק בליבו אבל הוא לא ידע להגיד למה...

 

מודה שלא נהגתי ב-C וגם לא ישבתי בה אבל ה-328 בדגם המפואר מרשים ביותר ולכן מעניין אותי לדעת מה דעתם של אלו שכן נהגו גם בזו וגם בזו.

עריכה אחרונה על ידי GuyHar

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיר, ברשותכם, את הדיון 2 וחצי עמודים אחורה.

 

אתם אומרים שמרצדס הלכו רחוק מדי עם ה-A ?

אז מה תגידו על BMW 1 בדגם הזול שמגיע עם טאסות?!?

 

כל היצרניות מנסות להרחיב את קהל היעד שלהן, אין ספק שזה בא על חשבון איכות אבל זה בסדר

כי אלו הלקוחות אשר אליהם היצרן פונה.

וכאן אנחנו חוזרים לשאלת השאלות.

האם הפגיעה באיכות (ולא שהרגשתי שה A אינה מכונית איכותית, למרות שישבתי בה רבע שעה בלבד) בדגמים הזולים אינה פוגעת במוניטין הדגמים היקרים ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא. ואף שלא לקחתי חלק בסופו של דבר ביום העיון, התחושה שלי מה- A היא דווקא שונה. לדעתי הרכב כן מרגיש איכותי ונראה מצויין, אבל הוא לא מציע שום דבר מיוחד בגרסאות הרגילות שלו, וזכור לי שחשבתי בזמן נסיעת המבחן - "למה להם בכלל להוציא כזה רכב סתמי"? טוב, יש שם את התזכורת לקפה כשאתה עייף, אבל הרכב, כרכב, לא ממש מוצלח. הוא ממש "סתם", ביחס לכוכב כמובן. לצורך העניין, הוא לא עדיף בעיני על ג'ולייטה או גולף חזקה (לו היתה), למעט בסמל. וכנראה שהסמל מספיק. כרכב? לא משהו. אגב, את ה- B תמיד אהבתי, והנוכחי עוד מוצלח יותר בעיצובו. הוא דווקא מציע משהו מיוחד - עיצוב קצת מרצדסי למיקרו-ואן שימושי. כאן, דווקא כן מצאתי יתרון על פני, נניח, גולף פלוס, בצורת גימור ואיכות עדיפים, ותחושת פרימיום כללית בפנים, שלא אופיינית לרכבי מסגמנט זה שהם בד"כ די ספרטנים. כאן, הסמל של מרצדס אולי מרגיש עוד פחות שייך, אבל כן מרגישים מה התרומה של היצרן לרכב, והוא לטעמי מאוד מוצלח, אך כנראה לא מספיק מוחצן כדי להצליח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא במקרה של מרצדס, קשה לי להאמין שכל רכב בעולם שהם ייצרו, מחפיר ככל שיהיה, לא יפגע להם בתדמית.

 

החברה מייצרת משאיות, אוטובוסים, משאיות חלוקה, ואנים, קרוואנים, רכבי משלוחים (ועוד כאלה שהם מוצר של חברה אחרת על מדבקה של מרצדס עליו) וברור לחלוטין לכל קהל הרוכשים של חטיבת הפאר שמדובר בחטיבה שונה לחלוטין.

 

עובדה שזה לא פגע עד היום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכאן אנחנו חוזרים לשאלת השאלות.

האם הפגיעה באיכות (ולא שהרגשתי שה A אינה מכונית איכותית, למרות שישבתי בה רבע שעה בלבד) בדגמים הזולים אינה פוגעת במוניטין הדגמים היקרים ?

 

לדעתי לא,

 

מי שרוכש A קלאס מצפה לקבל רכב איכותי יותר בהשוואה לרכבים של יצרנים אחרים בקטגוריה אך מצד שני זה אמור להיות מובן שהוא לא יקבל את אותה איכות ופאר של הסדרות הבכירות.

מנגד, מי שרוכש את ה-S או אפילו E קלאס בכלל לא יתעניין בכמה איכותית (או לא) ה-A כי היא לא בנצ׳מרק מבחינתו, הוא לרוב יסתכל על A ו-B קלאס כעל דגמי כניסה למותג עבור מי שלא רוצה או יכול לקנות ״מרצדס אמיתית״.

 

נקודה דה מעניינת היא שבניגוד לשנים קודמות שמרצדס מעין ״רדפה״ אחרי חטיבת M על ידי ייצור דגמי AMG פושרים מאוד, החברה החליטה ליצור שינוי עם ה-C63 בעת תכנונה והפכה את דגמי ה-AMG לחוד החנית על ידי כך שהתחילה לגרום לרכבים להראות כמו כאלה שנועדו לתת פייט גם מבחינה ויזואלית, גם מבחינת ביצועים ויכולת לספק פאן וגם מבחינה טכנולוגית כאשר העמיסה המון טכנולוגיה לרכבים ובאמת הפכה אותם לשפיץ של הנעל.

 

המכירות של דגמי AMG עלו מאז במאות אחוזים, יש חשיפה מאוד גבוהה ליכולות הרכבים ובכלל לכל קשת הדגמים של היצרן ועושה רושם שהמותג עושה חיל היום כמו שמעולם לא עשה ברמות כאלה.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכאן אנחנו חוזרים לשאלת השאלות.

האם הפגיעה באיכות (ולא שהרגשתי שה A אינה מכונית איכותית, למרות שישבתי בה רבע שעה בלבד) בדגמים הזולים אינה פוגעת במוניטין הדגמים היקרים ?

 

זו בהחלט שאלה ראויה והתלבטתי אם לכתוב גם משהו בנושא.

 

ובכל מקרה,

זו כנראה התשובה :) :

דוקא במקרה של מרצדס, קשה לי להאמין שכל רכב בעולם שהם ייצרו, מחפיר ככל שיהיה, לא יפגע להם בתדמית.

 

החברה מייצרת משאיות, אוטובוסים, משאיות חלוקה, ואנים, קרוואנים, רכבי משלוחים (ועוד כאלה שהם מוצר של חברה אחרת על מדבקה של מרצדס עליו) וברור לחלוטין לכל קהל הרוכשים של חטיבת הפאר שמדובר בחטיבה שונה לחלוטין.

 

עובדה שזה לא פגע עד היום.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיר, ברשותכם, את הדיון 2 וחצי עמודים אחורה.

 

אתם אומרים שמרצדס הלכו רחוק מדי עם ה-A ?

אז מה תגידו על BMW 1 בדגם הזול שמגיע עם טאסות?!?

 

כל היצרניות מנסות להרחיב את קהל היעד שלהן, אין ספק שזה בא על חשבון איכות אבל זה בסדר

כי אלו הלקוחות אשר אליהם היצרן פונה.

 

היבואנים בארץ פשוט לוקחים מחירים מופקעים לחלוטין!

 

במלחמה בין מרצדס ו-BMW, אני מתחבר יותר לקו החדש של הבימרים.

 

לאבא שלי יש 330 מהדור היוצא שהוחלפה עכשיו ב-328 לקצ'רי החדשה ולאחר שהוא עשה ראש בראש בינה לבין ה-C החדשה לא היה ספק בליבו אבל הוא לא ידע להגיד למה...

 

מודה שלא נהגתי ב-C וגם לא ישבתי בה אבל ה-328 בדגם המפואר מרשים ביותר ולכן מעניין אותי לדעת מה דעתם של אלו שכן נהגו גם בזו וגם בזו.

 

יצא לי לנהוג כמה פעמים על ה 328 החדשה בארה״ב וגם בה הרגשתי ״סתם״. האיכות רחוקה מלהיות מדהימה, היא לא מהנה במיוחד לנהיגה וסה״כ חוץ מכמה גימיקים נחמדים כמו תא מטען שנפתח בנפנוף של הרגל (קיים גם בפורד) ומערכת התצוגה העילית, אין בה שום דבר מיוחד. ה idrive די זוועה בתפעול. לוקח נצח שם להכניס יעד לנסיעה כמו במערכות ניווט מלפני 10 שנים בחברות השכרה. עיצוב תא הנוסעים די משעמם ולא נותן תחושת יוקרה מספקת. לדעתי אודי עברו אותם בנקודה הזאת וגם מרצדס ב C החדשה. סה״כ זה אחלה אוטו, אבל היא לא מרגישה משמעותית טובה יותר מהפיוז׳ן החדשה. מצד שני, גם המחיר שלהן בארה״ב דומה. אפילו סונטה ברמת אבזור גבוהה מתקרבת למחירים האלה.

ושאני לא אתחיל לכתוב מה דעתי על ה X3. בושה ל BMW.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא במקרה של מרצדס, קשה לי להאמין שכל רכב בעולם שהם ייצרו, מחפיר ככל שיהיה, לא יפגע להם בתדמית.

 

החברה מייצרת משאיות, אוטובוסים, משאיות חלוקה, ואנים, קרוואנים, רכבי משלוחים (ועוד כאלה שהם מוצר של חברה אחרת על מדבקה של מרצדס עליו) וברור לחלוטין לכל קהל הרוכשים של חטיבת הפאר שמדובר בחטיבה שונה לחלוטין.

 

עובדה שזה לא פגע עד היום.

גם המשאיות, האוטובוסים והמסחריות של מרצדס מבוצעים ברמה גבוהה מאד, ולא רק שאינן גורעות מיוקרתו של המותג, אלא דווקא מחזקות אותו.

דגמי ה E משמשים עשרות שנים כמוניות בכל רחבי העולם, ולמרות תדמית ה "טקסי" שדבקה בהם, זכו להצלחה מסחרית כמעט חסרת תקדים.

במקרים הללו, תדמית "סוס העבודה" דווקא סייעה להם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך שלנהג המשאית הממוצע, לנהוג במשאית מרצדס זה יופי של פינוק (אבל לא בפער כמו המעמד של מרצדס ברכבי הסלון).

 

זה עדיין לא יגרום לנהג ה S קלאס הממוצע להיות מדושן עונג מזה שאת האוטו שלו מייצרת חברת משאיות גם אם היא חברת המשאיות הטובות בעולם (והיא ממש לא).

 

ועדיין, אתה רואה שזה לא משפיע וזה בעיקר בגלל החוסן הכ"כ אדיר של המותג הזה שנקרא מרצדס.

 

דרך אגב, רק עכשיו עולה לי לראש שדיברנו במפגש על ה G קלאס ולא הזכרנו ולו במילה את היונימוג שאם ה G אגדי, אז היונימוג הוא לא פחות מאלוהי :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לא,

 

מי שרוכש A קלאס מצפה לקבל רכב איכותי יותר בהשוואה לרכבים של יצרנים אחרים בקטגוריה אך מצד שני זה אמור להיות מובן שהוא לא יקבל את אותה איכות ופאר של הסדרות הבכירות.

אני לא משוכנע (למען האמת שגם אינני בטוח לגמרי בטיעון שלי, אבל בוא נזרום עליו), בחור צעיר בא ורוכש את ה- A, נוסע ואז מגלה לתדהמתו שהמאזדה של השכן נותנת בערך את אותו הדבר ועולה הרבה פחות, אתה רוצה להגיד לי שזה יעשה לו חשק לעבור לדגמים הבכירים? יש סיכוי לא רע שהוא יחליט שמדובר במותג שמוערך יתר על המידה ואז כשהוא יתבגר הוא כבר לא ירכוש יותר מרצדס אלא משהו אחר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג כמה פעמים על ה 328 החדשה בארה״ב וגם בה הרגשתי ״סתם״. האיכות רחוקה מלהיות מדהימה, היא לא מהנה במיוחד לנהיגה וסה״כ חוץ מכמה גימיקים נחמדים כמו תא מטען שנפתח בנפנוף של הרגל (קיים גם בפורד) ומערכת התצוגה העילית, אין בה שום דבר מיוחד. ה idrive די זוועה בתפעול. לוקח נצח שם להכניס יעד לנסיעה כמו במערכות ניווט מלפני 10 שנים בחברות השכרה. עיצוב תא הנוסעים די משעמם ולא נותן תחושת יוקרה מספקת. לדעתי אודי עברו אותם בנקודה הזאת וגם מרצדס ב C החדשה. סה״כ זה אחלה אוטו, אבל היא לא מרגישה משמעותית טובה יותר מהפיוז׳ן החדשה. מצד שני, גם המחיר שלהן בארה״ב דומה. אפילו סונטה ברמת אבזור גבוהה מתקרבת למחירים האלה.

ושאני לא אתחיל לכתוב מה דעתי על ה X3. בושה ל BMW.

 

במוו אף פעם לא דגלו בעיצוב פנים ובעיקר לוח שעונים וקונסולה מרכזית עמוס ומצועצע. לדעתי אאודי זה בדיוק ההיפך. שנכנסתי ל A6

או Q7 או A5, ישר חשבתי על רכבים יפניים/קוריאניים שמנסים לחפות על המצב העגום של הרכב בעיצוב מצועצע שכולל שטויות ופרטים מיותרים בהחלט.

במרצדס לעומת זאת יש יותר כפתורים, פיצ׳רים ופרטים, אבל התחושה היא של משהו מכובד יותר, ובעיקר עיצוב יחסית שמרני וכבד יותר. לגבי האיכס 3 אין לי מה להגיד :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על התגובה המאוחרת אבל אני בעלים של A45 והביצועים טובים מאוד (לא כל כך מורגשים. אתה לא מרגיש שאתה נדבק לכסא כצפוי מ 360 סוסים ו 45.9 קג"מ). קאיימן S קיבלה בראש. מבחינת המראה החיצוני, אני מסכים שזה לא הרכב היפה ביותר שיכול להיות. בטח לא בסכום שהוא עולה אבל אני דווקא מרוצה מזה. מי שלא מבין במכוניות (רוב האנשים), לא מסתכל. מבחינת פנים, לא קניתי עם הרבה איבזור אבל יש תחושת יוקרה ללא ספק. אני מרוצה מאיך שהיא נראית מבפנים.

אני לא בא פה להגן על מרצדס ובטח שלא על ה A קלאס אבל ה A45 כבודה במקומו מונח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...