Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשאלו איך...אבל אני צריך חומר שיוכל לנקות את הקיא מהמושבים בספסל האחורי.

חשוב לציין שאין לי ניסיון בדייטלינג והמחיר שרוצים על לנקות את הרכב זה 500 שקל אז כך שאני מעדיף לעשות לבד.

למישהו יש הצעות לחומרים + איך משתמשים ?

תודה מראש חברים.

פורסם

לזה אני קורא ניקוי דייטלינג בטעם טוב.:lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לזה אני קורא ניקוי דייטלינג בטעם טוב.:lol:

תאמין לי חויה לא נעימה.

בכל מקרה יש לך הצעות לחומר טוב שיעשה עבודה טובה בלי להשאיר סימנים ?

פורסם
500 שקל?! הקיא על כל המושבים ברכב??

מאיפה אתה בארץ?

הוד השרון.

וזה רק ניקוי פנימי.

חברים עזבו רגע את העיניין הזה,יש לכם חומרים להציע לי ?

פורסם

אני לא רואה את התמונה טוב, אבל לא מזמן חתול שלי הקיא ברכב (הוא היה בתוך כלוב אבל הקיא החוצה). ניקתי עם מגבון כל עוד זה היה לח ואז apc מדולל של שופרסל ומטלית מיקרופייר פשוטה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

בכל מקרה הנושא כבר טופל,וגם הוענק לאוטו שטיפה במו ידיי,עם החומרים המתאימים.

תודה לכל מי שעזר.

פורסם

איך פתרת את זה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עוזר.

 

flick, שמח שנפתר.

איך ניקית בסופו של דבר?

קראתי לזה שהקיא ואמרתי לו שיבוא לנקות את זה,הבאתי לו מגבון ויאללה לעבודה.

:)

בכל מקרה קפצתי גם לאוטו דיפו ואמרתי שהפעם נשטוף את הרכב בפעם הראשונה עם חומרים מתאימים ולא סבון כלים :p

אז קניתי שמפו של אמריקן איגל + ווקס , מגבות לייבוש , סקיי , חומר לדשבורד , וכפפה של מיקרופיבר , ושתפתי בשיטה של ה 2 דליים,

וואלה התוצאה הייתה מפתיעה,לפחות בעיניי.

לצערי אין תמונות כי הייתי בשוונג ושכחתי :p .

פורסם

שמפו של אמריקן איגל זה לא חומר מתאים..את האוטו של אחמדינג'אד לא הייתי שוטף איתו. יש תרסיס של מגווירס ללא מים (תרסיס בצבע לבן) שעושה עבודה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...