Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 4C הגיעה לישראל


eran.yablonski
שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

lei1989 - המשלוח הראשון מכור כולו, וגם בעולם אין יותר מדי בעיות למכור את מכסת הייצור. כנראה כולם סתומים. תודה על ההארה.

 

לגבי האליז - הדורות הראשונים שהשתמשו במנוע טויוטה לא היו מוגדשים, אלא כללו מנוע סליקה as is. יכול להיות שממרומי גילך אתה לא זוכר, אפשרי בהחלט. לפני זה, אגב, היה מנוע K של רובר. כמו ב-MGF, אפילו לא VVC. אני מניח שגם זה לא מספיק טהור וטוב בשבילך. גם המתגים מפיז'ו 106 או 205 או מה שזה לא היה.

 

המחיר בעולם והמחיר פה זה בטח אותו מחיר לא? וכמה שלחו במשלוח הראשון שהכל נמכר 3? הם מצפים למכור פי 5 מזה השנה :roflmao:

 

שוב פעם הבנת הנקרא שלך ברמה ממש ירודה, ידעתי שתזכיר את האליס הישנה למרות שאני דיברתי על אליס S עם המנוע המוגדש ו220 כ"ס, דבר אחד אתה עדיין לא מבין, אפשר לקנות כמה אליס רגילות (חדשות) במחיר של הפיאט 4C או אליס S קלאברייסר (חדשה) ולהשאר עם הרבה עודף (בלי להזכיר את הרשימה הזאת של רכבים אקזוטיים ונדירים עדיפים) זה הופך את הרעיון של המנוע להרבה יותר נסבל.

אני לא מספיק זקן בשביל שתשייך אליי את צמד המילים "ממרומי גילך", אני גם לא צריך לזכור שום דבר וויקיפדיה זוכרת בשבילי ודרך אגב המנוע של אחת האליס הראשונות גם הופיע בטויוטה קורולה.

תכלס ברכב הזה אין שום בשורה חדשה, יש רכבים טובים ממנו ואפילו נדירים ממנו בפחות כסף.

עריכה אחרונה על ידי lei1989
Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 600
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז תמשיכו לבטל, ...

 

מיותר אלעד.

מדובר על דיון שאינו שונה במהותו במי יותר "שווה" יותר ולמי יש יופי טבעי או שזה ניתוח, אגב עלעול בדפי פלייבוי או מה שהולך היום...

משחקים ב"נדמה לי".

 

כולם היו מאמצים באהבה רבה את הממתק הזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

lei1989 - למקרה שלא הבנת, "ממרומי גילך" היה בציניות. אני וכל מי שמסתכל בכינוי שלך משערים שאתה לא זקן. גם מבינים שלברבר במוח זה לא לעשות. לרוב בשרשורים כאלה מי שפוסק שלא היה קונה בנימוקים מהסוג שלך לא באמת מהווה את קהל היעד. התמזל מזלי ומתוך המגיבים בשרשור אני יודע, פחות או יותר, מי בעל ממון מספיק לרכוש רכב מהסוג. תגובותיהם לרוב שפויות יותר. חלקם היו קונים, חלקם לא. אף אחד מהם לא מתלהם, כנראה את זה ממרומי גילך וניסיון חייך עוד לא הבנת

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם הבנת הנקרא שלך ברמה ממש ירודה, ידעתי שתזכיר את האליס הישנה למרות שאני דיברתי על אליס S עם המנוע המוגדש ו220 כ"ס

lei1989, רומן הזכיר את הלוטוס הישנות לפני שאתה כתבת את דעתך המלומדת על אליז S או כל דבר אחר. מצטער להרוס לך, אבל בעיית הבנת הנקרא היא דווקא לא אצלו. הערת ה-"דרך אגב" שלך רק מוכיחה שהוא צדק. גם חוסר היכולת להבין כתיבה סרקסטית.

 

אני לא כ"כ מבין את מהות התגובה המתלהמת שלך ("פיאט 4C, פיאט ג'ולייטה" ועוד). זה גורם לך להרגיש שאתה אחד שמבין? אחד שלא יעבדו עליו? שעלית פה על איזה סוד או משהו שאנשים אחרים לא מכירים או לא מבינים?

אני לא רוצה לנהל שוב ויכוח חסר טעם לגבי המשמעות של המותג, אז נניח ו"אלפא" זה מותג מת לחלוטין, וזו תווית. נניח ומחר גם מנהלי הקונצרן מחליטים לבטל אפילו את התווית, ומהיום יש רק פיאט. משנים את השם של הרכב באופן רשמי לפיאט 4C. למי אכפת? על מה זה משפיע בדיוק? על זה שאתה, lei1989, לא תקנה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כהרגלך, אתה הוזה דברים חסרי שחר.

 

 

 

אין חטיבה. יש CTO, שמרכז את פעילות התכנון תחת המותגים אלפא ומזארטי. כאמור, אין באלפא מה לאגד, אין שם לא פעילות, לא עובדים, לא בית חרושת ולא משרדים. אולי פעילות מכירות.

 

 

 

אלפא איננה בקשיים, כי החברה אלפא איננה כוללת יותר את פעילות התכנון והייצור של מכוניות אלפא.

המכירות של מותג אלפא בקונצרן פיאט בקשיים.

 

 

 

זה לא חשוב על איזו פלטפורמה ישבה ה-159, כי אני לא טענתי כלום על שיתוף פלטפורמות. ה-159 יוצרה במפעל ההיסטורי של אלפא רומיאו. היום מייצרים שם פנדה ואין יותר מפעל שהוא של אלפא רומיאו.

 

 

 

יש אסטרטגיית פיתוח של מכוניות חדשות, מבוססות הנעה אחורית, שמפותחות ע"י מהנדסים של פיאט עם קרייזלר, שייוצרו ע"י קרייזלר ופיאט. אין שום דיבור על הקמת מפעלים של אלפא ו/או הקמת מרכז הפיתוח הנפרד של אלפא מחדש, תחת חברת אלפא. החברה מתה. לא קיימת ואין בה פעילות תכנון וייצור.

 

 

 

אני מניח שאתה מגיע מתחום עיסוק שכל העולם העסקי זר לו, בגלל זה אתה כל כך מבולבל ולא מבדיל בין יצרן למותג.

אני עדיין מחכה לכתובת של מפעל ההרכבה של אלפא רומיאו ומרכז התכנון שלה. גם דוגמא למהנדס שעובד באלפא רומיאו יהיה נחמד.

 

אני רואה שקשה לך מאוד לבלוע את העובדה שהאוטו שלך תוכנן בפיאט, ע"י מהנדסים של פיאט, מיוצר במפעל של פיאט, והדבר היחיד שהוא אלפא בו זה הסמל.

 

נ.ב. הסיכוי היחיד של אלפא לחזור לייצר מכוניות זה אם Audi באמת ייקנו את המותג אלפא. כן, על זה דובר בשנה שעברה, ש-Audi ייקנו את המותג אלפא רומיאו, כי חוץ ממותג מדובר בחברה נטולת פעילות.

עבודה בהחלט מרשימה עשית כאן עם העובדות, שאלה שנותרת היא מהי בדיוק מטרתה. אני בעוונותי לא טרחתי לבדוק מי בדיוק מתכנן או מייצר את המכוניות האלו, גם "גאוות היחידה" של העובדים ( בניגוד אולי לזו של הקונים ) נראית לי מעט תלושה כאן מאיזה שהוא הקשר רלבנטי. במיוחד קצת נלעג לטעמי הנסיון הזה לכפות על אותם החברים שהאוטו הזה הוא כוס התה שלהם, את אותה הכרה בעובדה ה"מחרידה" שהאוטו שלהם אולי מתוכנן, מעוצב, אפילו מיוצר רחמנא ליצלן ע"י אנשים מפיאט. אפשר לחשוב שמהנדסים בפיאט, בניגוד לדור הזה של מהנדסי אלפא שעל העלמותו אתה מכריז בחגיגיות יתרה כאן, גמרו שתי שנות לימוד הנדסה בלבד וגם זה בהתכתבות, ואת הג'ולייטה או המיטו הם בעצם מתכננים בהפסקות הלימונצ'לו שבין תכנון עוד ורסיה אינסופית ל 500 לאיזה טנדר על בסיס הדובלו. אז, גם ואולי במיוחד אם אתה צודק, מסתבר שהאנשים האלו שעובדים בפיאט מבינים דבר או שניים במכוניות, עובדה שהצליחו להוציא מתחת ידם מכוניות לא לגמרי מחורבנות שכאלו, מין פיאטים שכאלו עם הסמל של אלפא לטעמך ואפילו אלו שנשארו עם הסמל של פיאט, בשביל המחיר הנמוך, הן די נחמדות.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבודה בהחלט מרשימה עשית כאן עם העובדות, שאלה שנותרת היא מהי בדיוק מטרתה.

 

אם היית קורא את הדיון מהתחלה היית מבין.

וזו לא עבודה. זה בדיוק חמש דקות גוגל + חמש דקות לכתוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלות לי לציבור ה"אלפיסטים" ולאלה שהתלהבו מהרכב:

בהנחה שהחלטת לרכוש את הרכב, האם היה משנה לך איזה סמל (אלפא או פיאט) הודבק אל הרכב?

האם סמל פיאט מוריד מהערך הנתפס (וכפועל יוצא מכך מהמחיר שהיית מוכן לשלם) של הרכב?

 

שואל ברצינות, באמת מעניין אותי להבין את הראש של האנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה מעולה, אבל תאורטית לחלוטין... אז זה לא באמת משנה. אין דילמה כזו.

 

אלפא מותג נחשק יותר ובשביל המסורת וההילה יש ערך כספי.

 

וזה לא המקרה הראשון שזה יקרה.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה לא מהנה יותר לנהיגה מלוטוס אליז, יקר ממנה ומצוייד בפחות (הטח בהשוואה למחיר). אז בעצם הדבר שהכי טוב ברכב הזה הוא....העיצוב? כי ככה הרכב נתפס אצלי- כיצירת אומנות שהיא אומנם נחמדה ויפה אבל לא באמת שימושית. סוג של ציור שתולים על הקיר ומתפעלים מהיופי שלו אבל לא באמת הרבה מעבר.

ולפני שאני רץ לתפוס מכסה מפני עדר האלפיסטים אני חייב לציין- שלפעמים זה בהחלט מספיק! אני אישית מת לפיג'ו RCZ שהיא גם לא ספורטיבית במיוחד וזה רק בגלל איך שהרכב נראה. אם רכב, או הציור כדוגמא מלמעלה, לוחץ על הנקודות הנכונות ועושה לי טוב- מה אכפת לי משאר הדברים? וזה בעצם למה אנחנו חובבי רכב לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורקי, סמל פיאט היה מוריד מהתמחור של הרכב מלכתחילה. לא יודע עד כמה זה היה מוריד מהנחשקות - ע"ע פיאט X1/9, או אפילו פיאט קופה (נסחרת במחירים גבוהים מאד ביחס לשנת הייצור שלה), אבל ברור שיש כוח למותג בעולם האמיתי.

 

ZX - מה גורם לך לחשוב ששימושיות הייתה שיקול בתכנון הרכב?

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZX, בואו לא נסחף. עדיין מדובר (לפי ביקורות כמובן) ברכב מהנה וטוב מאוד בקטגוריה שלו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב ששימושיות הייתה שיקול (אחרת היו שמים לו לפחות תא מטען קטנטן). אבל כשלוקחים כמה דברים בחשבון אז רואים ש: 1) הרכב אומנם מהנה אבל יש יותר מהנות ממנו בפחות כסף (וחלק אפילו בהרבה פחות). 2) פרט לעיצוב והא לא מציע שום דבר אחר- לא חווית נהיגה מיוחדת ולא שימושיות. ולכן הרכב הזה שווה ערך לסוג של תכשיט.

תכשיט יקר, ומהנה אומנם (לא טענתי שהוא לא מהנה בכלל. רק שהמתחרות שלו עדיפות בנושא זה), אבל תכשיט. ואולי רק בגלל זה, לדעתי, יש לו זכות קיום. אנחנו צריכים לרצות רכבים שהם יפים, רכבים שונים, רכבים שלוקחים את המיינסטרים, מקפלים וזורקים לפח כדי לצאת במשהו שונה. אני אוהב את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משעשע לפעמים לראות איך מנסים להתווכח באמצעות סיסמאות מופשטות (אלפא כיישות תאגידית כן קיימת, לא קיימת) או רציונליות פרופר (המתג מאונו, פתח האוורור מפז'ו 106) בעניין שהוא אינו מופשט או רציונלי מטבעו אלא רגשי ולעתים אפילו גחמתי.

 

אני (כדוגמא דמיונית) קונה את ה-4C לא כי זה השימוש הכי יעיל בממוני אלא כי בזין שלי לרכוש את הרכב הספציפי הזה. מחר אני יכול למכור אותו ולרכוש מזראטי, פיאט 500 טריבוטו וורסצ'ה, בובת מין מחוממת או כל חפץ שאבחר.

 

בדיוק כמו שאני (האמיתי) יכול לבנות מחדש רכב לא הגיוני בעליל ולשפוך עליו מעל 20 אלף ש"ח רק על קוסמטיקה, כי בזין שלי.

 

אז מי שבזין שלו שיקנה 4C, או יתעניין ויהנה ממנה מבחוץ, ומי שרוצה להתנצח שייקח את הבאגר שלו ויחפור במקומות בהן החפירה מועילה חוץ מאשר לשם עצמה.

 

במחילה ובכבוד רב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלות לי לציבור ה"אלפיסטים" ולאלה שהתלהבו מהרכב:

בהנחה שהחלטת לרכוש את הרכב, -- אין דבר כזה בהנחה לרכוש -- זה מעבר לרכישה כייף להסתכל בקווי הגוף והמוצר .

שואל ברצינות, באמת מעניין אותי להבין את הראש של האנשים.

 

בסוף שנות ה 70 גם טענו כי אבירי הג'דיי נעלמו מהעולם - אז טענו -

תמיד נשארת הרוח העיצובית המיוחדת - ראה אנשים בפורום שגדלו עם אלפא בילדות .

התנתקו מ אלפא אבל תמיד נשארת פינה קטנה בעין בלב , וכאשר עוברת אלפא בכביש המבט בורח לשם .

והיום כאשר הם יכולים - חוזרים וקונים את המותג לעצמם - אמוציה + מוצר מתאים כחבילה לצרכים שלך ברגע הנכון .

 

פיאט קופה בעיני היא אלפא ,,

יש את המושג - יש לה את זה - she's got it

זה נמדד בדבר הראשון שאתה רואה חש ומרגיש - בנתיים לאלפא יש את זה .

אם הם יאבדו את זה - ימים יגידו .

 

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלות לי לציבור ה"אלפיסטים" ולאלה שהתלהבו מהרכב:

בהנחה שהחלטת לרכוש את הרכב, האם היה משנה לך איזה סמל (אלפא או פיאט) הודבק אל הרכב?

האם סמל פיאט מוריד מהערך הנתפס (וכפועל יוצא מכך מהמחיר שהיית מוכן לשלם) של הרכב?

 

שואל ברצינות, באמת מעניין אותי להבין את הראש של האנשים.

 

אותה השאלה היה אפשר לשאול אותך.

שבאת לרכוש את הIS,היה משנה לך איזה סמל יש בפרונט,טויוטה או לקסוס?

הסמל של טויוטה מוריד מהערך של הרכב וכתוצאה מכך הסכום שהיית משלם על הרכב?.

אני משער שאני יודע את התשובה שלך,אבל זה באמת מעניין איך שלא יהיה.

עריכה אחרונה על ידי GUGY
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...