Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך ספריי לחידוש הפלסטיקה החיצונית שמתאים גם לחלקים כמו מגני בוץ ווישרים וגם לפלסטיקים מתחת למכסה המנוע.

חשוב לי שהחומר יחזיק כמה שיותר זמן ושהמשטח יהיה מבריק.

על איזה חומר אתם ממליצים עד 70 ש"ח?

פורסם
אני צריך ספריי לחידוש הפלסטיקה החיצונית שמתאים גם לחלקים כמו מגני בוץ ווישרים וגם לפלסטיקים מתחת למכסה המנוע.

חשוב לי שהחומר יחזיק כמה שיותר זמן ושהמשטח יהיה מבריק.

על איזה חומר אתם ממליצים עד 70 ש"ח?

 

 

בטווח המחירים שלך ישנם מספר אפשרויות.

 

Protectant For Rubber Vinyl & Plastic מבית Mothers -חומר חסכוני איכותי יבש למגע.



http://www.vixdetailing.co.il/Mothers-Protectant-For-Rubber-Vinyl-Plastic-1.html

 

Back To Black- Bumper & Trim-חידוש והגנה לפלסטיקה חיצונית בלבד,גם מבית Mothers .



http://www.vixdetailing.co.il/Mothers-Back-To-Black-Bumper-Trim.html



 

בתוספת של 10 שקלים למחיר המבוקש אפשר לעלות עוד יותר ברמת האיכות של המוצר ולרכוש את ה Revive Trim Gel מבית Auto Finesse-חברת פרימיום בריטית הידועה באיכות הגבוהה של מוצריה.

http://www.vixdetailing.co.il/Auto-Finesse-Revive-Trim-Gel-1.html

 

שלומי.

פורסם (נערך)

על איזה רכב מדובר? יש רכבים עם משטח גדול של פלסטיקה שחורה .(מסגרות,טמבונים ועוד)

אם זה המצב? הייתי בוחר משהו שיתאים לתקופה ארוכה. רוב התכשירים שאני מכיר מתאימים לכמה שבועות

אפילו אופטי בונד לא מחזיק הרבה זמן.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...