Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה למוכר שידע לצלם את הרכב בארץ לפני שלקח את הרכב להונגריה.

או שלקח איתו להונגריה את המי עדן - אתם יודעים, בשביל הנוסטלגיה :lol:

פורסם

פשוט צריך ללמוד שאין ארוחות בחינם.

ואם זה רכב שנמכר ב-70 אחוז מתחת למכירון תעבור למודעה הבאה!

אני חושב שמה שהחברים עם ההודעות היותר מתלהמות ניסו להגיד, הוא שעולם הרכב לא שונה מכל דבר אחר. אם אתה רואה הצעה לא הגיונית בעליל אל תתעסק עם זה!

פורסם

"דמיטרי" הוא בסה"כ קורבן ששלח תמונות של המסמכים הנ"ל לאנשים שמריצים את העוקץ

 

ככה זה מתחיל, קודם הם לכאורה מתעניינים ברכב ומבקשים תמונות עם כל הפרטים ואחרי זה משתמשים בתמונות הללו כדי לסחוט מקדמות מאנשים

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
androider, הפרטים שצירפת הם של מי?

של מוכר שלדעתך מנסה לעקוץ?

כן

פרטי המייל שממנו נשלחה ההודעה:

[TABLE=class: ajC, width: 0]

[TR=class: UszGxc ajv]

[TD=class: gG, colspan: 2, align: left]מאת‏:[/TD]

[TD=class: gL, colspan: 2]Logistics Innovation Limited‏

[/TR]

[/TABLE]

פורסם (נערך)

אכן כך זה נראה, הבחור שאת פרטיו פירסמת אכן מנסה למכור את הרכב הנ"ל, ובמחיר ריאלי של 83K.

וישנה המודעה אותה אתה ראית, ששם הוא מפורסם תמורת 32 אלף, באזור ירושלים.

 

כנראה שהם גנבו את זהותו.

 

עריכה:

 

לא יודע אם פעלתי נכון או לא, אבל יצרתי קשר עם דמיטרי "האמיתי", זה שמפרסם את ריכבו ב83,000 שקלים, וסיפרתי לו בקצרה על המתגלגל.

מקווה שיטפל בזה באמצעים העומדים לרשותו.

עריכה אחרונה על ידי yuraskor
פורסם
מעניין אם היית מרגיש אותו דבר אם היה מדובר באחותך שלא מכירה את עולם הרכב, או סבא או כל אדם תמים אחר.

אתה גם צופה ב"יצאת צדיק" ונקרע מצחוק כשתופרים אנשים על שטויות שהם לא מבינים בהם?

הודעה ילדותית ומיותרת.

 

הוא גם ניצל את הודעת ההמשך כדי להסיר כל ספק בעניין מידת הנחמדות שלו

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עברו יותר משנתיים והעוקץ חי ובועט ראיתי מודעה של טויוטה ביד 2 בחצי מחיר מהמחירון ואם אותו הקומבינה אני ידעתי לזהות שזה קומבינה ודיווחתי למשטרה.(לא שזה עניין אותם )בקיצור תיזהרו ממחירים מופרכים

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

נתקלתי ברכב במחיר מציאה ביד 2 ישראלי עם לוחית ישראלית.

כשיצרתי קשר עם הבעלים מסתבר שהוא יווני שירד מהארץ ובגלל עלויות של מכס ביוון הוא מעדיף למכור את הרכב במחיר הזה בישראל מאשר להכניס אותו ליוון.

התהליך שהציע לי האיש הוא שהוא ישלח לי את הרכב דרך חברת שליחויות MSC-Delivery כשאני צריך להפקיד לחברה הזו את הכסף על האוטו והם מחזיקים אותו בחשבון נאמנות ואז הרכב נשלח אליי שאני אוכל לעשות לו בדיקה במוסך ולהתרשם ואם אני מאשר הכסף עובר לאותו אדם מהחברה הזו והבעלות עוברת אליי.

העסקה מאוד מפתה אבל מעלה הרבה סימני שאלה.

האם מישהו התנסה בדבר כזה בעבר? אטלי אפילו מכיר את החברה של השליחויות הזו?

תודה מראש לעוזרים

 

לינק לאתר של החברה:

http://www.msc-delivery.com

פורסם

קודם כל חיפוש של השם שלהם בגוגל לא מעלה לינק לאתר, כלומר או שהם לא חברה גדולה או שהאתר חדש.

דבר שני בחיפוש של ה URL המלא אתה רואה את האתר, לחיצה על עותק שמור מראה שב 26/6 האתר עוד היה בבניה.

 

נמשיך, בחיפוש קצר נמצא האתר הבא:

https://www.scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=10&p=297105

 

כלומר המלל נעתק אחד לאחד מאתר http://www.mscau.net/ שבברור לא פעיל יותר לאחר שהתגלה כאתר מזויף.

 

אפשר להמשיך ולמצוא עוד הרבה רמזים לכך שזה עוקץ ברור, אבל בלי להיות מומחה לאינטרנט ובעזרת ההגיון הבריא (כמו שנאמר פה הרבה פעמים בשרשור) אין מתנות חינם.

טסלה 3 2022

פורסם
קודם כל חיפוש של השם שלהם בגוגל לא מעלה לינק לאתר, כלומר או שהם לא חברה גדולה או שהאתר חדש.

דבר שני בחיפוש של ה URL המלא אתה רואה את האתר, לחיצה על עותק שמור מראה שב 26/6 האתר עוד היה בבניה.

 

נמשיך, בחיפוש קצר נמצא האתר הבא:

https://www.scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=10&p=297105

 

כלומר המלל נעתק אחד לאחד מאתר http://www.mscau.net/ שבברור לא פעיל יותר לאחר שהתגלה כאתר מזויף.

 

אפשר להמשיך ולמצוא עוד הרבה רמזים לכך שזה עוקץ ברור, אבל בלי להיות מומחה לאינטרנט ובעזרת ההגיון הבריא (כמו שנאמר פה הרבה פעמים בשרשור) אין מתנות חינם.

 

מודה לך מאוד בשביל זה עשיתי בירורים אין עליך

פורסם

ממליץ לפנות למשטרה או לפחות ליד 2, חבל שמשהוא יפול בזה.

אתה יכול לשים את הלינק לרכב ביד 2?

 

דרך אגב, שם המנכל הוא Ioannis Zafirakis ניתן לראות שזהו שם של ספינת תובלה ענקית.

בנוסף יצרו לו דף linkin מזויף לעקיצה קודמת:

https://www.linkedin.com/in/ioannis-zafirakis-80aa0a2

 

אתה יכול לראות ששם הוא CEO של Diana Shipping Inc.

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...