Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעקצתי ב8 אלף שקל,צריך את עזרתכם


yahavz10
שימו לב! השרשור הזה בן 2793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

מלפני חודש בערך התחלתי לחפש אוטו ראשון בשבילי בתקציב בערך של 30 אלף(20 שחסכתי ועוד 10 מאבא ואמא),אני ואבא שלי חיפשנו ביד 2,WINWIN,לוח פוקוס,פשפשוק חיכינו למציאה,אוטו מהנה לנהיגה עם אחזקה סבירה ללא יותר מדי ידיים וקמ ושלא נראה שקרעו אותו,אבא שלי מצא בWINWIN , VW Golf tdi 2.0, שנת 2004 135 אלף ק"מ במחיר של 16,600שח, נשמע לנו כמו "המציאה",ניסינו להתקשר כל הזמן היה תפוס,אבא שלי החליט לשלוח מייל לבעל המודעה שאנחנו מעוניינים לקנות את האוטו,לאחר יום אבא שלי קיבל מייל חזרה מבחור בשם Tom Roberts,הבחור סיפר שהוא עבד 4-5 שנים בתור טכנאי בECI Telecom ושהוא חזר לבריטניה ולקח את הרכב שלו איתו חזרה לאנגליה,כמובן שהוא אמר שהרכב רשום במדינת ישראל וכל המסמכים הדרושים אצלו,הסיבה שהוא ציין למכירת הרכב זה שההגה של הרכב נמצא בצד שמאל והרי בבריטניה הוא צריך רכב עם הגה בצד ימין,עם המייל קיבלנו קישור לתמונות של הרכב http://postimg.org/gallery/700mgabg/

כמובן שהתמונות הדליקו אותי ואת אבא שלי וחשבנו שאנחנו עושים עסקה מצויינת.

תמיד היו לנו חששות ושאלות כמו למה הוא לא מכר את הרכב כבר בישראל,אם בכלל נוכל להעביר את הרכב לישראל,ואם הוא הביא את הרכב מחו"ל או שנקנה בישראל וכו' אך לצערנו לא שאלנו מספיק.

טום הוסיף תמונת פספורט שלו ושל בני משפחתו וביקש להחזיר לו תשובה אם אנחנו רציניים ויש לנו את הכסף וביקש שנחזיר לו תשובה באנגלית.

החזרנו לו תשובה מהר מאוד והדגשנו בפניו שזוהי פעם ראשונה שאנחנו מביאים רכב מחו"ל ואנחנו לא יודעים כיצד עובד התהליך בישראל,ושאנחנו רציניים ויש בידינו את הכסף,טום ענה לנו בתשובה שזוהי אינה בעיה מכיוון שהרכב כבר רשום בישראל ויש לו לוחיות ישראליות ואת כל המסמכים הדרושים והרכב בבריטניה רק 6 שבועות,הוא הפנה אותנו לחברת שילוחים בשם MTT LOG Logistics,ואמר שהוא שלח להם פניה ושהם יצרו איתנו קשר כבר לגבי כל התהליך,יום למחרת קיבלנו מייל מאותה חברה שאומרת שטום הוא לקוח קבוע שלהם והוא כבר שילם את כל העמלות הנוספות והשילוח ואין תשלום נוסף ושאלו אם ברצוננו להמשיך בתהליך,נציג של החברה סיפר קצת על החברה והוסיף את האתר שלהם וקישורים למסמכים "המאמתים" שזאת חברה אמיתית ובטוחה והמלצות למיניהן.

הסתכלנו באתר ובדקנו לראות והכל נראה אמיתי לגמרי ונכנסנו לקישורים של המסמכים וראינו כל מיני תעודות המאשרות שהחברה היא אמיתית,

כמובן שכל מייל של החברה היה מושקע ונראה אמיתי לגמרי שמות של נציגים,אזהרות למיניהם,חתימות,מה שהוסיף "להצגה".

החזרנו להם בתשובה אמנם עם ספקות מסוימות אבל הכל נראה לנו לגיטימי לגמרי וללא כל ידע בנושא שאנחנו רוצים להמשיך בתהליך הרכישה,החברה הסבירה שתהליך הרכישה הולך ככה:

החברה מקבלת את הרכב מבעל הרכב,בעל הרכב נותן יפויי כוח לנציג החברה להעברת בעלות,החברה בודקת את הרכב מכל בחינה ורושמת דו"ח על מצב הרכב ומעבירה לנו, אם אנחנו מעוניינים אנחנו מעבירים 50% מערך הרכב לחשבון החברה שזהו חשבון פיקדון בלבד,מרגע קבלת הכסף החברה מתחילה בשינוע הרכב לארץ ותהליך זה לוקח בין 14-15 ימי עבודה,הרכב מגיע לארץ עם נציג החברה והוא מגיע לכתובת שלנו,מרגע הגעת נציג אנחנו רשאים לתקופת מבחן של האוטו של 5 ימים,מרגע סיום תקופת המבחן אנו מחליטים אם לקנות את האוטו ואז אנחנו צריכים להעביר את 50% הנוספים מערך הרכב,או לא לקנות את האוטו ונציג החברה מחזיר את הרכב עימו לבעלים ללא תשלום נוסף.

כמובן שאמרנו שאנחנו רוצים להמשיך בתהליך קיבלנו חוזה מהחברה קראנו אותו בקפידה והכל נראה נורמלי לגמרי,חתמנו על החוזה.

כדי להמשיך החברה ציינה שאנחנו צריכים כעת להעביר את הכסף לחשבון החברה,החברה הוסיפה מסמך שבו מצויין כל דבר שסיכמנו עם המוכר,פרטי המוכר,הקונה והצד השלישי בעסקה-החברה,הפרטים שהחברה מעבירה-2 מפתחות לרכב,הרכב,ו4 צמיגים נוספים שהמוכר הוסיף,והסכום שצריך להעביר עם כל הפרטים של חשבון הבנק של החברה-8300 שח.

ידענו ברגע שמגיעים לכסף זה רציני וכבר לא צחוק ולא היינו שקטים ורצינו להסיר חששות,ביקשנו מטום עוד תעודות מזהות והוכחות למיניהם ואת מספר הרכב שעל הלוחיות הישראליות,בתגובה טום אמר שהוא בן אדם מכובד ואינו נוכל ורק רוצה למכור את הרכב שלו,כרגע הוא שוטר בבריטניה חברת השילוח המליצה לו לא לשלוח את מספר הרכב של הלוחיות והוסיף תמונה של תעודת שוטר בבריטניה ותעודת ביטוח חיים אירופאית,שלחנו מייל לחברה ואמרנו להם שאנחנו לא בטוחים לגבי העסקה ואנחנו חוששים ומבקשים את מספר הרכב של הרכב שעל הלוחות הישראליות,הם ענו שאפשר להתקשר אליהם לכל שאלה ושאם איננו רוצים לעשות את העסקה לפני התנאים שלהם אז איננו חייבים והוסיפו את המספר,והם אינם מעבירים יותר את מספר הרכב בשל תקריות לא טובות משנת 2013 .

התקשרתי למספר ובו ענה לי בחור שאל אותי את המספר הסידורי של ההזמנה שניתן לי שאלתי אותו מספר שאלות על מנת להיות בטוח לגבי השילוח והתהליך והוא ענה לי על הכל.

תמיד פחדנו שמרמים אותנו אבל לאט לאט זה נראה יותר אמיתי ובטוח,החלטנו לקחת את הסיכון ולנסות.

למחרת ב29.1 אבא שלי הוציא כסף מהחשבון שלי והלך לדואר,שלח דרך שירות Eurogiro שיש בדואר את הכסף לחשבון שנאמר לנו,בדואר אמרו שהתהליך יקח בערך 4-3 ימי עבודה.

ביום שלישי בערב 4.2 שלחנו הודעה לחברת השילוח לבדוק אם קיבלו את הכסף,כבר התחלתי לחשוש מאוד שרימו אותנו,ישר התחלתי לבדוק כל מסמך אפשרי שקיבלנו ולאט לאט ברגע שהסתכלתי בתעודות של טום ראיתי שהכל נערך בצורה מרושלת ולא האמנתי איך לא שמתי לב לזה לפני,התחלתי לחפש קצת באינטרנט בניסיון למצוא משהו ואפילו מצאתי את הפספורט של טום ברשת באתר גרמני שרימו מישהו בקשר לשכירות בדיוק אותו פספורט רק על שכל פעם יש את אותה תמונה של אותו איש רק בכל פעם שם אחר וחתימה אחרת על הפספורט,ניסיתי להיכנס לקישורים של המסמכים של החברה ושום קישור לא עבד,האתר של החברה מפנה פתאום לאתר של חברה אחרת וכל הקישורים האחרים לא עובדים.

למחרת בבוקר אבא שלי רץ לדואר לבטל את ההעברה,נאמר לו שהכסף כבר בחו"ל ושינסה למלא בקשת ביטול,כמובן שהוא מילא,התקשרנו למשטרה העבירו אותו למחלקת להב שענתה לנו פעם אחת ואמרה שתטפל בעניין ומאז לא עונה לנו,פשוט בדיחה.

כרגע הדבר היחידי שאני נעזר בו זה הבנק שביקשה מאיתנו החברה להעביר אליו את הכסף-Barclays בבריטניה,שאליהם התקשרתי למחלקת הונאות נאמר לי שמצאו את ההעברה ומטפלים במקרה וחסמו את החשבון שלו,ביקשו ממני לשלוח מייל עם כל הסיפור והפרטים וכך היה,כרגע אני מחכה לתשובה שלהם שאמרו לי שזה יקח 10 ימי עבודה מכיוון שהם בודקים את המקרה.

הוספתי את התמונות שקיבלתי שתוכלו לראות.

אני מפרסם את המקרה כי אני כבר לא יודע מה לעשות ולמי לפנות ומבקש את עזרתכם לכל מי שיכול לעזור,8אלף שקל שעבדתי קשה בשבילם והרווחתי ביושר הלכו לפח.

וגם על מנת שאחרים יוכלו לקרוא ומקווה שיעזור להם כדי שלא יפלו בפח כמוני.

ניסיתי לדייק כמה שיותר בפרטים והשתמשתי בזכרון שלי מקווה שלא פספסתי דבר.

 

זהו לדוגמה מסמך הבדיקה של החברה על הרכב:

 

inspection Volkswagen Golf 2.0 TDI 2004.jpg

תעודת ביטוח חיים האירופאית של טום:

DSC028832.jpg

תמונות של טום ומשפחתו:

DSC0288321.jpg

DSC297432.jpg

 

תעודת השוטר של טום:

DSC02873733.jpg

תעודת הפספורט של טום:

 

DSC028387332.jpg

לצערי לא יכלתי להעלות את החוזים שהם המושקעים והמשכנעים ביותר של החברה כיוון שהם קבצי PDF,אם מישהו אין לי בעיה לשלוח בפרטי.

 

אתר החברה:

http://www.mttlogistics.com/

קישורים למסמכים של החברה:

http://www.mttlogistics.com/our-company

http://www.mttlogistics.com/downloads/veritas.pdf

http://www.mttlogistics.com/downloads/vincotte.pdf

http://www.mttlogistics.com/downloads/iqnet.pdf

http://www.mttlogistics.com/downloads/BSIcertificate.pdf

http://www.mttlogistics.com/downloads/AEOcertificate.pdf

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני יודע איך לפעול בדיוק מול רשויות החוק ואם תצליח לקבל את כספך בחזרה.

אבל, כשדברים נראים כל כך טוב, יש מקום לחשד ולטעמי היו הרבה נורות אדומות בדרך.

חיפוש הפוך של התמונה עם התינוק מובילה לאדם בשם Paul Towler בכלל, בחלק מהתעודות זה נראה כאילו בוצעה עבודת פוטושופ לשינוי השם עליהם, ותמונות הרכב מזכירות יותר את הדור החמישי של גולף, מחיר המכירה הוא בערך רבע ממחיר המחירון וכו'.

 

אני מקווה בשבילך ששכר הלימוד בנושא זה יסתכם רק בטרחה סביב הנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער בשבילך.

אבל אתה יצאת דיי אדיוט, מותר לייבא רכב לארץ רק אם הינו עד שנתיים על הכביש או רכב אספנות מעל שלושים שנה.

כנראה שלא תזכה לראות את הכסף, להבא תלמד לקח אל תאמין לכל מיני סיפורים.

אם יש ספק, אין ספק...:-( , היו לך את כל הסיבות לחשוד שזאת תרמית.

מטעויות לומדים :idea:

קח את זה בקלות, תעבוד תחסוך שוב פעם תפנק את עצמך ברכב אחר.

מקרה מצער, בהצלחה בהמשך.:|

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת האמנת שזה הרכב שאתה קונה ב16K?

שולחים נציג לארץ עם "נסיעת מבחן" של 5 ימים? אפשרות לבטל בלי שום עמלה?

 

לא רוצה לזרות לך מלח על הפצעים, אבל תגיד, אתה אכלת את כל הוויטמינים בבוקר?

יש פה מספיק נורות אדומות כדי להאיר את כל תל אביב בלילה...

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם,לצערי לא הבחנתי בזמן התהליך בפוטושופ אין לי מושג איך,רק אחרי שמתי לב,כנראה מרוב הדחף לרכב,עכשיו באמת חיפשתי כמו שאמרת את השם Paul Towler,ומצאתי את התמונות שלו,איך מצאת את השם?

כרגע אבא שלי דיבר שוב עם הדואר והיא אמרה לו שמשכו את הכסף אבל מצד שני כשדיברתי עם נציג הלקוחות של הבנק Barclays נאמר לי שהם חסמו את החשבון ומצאו את ההעברה,אין לי מושג אם הם נתנו לו למשוך את הכסף או חסמו את האפשרות.

אשמח לכל קצה של מידע או עזרה שמישהו יכול לעזור

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הראתי לחבר, בשנייה הראשונה הוא אמר לי מזויף.

 

בביטוח חיים השם פרטי נראה מאוד מזויף, וגם ה''פס'' עליו הוא מזויף.

 

בשם משפחה רואים שזה נערך משום שהשם כתוב ב''זווית'' הוא לא נמצא בדיוק באמצע השורה, ניתן לראות אם מסתכלים טוב.

 

בנוסף לכך, לדעתו 2 התמונות של האנשים (אירוע ומשטרה) זה תמונות של אנשים שונים אך דומים, מדוע ? הסנטר נראה שונה.

 

בתעודת שוטר העריכה גרועה ברמות, ליד השם רואים ברך 3 פאקים של טשטוש, ולמעלה איפה שכתוב פוליס נמרח לו בטעות.

 

בתעודת פספורט הדבר היחיד שהוא ראה זה משהו ש''תוקן'' בחצים למטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת האמנת שזה הרכב שאתה קונה ב16K?

שולחים נציג לארץ עם "נסיעת מבחן" של 5 ימים? אפשרות לבטל בלי שום עמלה?

 

לא רוצה לזרות לך מלח על הפצעים, אבל תגיד, אתה אכלת את כל הוויטמינים בבוקר?

יש פה מספיק נורות אדומות כדי להאיר את כל תל אביב בלילה...

 

אתה צודק לגמרי ואין לי מושג איך באמת אכלתי את כל הבולשיט הזה,ברגע שהבנתי שזאת תרמית פשוט נסתכלתי על הכל שוב ולא האמנתי שקניתי את זה..

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת האמנת שזה הרכב שאתה קונה ב16K?

שולחים נציג לארץ עם "נסיעת מבחן" של 5 ימים? אפשרות לבטל בלי שום עמלה?

 

לא רוצה לזרות לך מלח על הפצעים, אבל תגיד, אתה אכלת את כל הוויטמינים בבוקר?

יש פה מספיק נורות אדומות כדי להאיר את כל תל אביב בלילה...

 

בהתחלה כשקראתי זה נראה לי שהם ניסו להתייחס לכל הנקודות החשודות, תצלומים, מספרים שמות, תעודות...

 

עכשיו כשאתם אומרים יותר במדויק ויודעים על מה להסתכל, אז אני שם לב.

 

רכב כזה ב16 אלף ש''ח ?!

 

נראה רכב אזור 2009, משופר, מגיע עם נציג לארץ, אפשרות לביטול עסקה ככה, נורות אדומות...:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפוש פשוט בגוגל תמונות, על התעודת שוטר שלו

 

[ATTACH=CONFIG]369735[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]369734[/ATTACH]

 

העריכה בתעודת שוטר, נראית מאוד בולטת לעין.

 

מקווה בשבילך שתצליח לבטל את העסקה

 

אני מחפש ואני לא מוצא...

 

אשמח אם תשים לינק, מעניין לקרוא על מקרים נוספים של אנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שהנחנו שאם הרכב באמת לא אמיתי ועובדים עלינו,יש חוזה ונוכל לתבוע את החברה,כי כל הממצאים של החברה נראו מאוד אמיתיים,אך לצערנו אין באמת חברה ואין את מי לתבוע,קבצי הPDF היו מאוד משכנעים ונראו אמיתיים מאוד.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער בשבילך.

אבל אתה יצאת דיי אדיוט, מותר לייבא רכב לארץ רק אם הינו עד שנתיים על הכביש או רכב אספנות מעל שלושים שנה.

 

שניה לפני שקוראים לחבר פורום אידיוט, מומלץ לקרוא היטב את הפוסט שלו ולהבין שחלק מהתרמית היא שהרכב הוא רכב ישראלי עם מספרים ישראלים שרק יצא לאנגליה ויכול לשוב לישראל בכל שלב בחייו שיחפוץ ללא מגבלות "יבוא אישי".

 

 

יש פה מספיק נורות אדומות כדי להאיר את כל תל אביב בלילה...

 

ככל הזכור לי, הנורות האדומות משמשות להארת פריז.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...