Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין טעם לפנות למשטרה, כבר בוצעו פניות ולא נראה שהם מתעסקים בזה (מאוד מקווה שאני טועה)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

העוקץ ממשיך...

 

1.png

2.png

 

והנה המייל:

 

שלום,

תודה לך על תשובתך.

מכונית עדיין למכירה.

המחיר הוא 37,000 ₪ . המכונית משנת 2010 , ועשתה רק 105.000 קילומטר.

מכונית היא בדיוק כמו שאתה רואה בתמונות, בלי בעיות, ואף פעם לא הייתה לה תאונה. אני עבדתי בישראל, שם קניתי אותה. לכן המכונית רשומה בישראל. יש לה לוחיות רישוי ישראליות ומסמכים ישראלים. עכשיו אני שוב ביוון, ולרשום את הרכב כאן עולה יותר מדי כסף. עלות רישום הרכב כאן גבוהה מאד כי הניירת שלו ישראלית. לכן החלטתי למכור אותו בישראל.

אני מקווה שאתה מבין אותי. אני מתנצל אם הטקסט הזה מכיל שגיאות כתיב. הוא תורגם מאנגלית. ני מעדיף שתעונה לי באנגלית במידת האפשר.

שיהיה לך יום נעים!

 

 

 

זו התגובה שהוא קיבל:

 

thief!

fraudulent!

crook!

harp!

Your place is in hell!

 

 

 

טוב שיש קארספורום...

עריכה אחרונה על ידי TDI
  • אהבתי 1
פורסם

יש גם טלפון , ניסית להתקשר ?

וזה שבמודעה כתוב רכב סטיישן ובתמונה מופיעה גרסת הסדאן לא מדליק נורות אדומות ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
יש גם טלפון , ניסית להתקשר ?

וזה שבמודעה כתוב רכב סטיישן ובתמונה מופיעה גרסת הסדאן לא מדליק נורות אדומות ?

כן. טלפון אחד מנותק, ובשני אין מענה...

גם התמונה זהה בשתי המודעות.

רק מוזר גם שהם לא רשמו דיזל, כמו שהם עושים בד"כ...

פורסם

תשלח את זה לאימייל האדום של YNET

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

זה ממשיך,

לא הצלחתי לעשות קישור,

אבל מתפרסמת עכשיו מודעה על מיצובישי לנסר 2011 88k ב 24000 ש''ח,

הוא לא עונה בטלפון ובמייל קיבלתי את אותה תשובה,

 

שלום,

 

תודה לך על תשובתך. מכונית עדיין למכירה. המחיר הוא 24.000 ₪ . המכונית משנת 2011 , ועשתה רק 88.000 קילומטר. מכונית היא בדיוק כמו שאתה רואה בתמונות, בלי בעיות, ואף פעם לא הייתה לה תאונה. אני עבדתי בישראל, שם קניתי אותה. לכן המכונית רשומה בישראל. יש לה לוחיות רישוי ישראליות ומסמכים ישראלים. עכשיו אני שוב ביוון, ולרשום את הרכב כאן עולה יותר מדי כסף. עלות רישום הרכב כאן גבוהה מאד כי הניירת שלו ישראלית. לכן החלטתי למכור אותו בישראל.

אני מקווה שאתה מבין אותי. אני מתנצל אם הטקסט הזה מכיל שגיאות כתיב. הוא תורגם מאנגלית. ני מעדיף שתעונה לי באנגלית במידת האפשר.

 

תודה רבה לך על תשובתך. שיהיה לך יום נעים!

 

 

 

 

למה לא עושים עם זה משהו, אני בטוח שיש אנשים תמימים שנופלים אחרת הוא לא היה ממשיך עם זה.

עכשיו אני נזכר שביום שישי הוא כן ענה לטלפון, ומלמל כמה משפטים חסרי קשר וניתק הוא היה נשמע ערבי אולי הם כן יושבים בארץ ויותר פשוט לתפוס אותם?

הבנתי גם מכמה תגובות בשרשור שזה שניסה לבקש תעודות כדי לקנות היה נשמע ערבי שדיבר עברית.

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

לדעתי, יש בסיס לחשוב ולחשוד בכך שלפחות חלק מהרמאים יושבים בארץ. נראה, שהם קצת מכירים את השוק בארץ, מבינים מה אמור למשוך את הקונה, כל העיניין של מספרי טלפון של המוסדות למיניהם... הסיפור של צמיגי חורף סתאם לשימוש גם במדינות אירופה. הסיפור כנראה אוניברסאלי ומופץ לכל העולם, אבל בטוח יש "נציג" מקומי.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

אולי אפשר לעקוץ אותו בחזרה באיזה שהיא תואנה, ולהוציא ממנו כסף...

רק ככה הוא ינסה את מזלו בארץ אחרת.

 

Sent from my CW-Vi7 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...