Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה מה שהוא רשם

Sorry for the late reply, i had some hell days, i barely had time to sleep.

 

 

I still have the car for sale and is exactly as you see in the pictures, perfect working, everything works on it, no mechanical problems.

Unfortunately now I'm back home in Greece and the car is with me. I tried to register the car in Greece, but because the car have Israeli documents excessive fees discourage me.

 

 

So i need to sell it back to Israel and if you are still interested I can send it to your address by shipping company from where you can pick it up for a test-drive and inspection, no extra fees. The shipping taxes are included in the price. Estimate delivery time is 2-3 working days so you can have this car before the end of the next week.The transport company will make the name transfer on the ownership documents also as I will give them a power of attorney to do so. This company also handles the payment procedure and allow you to test the car before i receive the money.

 

 

I will appreciate your response as soon as possible and I'll explain how we can conclude the transaction.

 

מדובר על רכב מסוג פיג'ו 407 2008 יד 1 עם ק"מ מעט גבוהה בסביר 145 אלף והוא רוצה 12 אלף

 

בכל מקרה לא התכוונתי להעביר כסף לפני שאני רואה את האוטו ואשמח אם מישהו יתן לי קישור לשרשור הזה

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם (נערך)

יש לי עוד רעיון אם אתה ממש אוהב הרפתקאות: בקש לשלם רק בכרטיס אשראי. תבהיר לו מראש שלא תהיה העברה בנקאית . אפילו תוסיף לו עמלת סליקה . אם יתפתה אז חברות האשראי אולי ירדפו אחריו. נוסח המכתב זהה ומוכר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)
הנה הכתבה המפרטת את העוקץ

 

נתק קשר מיידית ואל תציע שום הצעות - וכמובן אל תעביר כסף.

ברור שלא העביר שקל, אני ארד מי זה וזהו, מה לעשות.

 

ואחרי חיפוש ארוך מצאתי גם את זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?518441-%D7%A0%D7%A2%D7%A7%D7%A6%D7%AA%D7%99-%D7%918-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%AA-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%AA%D7%9B%D7%9D

דומה לסיפור שלי גם הרכב הנ"ל היה נראה מעולה בתמונה אבל היה לו מספרי רישוי מסויימת 64 לאדם יש לו חתימה במייל של ד"ר אלכסנדר משהו רופא שיניים ויש לו גם אתר.

 

אני אציין שגם ביום שישי שעבר ראיתי לפתע מודעה ביד 2 של אופל אסטרה 2008 יד 2 58 אלף ק"מ ב19 אלף בלבד! בתמונה הופיעה רכב שחור ונוצץ ללא מספרים ונראה כאילו צולם בחו"ל ידעתי שזאת בטח תמונה להמחשה.

במקרה ראיתי את המודעה באותו רגע

ניסיתי לתקשר מספר פעמים והבעלים לא ענה כלל והפעם לא שלחתי מייל והמודעה נעלמה אחרי פחות מ24 שעות.

האמת שאם אני רואה רכב במחיר "מפתה" אני ישר חושב שיש לו בעיה מכנית ברוב המקרים זה משתלם לי כי אבא שלי מוסכניק

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

למה אתה מתעקש. מדובר בעקצץ המוכר לחברי הפורום כבר שנה-שנתיים.

 

אפילו אורן ממן עדיף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ת'כלס, מה ש sperial רשם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אפילו אתר יד 2 הוסיף Pop up בכל חיפוש - "יש להזהר מעסקאות בהן מועורבים כלי רכב שנמצאים בחו"ל!"

 

 

פורסם

 

אפילו אורן ממן עדיף.

 

גדול, לעומתם אורן ממן יוצא טוב. תחשוב כמו הוא הוא משקיע בשביל לעקוץ בקטנה.

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)
למה אתה מתעקש. מדובר בעקצץ המוכר לחברי הפורום כבר שנה-שנתיים.

 

אפילו אורן ממן עדיף.

לא מתעקש, תקרא מה רשמתי שירדתי מיזה

וגם ככה לא הייתי שולח לו כסף לפני שאני רואה אוטו.

 

ולידע כללית קראתי באחת התגובות על אותו בחור עם הפיג'ו (רופא שיניים מיוון) שהציע למישהו גם סובארו אז ברור שזה רמות, אני לא מבין למה לא עוצרים אותם

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

בדף הראשון, רק פתחתי את התמונה השנייה כבר זיהיתי שהיא ערוכה בצורה הגרועה ביותר

אפילו ב paint brush ניתן לעשות את זה. איך נפלת בכזה פח?

פורסם

אני לא מבין דבר אחד, למה לא עוקבים אחרי הכסף?

הנעקצים העבירו כסף לחו"ל, אמור להיות פרטים של בעל החשבון שאליו הועברו הכספים לא?

אולי הבנק באנגליה (או בכל מקום שהוא) מעלים עין כי מדובר באזרחים ממדינה שונה, אולי כדאי לפנות לחוקר/עו"ד/אזרח בבריטניה ולבקש שיגישו תלונה ויתנו את פרטי הבנק.... אולי אם תפתחו קבוצה של כל אלו שנעקצו, ההוצאות במידה ויהיו יהיו זעומות.

פורסם

שני דברים: הייתה לי 407 שנת 2005. לאנשים שאני מאחל דבר יותר גרוע מסרטן אני מאחל לקנות את הרכב הזה!

דבר שני, אין שום הגיון שרישום של הרכב זול יותר (ועוד משמעותית) משליחה שלו לארץ.

עוד לפני הסיוע של חברי הפורום, הייתי חושד.

ואחרי הסיוע, יוצר קשר עם האתר ועם המשטרה.

בהצלחה.

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם , אני מעוניין לקנות רכב מבנאדם שעבר מחול לארץ לצורך עבודה, ולפני כמה שנים וייבא את הרכב שלו שהיה בחול (גרמניה) לארץ יחד איתו , עכשיו לפני כחודש הבחור עזב את הארץ וחזר לארץ שלו וייבא את הרכב שלו בחזרה לגרמניה שם ביקשו ממנו מיסים גבוהים מאוד (לטענתו) , והוא החליט להחזיר את הרכב לישראל ומכור אותו בארץ במחיר טוב , השאלה שלי האם הוא ישלם מיסים פה בחזרה ? או רק את דמי המשלוח של האונייה ?

בכל מקרה ממני הוא ביקש את המחיר שלו הרכב בלבד ..

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

×
×
  • תוכן חדש...