Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם המודעה הזאת היא עם חצי מחיר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קולגה כמעט נפל בפח עם פירסום על ג'יפ גרנד צ'רוקי 4.7 ל'.

זיהה את התמונה כך שמדובר על אותו רמאי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בהונאות מסוג זה תמיד יש פיתוי בדמות רווח קל. אל תאמינו ואל תחפשו רווח קל ולא תהיו קורבן קל.

פורסם
האנגלית שלו כל כך גרועה, ממש קשה להאמין שהוא מצליח להפיל מישהו בפח.

זה ממש ברמה של מכתבי העוקץ הניגריים. "I am an african princess ..."

 

בעוקץ הניגרי (ואולי גם כאן) האנגלית גרועה בדיוק בשביל לעניין רק את התמימים ביותר, ולא לבזבז זמן עם החשדנים

http://www.haaretz.co.il/captain/net/1.1736432

פורסם

עוד טעות ענקית שאתה עומד לעשות, והיא לרכוש רכב לפני הגיוס. אתה עומד להפסיד הרבה יותר מ 8 אלף האלה על תחזוקה ותיקונים וביטוחים. אתה לא רציני... אולי זה אות משמיים שלא תקנה רכב. אומנם איבדת 8 אלף, אבל אם היית רוכש, היית פושט את הרגל. אתה עוד ילדון, לך תלך לסרט, תקנה חולצה מגניבה מהכסף שאספת, תסכ לאיזה פסטיבל, מה אתה מכניס את עצמך לקניית רכב ועוד גרמני בסכום שהאמת לא נמוך בכלל יחסית לנער ונהג חדש

פורסם

בימים האלה ממש מנסים לעשות לי אותו דבר עם אותו סיפור בדיוק.

 

הקטע הוא שעל המיילים חתום בחור שהצלחתי לזהות אותו ולמצוא אותו בפייסבוק. באמת יש לו את הרכב הזה (ראיתי תמונות ופוסטים על ניסיון למכור). האם לדעתכם גנבו את הזהות שלו (באמת כתובת המייל שנשלח לא זהה לשם של החתום עליו)?

פורסם (נערך)

http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,4457930.aspx?utm_source=ynet_hp-

expose&utm_medium=component&utm_campaign=ongoing&Ref=a_ynet_hp

 

הבחור (החבר'ה) לא מפסיק להפציף והנה עוד מודעה שלו את האמת התקשרתי ורציתי להכנס בו אבל הוא לא עונה.

חבל!!!

עריכה אחרונה על ידי נועם חבה
טעות
פורסם

תקרא את השרשור בעיון ותבין למה הוא "לא עונה". לדעתי זה בכלל בוט מתוחכם ולא בן אנוש שעומד מאחורי העסק.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חברים,

בוודאות לא מדובר בבוט.

גם אני חווה את ההונאה הזו בימים האחרונים, רק מצד קצת שונה...

בזכות "אריג" (בחור נחמד בשם ארי ), שהגיב כאן למעלה, עלינו על זה יחד.

מישהו קיבל ממני תמונה של מסמכי הרכב שלי בהתכתבות במייל, בטענה שהוא עולה לארץ בעוד כשבוע מטורקיה ומעוניין לרכוש את הרכב הזה שהוא כל כך אוהב.

כמו טום שלנו, גם הבחור הטורקי בעל אנגלית קלוקלת.

איך זה מתקשר לסיפור שלנו? היום ארי התקשר אליי על מנת לברר פרטים על הרכב שלי שמוצע למכירה, ותוך כדי השיחה מגלה שאני לא הבנאדם שהתכתב איתו במייל בימים האחרונים.

אותו "טורקי", משתמש בפרטי הזהות שלי והתמונות ששלחתי לו על מנת למכור את הרכב ב25 אלף שח ( במקום ב42 ). על מנת להונות אנשים תמימים אחרים. הוא משתמש בזהות המלאה שלי, רק עם מספר טלפון שמוביל לפקס ועם מייל שונה.

אה והסיפור שלו? הוא בחור אנגלי שעבר לאנגליה לפני שבועיים ומוכר את הרכב בגלל מיקום ההגה...נשמע מוכר?

 

מחר בבוקר אני מתייצב בתחנת משטרת אשדוד על מנת להתלונן...

פורסם

זה מזכיר לי שלפני פחות משנה מכרתי את הסקודה סופרב 2010 שלי. מישהו התקשר ובלי לשאול הרבה פרטים בקש דבר ראשון שאשלח לו את רשיון הרכב בפקס או בסריקה כדי שיוכל לברר פרטים על הרכב.

אני מסוג האנשים שלא שולח שום דבר שיש בו מספרים (חוץ מלוח הכפל) אבל זכור לי שהשיחה היתה תמוהה במיוחד מבחינתי.

אם זה כך, הרי שממש פשוט להם לארגן רשיונות רכב לאור אלפי או עשרות אלפי המכוניות המפורסמים בלוחות ואלה שיתפתו ו/או לא יחשדו בהעברת תמונה של רשיון הרכב. הזוי ועצוב.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

נשמע שההונאה הזאת מתרחבת גם מצד המוכר ויותר גרוע מצד הקונה...

מה נסגר בסוף עם הסיפור?

אני לא הייתי בונה על המשטרה שתעשה משהו אלא אם כן אתה סלב או סלב סוג זין יוצא חרא-ליטי.

 

אגב - כדאי לטשטש את תמונות התינוקות

גם הבחור הזה כנראה נפל קורבן ומשתמשים בתמונות ובמסמכים שלו להונאה

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון שרשור,

 

גם את אח שלי ניסו לעקוץ (או שאנחנו מפספסים את עסקת המאה). מדובר בניסאן פאת'פיינדר הזאת.

לאחר פניה אליו הוא שלח את ההודעות שצירפתי כתמונה, שוב אותו סיפור מוכר של עזבתי לחו"ל וכעת אני רוצה למכור את הרכב חזרה לישראל כי אני לא מצליח למכור אותו פה...

 

היזהרו והזהירוpath.jpg

בשיפוצים

פורסם

נראה לי מצאתי בעצמי שתי מודעות של הליצנים האלה:

רק כדי להבהיר את המצב,המחירון של שני הרכבים האלה עומד על בערך 230-250 אלף ש''ח.

והתמונות ממש לא מהארץ.

1לכידה.jpgלכידה.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...