Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתנצל על ההקפצה,

פרסמתי את הרכב שלי למכירה ושלחו לי שלחו הודעה מבחור בשם "

philliphunton""

.

 

זו לשון ההודעה:

 

שלום,

תודה על תשובה. השם שלי הוא Phillip Hunton. אני מאוד מעוניין לקנות את המכונית שלך. סליחה על עברית שלי, אני משתמש בתכנית תרגום. זו הסיבה שאני לא קראתי לך. אני מדבר אנגלית. אני צריך מכונית כדי להשתמש בו בישראל. אני מבריטניה ואעבור לישראל בשבוע הבא עם העבודה שלי, אז אני צריך מכונית ישראלית, ברישיון, מסמכים במטרה, מוכנה לנהוג בה. בבקשה תגיד לי המחיר האחרון, אני אעריך אם תשלח לי תמונה של מסמך רישיון רכב. חשוב לבדוק לפני שהגעתי. היה לי ניסיון רע עם מכונית אחרת לפני .... כמו כן, מספר הקילומטרים ופרטים נוספים. אני אדם רציני, יש להם כסף מזומן ומוכן לבוא ולקחת אותו בשבוע הבא. רק צריך להקים את כל הדברים לפני. צירפתי עותק של הדרכון שלי. תודה! מחכה לתשובתך. בברכה!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז גם אליי הגיעו.

מעכשיו פשוט לא עונה לו.

פורסם

צריך להעביר את הנתונים ליד2.

 

אם הם יעשו משהוא, מצויין!

 

אם הם ידעו מהנוכלות שמתרחשת להם באתר ולא יעשו כלום, בהחלט אפשר לתבוע אותם במקרה של נזק כמו במקרה של פותח השרשור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הודעה שקבלתי באמצעות חדשות בזמן אמת בפיסבוק/ווצאפ.

 

 

מבזקי חדשות בזמן אמת: שימו לב ושתפו - עוקץ והונאה באמצעות מכירת רכבים פיקטיבית באתר 'יד 2' -

מהמשטרה נמסר כעת כי מדובר בחשודים שמציעים את רכבם למכירה וטוענים כי מקום מושבם הוא בחו״ל.

הם מבקשים לבצע את העסקה באמצעות דואר אלקטרוני והכסף מועבר באמצעות העברה בנקאית לחו״ל, אולם מתברר כי לאחר שהקונים מעבירים את מיטב כספם לחו"ל, החשודים אינם מספקים את הרכב וגוזלים את כספם. ל'חדשות בזמן אמת' נמסר כי בעקבות מספר תלונות נפתחה חקירה במחלקת הונאה מחוז תל אביב בשיתוף אתר 'יד 2' ומשטרת מחוז ת"א פונה לציבור הרחב ומסבה את תשומת הלב לשיטה עבריינית זו, ומבקשת לגלות ערנות ולפנות למשטרה בעניין זה.

מומלץ להעביר הלאה

_________________________________

פורסם

דוברת מחוז תל אביב: במהלך התקופה האחרונה התקבלו מס׳ תלונות אודות עוקץ והונאה בעת מכירת רכבים פרטיים באתר יד 2.

 

מדובר בחשודים אשר מציעים את רכבם למכירה וטוענים כי מקום מושבם הוא בחו״ל, ומבקשים לבצע את העיסקה באמצעות דואר אלקטרוני והכסף מועבר באמצעות העברה בנקאית לחו״ל, אולם עולה בעת שהקורבנות מעבירים את מיטב כספם לחו״ל הרי שהחשודים אינם מספקים את הרכב וגוזלים את כספם.

 

לאור התלונות נפתחה חקירה אשר מנוהלת בהונאה מחוז ת״א בשיתוף אתר יד 2

 

משטרת מחוז ת״א פונה לציבור הרחב ומסבה את תשומת הלב לשיטה עברינית זו ומבקשת לגלות ערנות ולפנות למשטרה בעיניין זה.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
מתנצל על ההקפצה,

פרסמתי את הרכב שלי למכירה ושלחו לי שלחו הודעה מבחור בשם "

philliphunton""

.

 

זו לשון ההודעה:

 

שלום,

תודה על תשובה. השם שלי הוא Phillip Hunton. אני מאוד מעוניין לקנות את המכונית שלך. סליחה על עברית שלי, אני משתמש בתכנית תרגום. זו הסיבה שאני לא קראתי לך. אני מדבר אנגלית. אני צריך מכונית כדי להשתמש בו בישראל. אני מבריטניה ואעבור לישראל בשבוע הבא עם העבודה שלי, אז אני צריך מכונית ישראלית, ברישיון, מסמכים במטרה, מוכנה לנהוג בה. בבקשה תגיד לי המחיר האחרון, אני אעריך אם תשלח לי תמונה של מסמך רישיון רכב. חשוב לבדוק לפני שהגעתי. היה לי ניסיון רע עם מכונית אחרת לפני .... כמו כן, מספר הקילומטרים ופרטים נוספים. אני אדם רציני, יש להם כסף מזומן ומוכן לבוא ולקחת אותו בשבוע הבא. רק צריך להקים את כל הדברים לפני. צירפתי עותק של הדרכון שלי. תודה! מחכה לתשובתך. בברכה!

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז גם אליי הגיעו.

מעכשיו פשוט לא עונה לו.

 

למה לא - מה אכפת לך מי משלם - כל עוד משלמים..

בריאות לכולם!

פורסם

המודעה עברה גם לרכבים קצת יותר יקרים - גרנד צ'ירוקי.. אותי כמעט עקצו אבל היה לי שכל לבדוק את האתר שלהם לעומק ואז גיליתי שהכל מזויף.

בריאות לכולם!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שגיא השתכנע והעביר את התשלום, כ-14 אלף יורו

ואוו, מה לעזעזל הוא חשב לעצמו להעביר סכומים כאלה ללא ערבויות כלל?!

פורסם (נערך)
דוברת מחוז תל אביב: במהלך התקופה האחרונה התקבלו מס׳ תלונות אודות עוקץ והונאה בעת מכירת רכבים פרטיים באתר יד 2.

 

מדובר בחשודים אשר מציעים את רכבם למכירה וטוענים כי מקום מושבם הוא בחו״ל, ומבקשים לבצע את העיסקה באמצעות דואר אלקטרוני והכסף מועבר באמצעות העברה בנקאית לחו״ל, אולם עולה בעת שהקורבנות מעבירים את מיטב כספם לחו״ל הרי שהחשודים אינם מספקים את הרכב וגוזלים את כספם.

 

לאור התלונות נפתחה חקירה אשר מנוהלת בהונאה מחוז ת״א בשיתוף אתר יד 2

 

משטרת מחוז ת״א פונה לציבור הרחב ומסבה את תשומת הלב לשיטה עברינית זו ומבקשת לגלות ערנות ולפנות למשטרה בעיניין זה.

 

את חוקרי המשטרה זה לא מעניין. בכלל. לפי דיווח שקיבלתי מחבר שנתקל בנוכל. פרטים בהמשך הודעתי.

 

מתנצל על ההקפצה,

פרסמתי את הרכב שלי למכירה ושלחו לי שלחו הודעה מבחור בשם "

philliphunton""



זו לשון ההודעה:

שלום,

תודה על תשובה. השם שלי הוא Phillip Hunton. אני מאוד מעוניין לקנות את המכונית שלך. סליחה על עברית שלי, אני משתמש בתכנית תרגום. זו הסיבה שאני לא קראתי לך. אני מדבר אנגלית. אני צריך מכונית כדי להשתמש בו בישראל. אני מבריטניה ואעבור לישראל בשבוע הבא עם העבודה שלי, אז אני צריך מכונית ישראלית, ברישיון, מסמכים במטרה, מוכנה לנהוג בה. בבקשה תגיד לי המחיר האחרון, אני אעריך אם תשלח לי תמונה של מסמך רישיון רכב. חשוב לבדוק לפני שהגעתי. היה לי ניסיון רע עם מכונית אחרת לפני .... כמו כן, מספר הקילומטרים ופרטים נוספים. אני אדם רציני, יש להם כסף מזומן ומוכן לבוא ולקחת אותו בשבוע הבא. רק צריך להקים את כל הדברים לפני. צירפתי עותק של הדרכון שלי. תודה! מחכה לתשובתך. בברכה!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז גם אליי הגיעו.

מעכשיו פשוט לא עונה לו.

 

אז הנה הסיפור במלואו - למה הוא מבקש את הרשיון לדעתכם?

התשובה פשוטה, הוא צריך רשיון כדי שיהיה לו שם בעלים ומספר רכב אמיתי, כלומר זהות אמיתית להתחזות לה!

 

חבר שמחפש מכונית נתקל במודעה כזו. ה"מוכר" לא ענה לשם גרמני או אנגלי, אלא ישראלי. בכל מקרה הוא הציע רכב במחיר נמוך, שמאוחסן בגאראז' סגור בחיפה. החבר הסקרן פנה למייל כדי לברר. ה"מוכר" התעקש להתכתב באנגלית, מה שנראה חשוד, וחבר שלי סירב. כיוון שהחבר אינו שה תמים, הוא התייעץ עם חבריו (ואנוכי ביניהם) וכמובן ייעצנו לו לבקש את הרשיון. הפלא ופלא, צילום רשיון הגיע במייל. רשיון ישראלי תקין, ברור, בתוקף ואותנטי ב-100%, עם שם המוכר עליו, ואשתו בתור בעלים נוספים. הוא אמר שבשביל להראות את הרכב הוא חייב להגיע מאנגליה, ואם זה רציני הוא עולה על מטוס ובא. ברור. (כנראה שזה השלב שבו הוא היה מבקש כמה דולרים בתור דמי רצינות)

 

מפה לשם איתרנו את בעל הרכב האמיתי לפי הפרטים שברשיון, שאלנו אותו אם הוא מוכר רכב, וכן, הוא מוכר רכב זהה. מיותר לציין שהוא ישראלי, שענה לטלפון ושוחח בעברית צחה (מסתבר שהוא איש משכיל מאוד). כמובן שהמחיר המבוקש מבחינתו היה בערך כפול מהמחיר שה"מוכר" המתחזה פירסם. מפה לשם מסתבר שלפני כמה זמן התעניין "תייר" ברכישת הרכב, וביקש צילום רשיון, והמוכר האמיתי שלח לו בתמימותו.

 

את המשטרה, אגב, זה כלל לא עניין. החבר פנה אליהם והבלש פשוט אמר לו שאין לו מה לעשות עם זה, וזה לא מעניין. כנראה היה עסוק עם איזה שוטרת מהתחנה. עם שוטרים כאלו מי צריך פושעים? :?

 

בקיצור, מדובר בקומ-בי-נה (קול בס עמוק ודפיקה על השולחן. באמת חסר סמיילי של רפי גינת, הנהלת הפורום - לטיפולכם)

אין ארוחות חינם, ואין ארוחות בחצי חינם. שוק הרכב הישראלי הוא ג'ונגל אכזר, ומי שתמים ייטרף.

ושיהיה לנו בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

בחודש האחרון חיפשתי רכב, ונתקלתי ב ה מ ו ן מודעות עם מחיר פצצה ושורת 'אם אתה רציני דבר איתי במייל'. לא הכרתי את שיטת העוקץ המדוברת אבל לא טרחתי ליצור קשר במייל, מהסיבה שברגע שיש שתי נורות אדומות (גם מחיר מאוד טוב וגם אופן יצירת קשר לא שגרתי) אז אין טעם להמשיך ולשים עשרות אלפי שקלים על קרן הצבי.

 

מה שכן, ביקורת ללא מעט אנשים כאן: הבחור נעקץ. עוקץ שכזה זו חויה משפילה וכואבת, והעובדה שלגורמי אכיפת החוק זה לא מעניין את הביצה זה רק עוד מלח על הפצעים. אין שום תועלת בלרדת עליו, וזה פשוט הרתיח אותי לקרוא את התגובות שעשו זאת. חברים זה אולי לא יכול לקרות לכם בעולם הרכב, אבל זה היה יכול לקרות לכם במחשבים נדלן או דבר אחר, ואם לא לכם אז להורה או מכר קרוב. קצת דרך ארץ ורגישות לא תזיק!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הפתרון מצד YAD2 כל כך פשוט שזה מגוחך שהם עד עכשיו לא חשבו על זה.

 

תחסמו את האופציה לתקשר במייל - סה טו.

 

פתרתי את האינטרנט, איפה העוגיה שלי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברה השיטה חייה וקיימת

ראיתי מודעה מאוד אטרקטיבית ביד 2 לגבי אלפא ג'ולייטה

דגם 2014 ידנית ב86K.

היה רשום שניתם ליצור קשר רק במייל

שלחתי את פרטים שלי ביום חמישי או רביעי.

לפני שעה קיבלתי מייל

מאיזה בחור שגר בבריטניה/סקוטלנד שעבד כאן בחברת שקר כלשהוא.(האמת שבדקתי והחברה קיימת)

שמציע לי לקנות את רכב של ב19000 אירו.

אני מעריך שזה עקיצה מאותו הסוג

×
×
  • תוכן חדש...