Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערוץ נוסף ששווה לבדוק: למשטרת ישראל יש נספר בכל מדינה שמקיימת יחסים דיפלומטים עם ישראל.

פנה לנספח משטרת ישראל באנגליה (מן הסתם יש בגוגל טלפון איפשהו) ונסה להעזר בו.

 

כמו כן הייתי מגיש תלונה לאינטרפול הבינלאומי. יש להם נציגות פה בישראל ככל הידוע לי.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

אתמול קיבלתי מכתב מבנק בריטניה Barclays,הסבירו לי שחקרו את המקרה והבינו שבאמת רימו אותי וחסמו את החשבון,לצערי כאשר חסמו את החשבון כבר הכסף נמשך ולא ניתן להחזיר את הכסף.

לפחות באמת שקלו את המקרה ברצינות ועזרו לי בכל מה שיכלו.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

משתתף בצערך, דמי לימוד כולם משלמים מדי פעם, אני יודע שזה לא גורם לך להרגיש יותר טוב... אל תשכח בסופו של דבר זה רק כסף, מי יתן וזה ילך לעבריין הזה לתרופות (ולא מהסוג הטוב והירוק).

פורסם

 

אין כמו להתקשר לאורט שפירא ...

 

פותח השרשור אף על פי שאנשים חכמים וצועקים ולא מבינים איזה "טיפש" אתה יכול להיות אבל ככה זה. שאתה "בתוך זה", ואתה רוצה את הרכב אתה בוחר לסלף את המציאות לצורה שהיא תראה לך נכון. נכון, 8K זה לא טיפה בים וזה סכום מכובד אבל זה לא דבר שהוא יגרום לך להתרסקות כלכלית. זה סה"כ שיעור חשוב לחיים. גם אני נפלתי ואני בטוח שעוד הרבה שהטיחו בך האשמות. תמיד תזכור שזה רק כסף, ניסית להחזיר, לא הלך - קורה.

 

זה מזכיר לי משהו שהמורה שלי בתיכון אמרה לי "באמת לומדים ומחכימים רק כאשר הטעות היא הכי כואבת".

 

 

נ.ב

גיל 17, אני ועוד 2 חברים השקענו יחדיו קרוב ל2000 ש"ח ונעקצנו. תתפלא, אנחנו עדיין חיים :lol:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אם הנוכל עדיין לא קורא את השרשור הזה, ומחזיק במודעות פעילות, אפשר להתחיל איתו תהליך של קניה, וכשיש פרטים של חשבון בנק פעיל להתחיל לפעול ללכידה שלו.

 

אם הוא עדיין צד קורבנות, אני מאמין שעדיין אפשר לעשות משהו.

 

שיהיה בהצלחה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • ספונסר פורום
פורסם

http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,4449472.aspx?utm_source=ynet_hp-expose&utm_medium=component&utm_campaign=ongoing&Ref=a_ynet_hp

 

 

יש כמה וכמה מודעות לא ראליות כמו זו שמתפרסמות לאחרונה ב-WINWIN

 

תמיד דיזל גרמני שלא קיים כמותו בארץ, תמיד עם מס' טלפון שהוא למעה מספר פקס של מרפאה או מוסד ציבורי כלשהוא, ללא שום קשר לרכב...תמיד במחירים נמוכים בצורה לא ראלית...

מעניין... אני אומר סוחר סמים או משהו דומה....

נתקלתם כבר??.....

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

רצו כמה מודעות סופר אטרקטיביות לרכבי שטח נדירים עם טלפונים של חברי כנסת...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...