Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטט ומחזק. לא יחזור. בסה״כ 8 אלף. לא בשמיים לאף אחד.

תזכור את כל חברי הפורום למיניהם שהתפתו לקנות טלפונים (גנובים) בזול - אותה תמימות או במילים אחרות, בצע כסף.

כן, כן, בצע כסף זה גם מצד הקונה. בגלל זה נופלים בפח.

 

מסכים עד מאוד.

אני מאלה שנפלו עם פלאפון גנוב. כול הסימנים לאורך הדרך היו מחשידים, אבל היה ניראה לי שהנמכשיר בסדר לפי ידיעתי. מה שכן לא ידעתי ש-"לפי ידיעתי" לא היה מספיק, והיו דברים שלא ידעתי.

פותח השרשור תלמד- אם יש ספק, נורות אדומות, או איך שלא תקרא לזה- אז לא נכנסים לזה.

פורסם

היום הייתי במשטרה ולצערי בגלל שהם במתכונת שבת היה חוקר אחד ובדכ לא עובדים על כאלה דברים בשישי שבת רק מקרים חמורים מאוד של תקיפה וכו',ביום ראשון נמשיך בחקירה,בינתיים מה שמצאו שהמספרים שמודעה הם באמת לא שלו אלא על חשבונות פיקטיבים,כנראה שהוא יודע מה הוא עושה,וכל מידע שלמישהו יש יכול לעזור בעניין כדי להפיל אותו.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

היי,

 

במהלך חיפושיי אחר אלפא רומיאו מיטו, נתקלתי גם במודעה הזו. המחיר נמוך באופן חשוד, כאשר מס' הטלפון כמובן לא זמין.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=5874da3e41f932fc5751be5b518428175c8

 

לא ניסיתי ליצור קשר עם המוכר באמצעות "פנייה למפרסם", אך לא אתפלא אם תקבל תגובה דומה לאלה שנראו כאן.

פורסם
לא שמעת שאפשר לפתוח חשבון בנק עם תעודת זהות מזויפת ?

 

שמעתי על זה וגם שמעתי על דברים שלהערכתי אתה לא מעלה על דעתך. נקודת האור שבסיפור שהכסף לא נמשך מהחשבון, דבר שנותן תיקווה.

פורסם (נערך)
אתה צודק לגמרי ואין לי מושג איך באמת אכלתי את כל הבולשיט הזה,ברגע שהבנתי שזאת תרמית פשוט נסתכלתי על הכל שוב ולא האמנתי שקניתי את זה..

 

שוב, לא נעים לזרות מלח אבל...ככה מתנהג אדם צעיר שמבקש לעצמו לרכוש רכב ראשון בחיים (הכוונה אליך בגיבוי אביך)? בכזו תמימות? בכזו פזיזות? מה חשבת, לעשות יבוא אישי? זו הדרך? חמוד, רכב בודקים בחיים האמיתיים, ליד מוכר אמיתי וקונים רק לאחר אלף ואחת בדיקות והצלבות. איך בדיוק חשבת לרכוש רכב, באופן וירטואלי? אני כל פעם בשוק מחדש אבל הפעם זה שיא של כל השיאים. מקווה שתלמד לקח לחיים. ואגב, חשבת "לרכוש רכב זול לאחזקה". גם כאן, אני לא ממש בטוח שפולקסווגן TDI שנת 2004 הוא זול לאחזקה, אבל ניחא...

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)

אני לא מבין אותך, שילמת לבן אדם 8 אלף שקל מבלי אפילו לראות אותו או את המכונית? כאילו מה חשבת שיקרה? אני לא רוצה להעליב אבל זה ממש מעשה של ילדים מפגרים. גם אם הוא היה מראה לי את עצמו במצלמת וידאו אני לא הייתי משלם בידיעה שעדיין לא ראיתי במו עיני את הרכב ואת המוכר.

עריכה אחרונה על ידי stylez21
פורסם

לצערי באמת הייתי תמים ופזיז מדי,למדתי את הלקח שלי על בשרי יש כאלה ש8 אלף שקל בשבילם זה כלום יש כאלה זה הכל,מבחינתי זה סכום גדול מכיוון שאני לפני גיוס ובזמן צבא ככל הנראה לא יהיה לי זמן לעבוד וכל חודש משכורת של כמה מאות שקלים.

thebaron

שוב, לא נעים לזרות מלח אבל...ככה מתנהג אדם צעיר שמבקש לעצמו לרכוש רכב ראשון בחיים (הכוונה אליך בגיבוי אביך)? בכזו תמימות? בכזו פזיזות? מה חשבת, לעשות יבוא אישי? זו הדרך? חמוד, רכב בודקים בחיים האמיתיים, ליד מוכר אמיתי וקונים רק לאחר אלף ואחת בדיקות והצלבות. איך בדיוק חשבת לרכוש רכב, באופן וירטואלי? אני כל פעם בשוק מחדש אבל הפעם זה שיא של כל השיאים. מקווה שתלמד לקח לחיים. ואגב, חשבת "לרכוש רכב זול לאחזקה". גם כאן, אני לא ממש בטוח שפולקסווגן TDI שנת 2004 הוא זול לאחזקה, אבל ניחא...

 

לא רשמתי זול לאחזקה,רשמתי אחזקה סבירה,מבחינת הרכב ידעתי לאן אני נכנס,הרכב עצמו זה לא הבעיה כאן..

 

stykez21

אני לא מבין אותך, שילמת לבן אדם 8 אלף שקל מבלי אפילו לראות אותו או את המכונית? כאילו מה חשבת שיקרה? אני לא רוצה להעליב אבל זה ממש מעשה של ילדים מפגרים. גם אם הוא היה מראה לי את עצמו במצלמת וידאו אני לא הייתי משלם בידיעה שעדיין לא ראיתי במו עיני את הרכב ואת המוכר.

 

בהתחשם בנסיבות של המקרה לא ציפיתי לטוס לאנגליה לראות את הרכב בעיניים,לפעם הבאה כבר למדתי כשמדובר בסכומים רציניים צריך לעשות את זה בדרך הכי בטוחה וזהירה.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
לצערי באמת הייתי תמים ופזיז מדי,למדתי את הלקח שלי על בשרי יש כאלה ש8 אלף שקל בשבילם זה כלום יש כאלה זה הכל,מבחינתי זה סכום גדול מכיוון שאני לפני גיוס ובזמן צבא ככל הנראה לא יהיה לי זמן לעבוד וכל חודש משכורת של כמה מאות שקלים.

 

 

לא רשמתי זול לאחזקה,רשמתי אחזקה סבירה,מבחינת הרכב ידעתי לאן אני נכנס,הרכב עצמו זה לא הבעיה כאן..

 

 

 

בהתחשם בנסיבות של המקרה לא ציפיתי לטוס לאנגליה לראות את הרכב בעיניים,לפעם הבאה כבר למדתי כשמדובר בסכומים רציניים צריך לעשות את זה בדרך הכי בטוחה וזהירה.

 

רק דבר אחד אני לא מבין... ממתי קונים אוטו באופן וירטואלי? אתה ב א מ ת ציפיתה שתקבל את הרכב במשלוח עד הבית ברגע ששלמת למישהו שאתה לא מכיר?

פורסם

ראיתי שנאמר פה שזו תרמית מוצלחת. לא מוצלחת ולא נעליים. יותר מזה, כדי ליפול בזה צריך להיות פתי מוחלט.

איך אפשר להתקדם ולהמשיך בתהליך כזה כשלכל אורכו מהבהבת נורת אזהרה? למה ללכת להרפתקאות? כשמשהו נראה ונשמע לא הגיוני אז הוא כנראה כזה.

היום בעידן האינטרנט אנשים מתפתים לכל סוג של עסקה דרך המחשב והטלפון, ושם הנוכלות חוגגת!

 

אני משתתף בצערו של פותח השרשור, אבל הכתובת הייתה על הקיר...

תתנחם בעובדה שאיבדת "רק" 8K ש"ח.

פורסם
רק דבר אחד אני לא מבין... ממתי קונים אוטו באופן וירטואלי? אתה ב א מ ת ציפיתה שתקבל את הרכב במשלוח עד הבית ברגע ששלמת למישהו שאתה לא מכיר?

 

העניין הוא שהנחתי שהחברה אמיתית,האתרים שלא עובדים כרגע היו מאוד משכנעים ומושקעים ולא נראו מזויפים כלל,כל ההתכתבויות עם "החברה" והחוזים היו נראים אמיתיים מאוד,עכשיו כשאתה מסתכל על זה ככה כשכל האמת מונחת בפניך זה מאוד קל להניח שאני תמים וקל דעת איך שלא תקרא לזה,אך בפועל כשאתה נרגש ומחכה לזה כל יום וחושב על זה כל היום וכשחיפשתי על החברה הכל היה נראה לגיטימי לגמרי ולא חשבתי שהחברה תקריב את עצמה למען מישהו שמנסה לרמות אותי,לא חשבתי שזה אותו אדם.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
ראיתי שנאמר פה שזו תרמית מוצלחת. לא מוצלחת ולא נעליים. יותר מזה, כדי ליפול בזה צריך להיות פתי מוחלט.

איך אפשר להתקדם ולהמשיך בתהליך כזה כשלכל אורכו מהבהבת נורת אזהרה? למה ללכת להרפתקאות? כשמשהו נראה ונשמע לא הגיוני אז הוא כנראה כזה.

היום בעידן האינטרנט אנשים מתפתים לכל סוג של עסקה דרך המחשב והטלפון, ושם הנוכלות חוגגת!

 

אני משתתף בצערו של פותח השרשור, אבל הכתובת הייתה על הקיר...

תתנחם בעובדה שאיבדת "רק" 8K ש"ח.

 

לצערי הרב אתה צודק,חברים פתחתי את האשכול הזה אחרי שכבר הבנתי שטעיתי ונפלתי על שטות,כרגע אני מנסה לגייס כל עזרה אפשרית בעזרת הפוסט וגם כדי לעזור לאנשים,כמו לדוגמה technet שלא יודע אם היה נופל בפח או לא כבר מראש נמנע ממנו ליפול לתרמית הזאת

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
מה האופציות העומדות לרשותך כדי לנסות ולהחזיר את הכסף?

 

כרגע יש 3 אופציות

1.כל תהליך החקירה במשטרה שביום ראשון נמשיך את החקירה.

2.הבנק בבריטניה שבו נמצא החשבון של הפושע בודק את המקרה ונאמר לי שעיכבו וחסמו את העברה ואת החשבון שלו.

3.אנחנו שוקלים לשכור חוקר פרטי אך בינתיים זה בגדר אפשרות,ביום ראשון נראה איך מתקדם.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

אני פשוט חייב להגיב

 

מי שמחפש בזול משלם ביוקר , מאז שאני קטן לימדו אותי את זה , אין חינם בחיים , אין זול סתם

 

חסר רכבים טובים בארץ ב30K????

 

מקווה שהכסף יוחזר לך ואם לא למדת שיעור בחיים מאד חשוב (יקר אך חשוב)

×
×
  • תוכן חדש...