Jump to content

Gleichger

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Gleichger

  1. חברים, בוודאות לא מדובר בבוט. גם אני חווה את ההונאה הזו בימים האחרונים, רק מצד קצת שונה... בזכות "אריג" (בחור נחמד בשם ארי ), שהגיב כאן למעלה, עלינו על זה יחד. מישהו קיבל ממני תמונה של מסמכי הרכב שלי בהתכתבות במייל, בטענה שהוא עולה לארץ בעוד כשבוע מטורקיה ומעוניין לרכוש את הרכב הזה שהוא כל כך אוהב. כמו טום שלנו, גם הבחור הטורקי בעל אנגלית קלוקלת. איך זה מתקשר לסיפור שלנו? היום ארי התקשר אליי על מנת לברר פרטים על הרכב שלי שמוצע למכירה, ותוך כדי השיחה מגלה שאני לא הבנאדם שהתכתב איתו במייל בימים האחרונים. אותו "טורקי", משתמש בפרטי הזהות שלי והתמונות ששלחתי לו על מנת למכור את הרכב ב25 אלף שח ( במקום ב42 ). על מנת להונות אנשים תמימים אחרים. הוא משתמש בזהות המלאה שלי, רק עם מספר טלפון שמוביל לפקס ועם מייל שונה. אה והסיפור שלו? הוא בחור אנגלי שעבר לאנגליה לפני שבועיים ומוכר את הרכב בגלל מיקום ההגה...נשמע מוכר? מחר בבוקר אני מתייצב בתחנת משטרת אשדוד על מנת להתלונן...
×
×
  • תוכן חדש...